نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا ؛ از لروی سانه تا آنتوان گریزمان

نقل و انتقالات فوتبال اروپا

نقل و انتقالات فوتبال اروپا یکی از هیجان انگیزترین لحظاتی است که هواداران تیم های مختلف منتظر حضور ستارگان جدید در تیم های خود هستند. امروز ۲۴ اردیبهشت ۹۸ نگاهی خواهیم انداخت به شایعات نقل و انتقالات اروپا.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

نقل و انتقالات فوتبال اروپا

جدایی گریزمان از اتلتیکومادرید

شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

آنتوان گریزمان تأیید کرد که در تابستان باشگاه اتلتیکومادرید را ترک خواهد کرد. بارسلونا خواهان این بازیکن ۲۸ ساله است و مبلغ فسخ قرارداد گریزمان، ۱۳۰ میلیون یورو است.

اتلتیکومادرید خواهان ستارگان تیم پورتو

باشگاه اتلتیکومادرید نزدیک به خرید هکتور هررا، فلیپه و الکس تلس از باشگاه پورتو است. هکتور هررا در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد خواهد بود و باشگاه پورتو ۲۵ میلیون یورو برای فلیپه و ۴۰ میلیون یورو برای الکس تلس میخواهد.

شولز در آستانه پیوستن به دورتموند

بروسیا دورتموند در آستانه خرید نیکو شولز، مدافع چپ باشگاه هوفنهایم است. این بازیکن ۲۶ ساله با انتقالی ۳۰ میلیون یورو به دورتموند خواهد پیوست. شولز احتمالا دومین خرید دورتموند پس از انتقال احتمالی تورگان هازارد خواهد بود. ستاره تیم گلادباخ در آستانه پیوستن به دورتموند است.

وست هم خواهان نیل اتریج

تیم وست هم خواهان نیل اتریج، دروزاه بان ۲۹ ساله تیم کاردیف سیتی است. در حالی که تیم کاردیف سقوط کرده است اما نیل اتریج عملکرد درخشانی را در ترکیب کاردیف داشته است و حال وست هم او را برای پوشش لوکاس فابیانسکی، دروازه بان اول تیم خود میخواهد.

مذاکرات بایرن مونیخ برای خرید لروی سانه

پس از عدم تمدید قرارداد لروی سانه با منچسترسیتی، این باشگاه خواهن فروش ستاره آلمانی خود است. بایرن مونیخ مذاکرات اولیه برای جذب سانه را آغاز کرده است. سانه در این فصل بیشتر از روی نیمکت بازی های سیتی را دنبال میکرد و احتمالا این بازیکن ۲۳ ساله در این تابستان به فروش خواهد رسید.

منچستریونایتد به دنبال جایگزینی برای کولیبالی!

شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

منچستریونایتد به دنبال جایگزینی برای کولیبالی، ستاره باشگاه ناپولی است. سولسشر که علاقه بسیاری به این مدافع داشت اما قیمت ۹۰ میلیون یورویی این بازیکن، باعث شد تا شیاطین سرخ عقب بکشند. حالا یونایتد میتواند به سراغ گزینه های دیگر همچون هری مگوایر، میلان اشکرینر و توبی آلدرویلد برود.

بیل پیشنهاد تاتنهام را رد کرد

گرت بیل، ستاره تیم ملی ولز و باشگاه رئال مادرید، پیشنهاد تاتنهام را رد کرده است. میرور گزارش میدهد که در حالی که این بازیکن دستمزد ۶۰۰ هزار پوندی در رئال مادرید دریافت میکند، علاقه ای به خروج از این تیم ندارد.

الکسیس میتواند با دریافت ۱۲ میلیون پوند از منچستریونایتد جدا شود

منچستریونایتد میتواند با پرداخت ۱۲ میلیون پوند به الکسیس سانچز، قرارداد او را فسخ کنند تا به تیم دیگری برود. میرور گزارش میدهد که اینتر خواهان سانچز است اما دستمزد او برای اینتری ها بسیار بالاست و آن ها تنها میتوانند نصف دستمزد فعلی الکسیس را پرداخت کنند.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل