نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

سری آ ایتالیا ؛ پیش‌بازی ناپولی- اشپال

سری آ ایتالیا

سری آ ایتالیا ؛ ناپولی- اشپال؛ دن کارلتو در خیال بردی آسان

نمای بازی

شنبه عصر از ساعت ۱۷ و در ادامه هفته‌ی هفدهم سری آ ایتالیا، ناپولی در ورزشگاه سن پائولو میزبان اشپال است. فدریکو لاپنا قضاوت این دیدار را بر عهده دارد. در جدول ناپولی با ۳۸ امتیاز در رده‌ی دوم است و ۸ امتیاز از یوونوس صدرنشین کمتر دارد. اشپال هم با ۱۶ امتیاز در رده‌ی پانزدهم قرار دارد. شاگردان آنجلوتی پس از حذف تراژیک از لیگ قهرمانان برای تقویت روحیه‌ی خود نیاز به برد در این دیدار دارند و با توجه به فرم بد اشپال نباید کار سختی برای کسب سه امتیاز بازی داشته باشند. با این وجود پیش‌بینی نتیجه‌ بازی چندان هم آسان نیست، به خصوص که پنج بازیکن اشپال سابقه گلزنی برابر ناپولی را دارند.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

ناپولی و رویای پایان دادن به سلطه‌ی یوونتوس

ناپولی این فصل هم مانند فصول پیش، دومین قدرت برتر سری آ ایتالیا بوده است. درست است که بیانکونری توانسته در هر هفت فصل قبلی قهرمان شود، اما در اکثر آن‌ها ناپولی سایه‌ به سایه‌‌ در تعقیبش بوده است. امسال ناپولی در خانه نتایج بسیار بهتری گرفته و اگر امتیازات بر اساس نتایج خانگی داده می‌شد، آن‌ها تنها دو امتیاز کمتر از یوونتوس می‌داشتند. آن‌ها همچنین در خط حمله فوق العاده‌اند و میلیک، اینسینیه و مرتنز مجموعا تا به اینجای کار ۲۲ گل از ۳۳ گل ناپولی را به ثمر رسانده‌اند. آنجلوتی تیمش را بیشتر با آرایش ۴-۴-۱-۱ به میدان فرستاده و از نظر تاکتیکی چشم به ضد حمله‌ها دوخته است. اکثر کارشناسان معتقدند که پیش بینی نتیجه‌ این بازی از سری آ ایتالیا دشوار  نیست و ناپولی به راحتی می‌تواند رقیبش را شکست دهد. هرچند که فوتبال صحنه‌ی اتفاقات پیش بینی نشده است.

ترکیب احتمالی: اوسپینا، گولام، کولیبالی، آلبیول، مالکویت، رویز، همشیک، دیاوارا، کایخون، اینسینیه و مرتن

بازیکن کلیدی: به گزارش هو اسکورد لورنزو اینسینیه با ۷ گل و ۵ پاس گل بهترین آمار را در جمع شاگردان آنجلوتی دارد.

اشپال به دنبال تضمین بقا در سری آ

این اولین بار از سال ۱۹۶۸ است که اشپال در سری آ ایتالیا بازی می‌کند. اشپال فصل گذشته با عملکردی درخشان در سری بی قهرمان شد و به سری آ صعود کرد. اما در دسته‌ی اول چندان موفق نبوده است. با اینکه آن‌ها در جمع فانوس بدست‌ها نیستند، از آن‌ فاصله‌ی زیادی هم ندارند. اشپال در پنج بازی اخیرش چهار تساوی و یک شکست داشته است. آن‌ها با ۱۴ گل زده در ۱۶ بازی در خط حمله بسیار ضعیف نشان داده‌اند. داده‌اند. تنها نقطه قوت‌شان در قطع حملات رقبا بوده است. آن‌ها در این فصل اکثرا با سیستم ۳-۵-۲ بازی کرده‌ و از نظر تاکتیکی چشم به حمله از جناح راست داشته‌اند. کارشناسان شانس زیادی برای این تیم برابر ناپلی‌های قدرتمند قائل نیستند، اما اشپال اگر بتواند به فرم خوب فصل گذشته‌اش برگردد، پیش بینی نتیجه‌ این دیدار سخت خواهد بود.

ترکیب احتمالی: کومیس، فلیپه، ویکاری، سیونک، لاتزاری، میسیرولی، کورتیچ، شیاتارلا، فارس، پتانا، آنتنوچی

بازیکن کلیدی: به گزارش هو اسکورد آندره‌آ پتانا با ۵ گل بهترین بازیکن تیمش بوده است.

نکات آماری بازی

ناپولی در ۱۳ بازی اخیر خانگی‌اش شکست نخورده است.

لورنزو اینسینیه در ۵ بازی اخیر تیمش در سری آ گل نزده است.

دو تیم تاکنون ۱۵ بار در زمین ناپولی بازی کرده‌اند که سهم ناپولی ۱۰ برد و سهم اشپال تنها ۳ برد بوده است.

پیش‌بینی مسابقات سری آ ایتالیا در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل