نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی شب اول از هفته اول دور گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۹/۲۰

ucl

لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۱۹/۲۰ از سه شنبه بیست و ششم شهریور ۹۸ آغاز می شود و بزرگان فوتبال اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. در بازی های شب نخست هفته ی اول این رقابت ها، تیم های گروه های پنجم تا هشتم مسابقات به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بینی دیدار های گروه پنجم لیگ قهرمانان اروپا

ناپولی – لیورپول

در مهم ترین بازی گروه پنجم، ناپولی در ورزشگاه سن پائولو میزبان لیورپول خواهد بود. این دو تیم در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا نیز همگروه بودند که سهم هر کدام یک برد و یک باخت بود. هر دو تیم با پیروزی مقابل حریفان در دیدار های خود در سری آ و لیگ برتر انگلیس، پای به این میدان خواهند گذاشت. این بازی راس ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران آغاز خواهد شد.

وضعیت و نکات آماری دو تیم

لیورپول هر پنج بازی ابتدایی خود در لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشته است

در دیگر دیدار این گروه سالزبورگ اتریش در ورزشگاه ردبول آرنا شهر سالزبورگ به مصاف خنک بلژیک می رود. سالزبورگ الکساندر والکه و مارین پونگراچیچ را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و در این فصل با از دست دادن دیادی ساماسکو قدرت کمتری نسبت به قبل دارد. راسموس کریستنسن و پاتریک فارکاس نیز در پست دفاع راست برای قرار گیری در ترکیب اصلی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

تیم خنک بلژیک نیز‌ دنی ووکوویچ و امبوانا ساماتا را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار ندارد. خنک در ۶ بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان در کسب پیروزی ناکام بوده است. در نقطه مقابل اما سالزبورگ در ۱۴ بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا شکست ناپذیر بوده است.

پیش بینی دیدار های گروه ششم لیگ قهرمانان اروپا

بروسیا دورتموند – بارسلونا

در مهم ترین بازی این گروه، بروسیا دورتموند در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک میزبان بارسلونا خواهد بود. هر دو تیم با پیروزی مقابل حریفان در دیدار های خود در بوندس لیگا آلمان و لالیگا اسپانیا، پای به این مسابقه خواهند گذاشت. این بازی راس ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران آغاز خواهد شد.

وضعیت و نکات آماری دو تیم

آنسو فاتی پدیده ۱۶ جدید تیم بارسلونا در کنار آنتوان گریزمان

در دیگر دیدار این گروه اینتر میلان در ورزشگاه جوزپه مه آتزا شهر میلان به مصاف اسلاویا پراگ خواهد رفت. این بازی راس ساعت ۲۱:۲۵ به وقت ایران آغاز خواهد شد. وضعیت استفان دی فرای و روملو لوکاکو برای این بازی نامشخص است و ممکن است حضور در این بازی خانگی را از دست بدهند. الکسیس سانچز که در دیدار مقابل اودینزه دقایقی برای اینتر بازی کرد، در این بازی می تواند در ترکیب ثابت نرآتزوری حضور داشته باشد.

اسلاویا پراگ در نقطه مقابل بدون بازیکنی مصدوم با قوی ترین ترکیب خود به ایتالیا می آید و امید زیادی به ستاره خط میانی خود، نیکولائه استنچیو خواهد داشت در این بازی بدرخشد. در ۶ بازی آخر اسلاویا پراگ در اروپا، آمار کمتر از ۲.۵ گل در هر بازی برای این تیم به ثبت رسیده است. در ۴ دیدار اخیر اینتر نیز چنین آماری برای تیم ایتالیایی ثبت شده است.

اینتر میلان سه پیروزی پیاپی در فصل جدید سری آ ایتالیا کسب کرده و زیر نظر آنتونیو کونته سرمربی جدید خود،‌ روزهای خوبی را پشت سر می گذارد. اسلاویا پراگ اما در ۱۷ بازی اخیر اروپایی تنها سه پیروزی کسب کرده که هر سه دیدار در رقابت های مقدماتی به دست آمده است.

پیش بینی دیدار های گروه هفتم لیگ قهرمانان اروپا

المپیک لیون – زنیت سن پترزبورگ

در مهم ترین بازی این گروه، لیون در ورزشگاه پارک المپیک لیون میزبان زنیت خواهد بود. لیون پس از شروع خوب در لوشامپیونه این روزها شرایط جالبی ندارد اما زنیت مشترکا با کراسنودار صدر جدول لیگ روسیه را در اختیار دارد. این بازی راس ساعت ۲۱:۲۵ به وقت ایران آغاز خواهد شد.

وضعیت و نکات آماری دو تیم

سردار آزمون مهاجم ایرانی و آماده این روزهای زنیت سن پترزبورگ

در دیگر دیدار این گروه تیم های بنفیکا و لایپزیش در ورزشگاه دا لوژ شهر لیسبون به مصاف هم می روند. این بازی راس ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران آغاز خواهد شد. بنفیکا با لیست بلندی از مصدومان بدون حضور هفت بازیکن خود از جمله کارلوس وینیسیوس، چیکینیو، جرمن کونتی، داوید تاوارس، گدسون فرناندز، تایرون ابوهی و گابریل پیرس پا به میدان مسابقه خواهد گذاشت.

در نقطه مقابل نیز جولین ناگلزمن سرمربی لایپزیش برای این دیدار تایلر آدامز و هانس ولف را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. تیمو ورنر در این فصل در سمت چپ خط حمله لایپزیش عملکرد خوبی داشته است و پاتریک شیک خرید جدید تیم آلمانی امیدوار خواهد بود تا برای رسیدن به ترکیب اصلی با یوسف پولسن به رقابت بپردازد. در ۴ دیدار اخیر لایپزیش در اروپا آمار بالای ۲.۵ گل در هر بازی برای تیم آلمانی به ثبت رسیده است.

پیش بینی دیدار های گروه هشتم لیگ قهرمانان اروپا

چلسی – والنسیا

در مهم ترین بازی این گروه، چلسی در ورزشگاه استمفورد بریج شهر لندن میزبان والنسیا خواهد بود. چلسی بعد از شروع ناکام در رقابت های لیگ برتر و شکست در سوپرجام اروپا مقابل لیورپول، حالا این روزها شرایط بهتری دارد و در بازی قبلی خود مقابل ولورهمپتون با نتیجه ۵-۲ به برتری رسید اما در نقطه مقابل والنسیا که به تازگی مارسلینیو سرمربی موفق خود را اخراج کرده در بازی اخیر لالیگایی مقابل بارسلونا با نتیجه سنگین ۵-۲ تحقیر شد. این بازی راس ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران آغاز خواهد شد.

وضعیت و نکات آماری دو تیم

بازیکنان چلسی و شادی پس از پیروزی خارج از خانه مقابل ولورهمپتون

در دیگر دیدار این گروه تیم های آژاکس آمستردام و لیل فرانسه در ورزشگاه یوهان کرایوف آرنا به مصاف هم می روند. این بازی راس ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران آغاز خواهد شد. آژاکس که فصل گذشته عملکرد بینظیری در مسابقات اروپایی داشت در این دیدار دونی فن دبیک را در اختیار ندارد و لیساندرو مارتینز خرید جدید این تیم جای فن دبیک را در بازی خواهد گرفت. ادسون آلوارز نیز زوج مارتینز در خط میانی آژاکس خواهد بود. آژاکس در ۲۲ بازی از ۲۴ بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان شکست ناپذیر بوده است.

در نقطه مقابل تیم لیل آداما سومائورو، ژکا، تیاگو مایا و تیموتی وه آ را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. یوسف یزیزی خرید تابستانی لیل بعد از سپری کردن جلسه محرومیت خود در جریان پیروزی ۲-۱ لیل مقابل آنژه می تواند در این بازی از ابتدا به میدان برود. اگرچه ممکن است با توجه به گلزنی لوئیز آراخو در بازی برابر آنژه، شاهد حضور این مهاجم در ترکیب ثابت لیل باشیم. در ۶ دیدار اخیر لیل در مسابقات اروپایی،‌ آمار کمتر از ۲.۵ گل در هر بازی برای تیم فرانسوی به ثبت رسیده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل