نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

اسپال-لاتزیو؛ نیم‌نگاه عقاب‌ها به رتبه‌های بالاتر در سری آ ایتالیا

لاتزیو اسپال سری آ ایتالیا

در چارچوب هفته سی‌ام سری آ ایتالیا، تیم‌های اسپال و لاتزیو از ساعت ۲۳:۳۰ روز چهارشنبه ۱۴ فروردیم مصادف با ۳ آوریل ۲۰۱۹ در استادیوم پائولو ماتزا با قضاوت مارکو گوئیدا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دو تیم در دو هفته اخیر سری آ پیروز شده‌اند و در پیش بینی فوتبال این مسابقه باید در نظر داشت که میزبان حریفی آسان برای لاتزیو نخواهد بود.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

اسپال؛ نیاز مبرم به امتیاز برای بقا در سری آ ایتالیا

باشگاه اسپال در فصل جاری سری آ عملکرد قابل قبولی نداشته است. این تیم از ۲۹ مسابقه خود ۷ پیروزی، ۸ تساوی و ۱۴ شکست کسب کرده و با ۲۹ امتیاز جایگاه شانزدهم سطح اول فوتبال ایتالیا را به خود اختصاص داده است.

به گزارش وبسایت هواسکورد، لئوناردو سمپلیچی هیچ مصدومی برای این دیدار ندارد و بنابراین باشگاه اسپال با تمام قوا مقابل لاتزیو حاضر خواهد شد. به دلیل فشردگی مسابقات و همچنین خستگی بازیکنان، دست سمپلیچی برای تغییر ترکیب باز بوده و انتظار می‌رود بازیکنانی مانند کوین بونیفازی و میرکو آنتنوچی از روی نیمکت کار را آغاز کنند. در همین حال احتمالا آلبرتو پالوسکی و فیلیپه از ابتدا برای اسپال مقابل لاتزیو به میدان خواهند رفت.

باشگاه اسپال در فصل جاری سری آ ایتالیا عملکرد خوبی نداشته است ولی در دو هفته اخیر موفق شده حریفان خود را شکست دهد و در پیش بینی فوتبال دو تیم می‌توان توجه کرد که لاتزیو نباید میزبان خود را دست‌کم بگیرد. بازی‌های خانگی اسپال نیز پر گل از آب درمی‌آیند. در واقع در ۳ دیدار اخیر خانگی این تیم در سری آ، هر مسابقه بیش از ۲.۵ گل داشته است. علاوه بر فرم خوب هفته‌های اخیر اسپال باید توجه نمود که این تیم برای بقا در لیگ می‌‎جنگد و قطعا با تمام توان مقابل لاتزیو حاضر خواهد شد.

لاتزیو؛ سیمونه اینزاگی در اندیشه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا

باشگاه لاتزیو در فصل جاری سری آ عملکرد مطلوبی داشته است. این تیم از ۲۸ دیدار خود ۱۴ پیروزی، ۶ تساوی و ۸ شکست کسب کرده و در حال حاضر رتبه ششم مسابقات فوتبال ایتالیا را با ۴۸ امتیاز تصاحب کرده است.

به گزارش وبسایت گل، جوردن لوکاکو به دلیل مصدومیت قادر به همراهی باشگاه لاتزیو مقابل اسپال نخواهد بود. استفان رادو و خواکین کوریا مصدومیتی جزئی دارند و هنوز وضعیت دقیق آن‌ها مشخص نیست. انتظار می‌رود که به جای کوریا، فیلیپه کایسدو در زمین برای لاتزیو بازی کند. با وجود فشردگی مسابقات بعید است سیمونه اینزاگی دست به مهره‌های کلیدی خود بزند چرا که آن‌ها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به تمام امتیازات پیش رو نیاز دارند.

باشگاه لاتزیو در ۶ دیدار اخیر خود در سری آ ایتالیا ۴ پیروزی کسب کرده و روحیه خوبی دارد. لاتزیو ۳ دیدار اخیر خود مقابل اسپال را با پیروزی پشت سر گذشته و در پیش بینی فوتبال دو تیم باید به این نکته توجه کرد. در ۳ تقابل اخیر دو تیم نیز لاتزیو در هر مسابقه حداقل ۳ گل به اسپال زده است. حال که فاصله لاتزیو با سهمیه اروپایی فقط ۳ امتیاز است، این تیم با تمام توان مقابل میزبان خود حاضر خواهد شد.

پیش‌بینی مسابقات سری آ ایتالیا در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل