نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

ساسولو-ناپولی؛ فرصت مناسب آنچلوتی در سری آ ایتالیا

سری آ ایتالیا

در چارچوب هفته بیست و هفتم سری آ ایتالیا، تیم‌های ساسولو و ناپولی از ساعت ۲۰:۳۰ روز یکشنبه ۱۹ اسفند ماه مصادف با ۱۰ مارس ۲۰۱۹ در استادیوم ماپی با قضاوت جانلوکا مانیانیلو مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

ساسولو؛ ده زربی مچ آنچلوتی را می‌خواباند؟

باشگاه ساسولو در فصل جاری مسابقات فوتبال ایتالیا عملکرد متوسطی داشته است. این تیم از ۲۶ دیدار خود ۷ پیروزی، ۱۰ تساوی و ۹ شکست کسب کرده و با ۳۱ امتیاز جایگاه یازدهم را به خود اختصاص داده است. میزبان حریفی سخت به نام ناپولی پیش رو دارد و همین مسئله موجب شده در پیش بینی فوتبال دو تیم شانس کمی برای پیروزی میزبان بتوان قائل شد.

به گزارش وبسایت هواسکورد، مارلون سانتوس تنها مصدوم باشگاه ساسولو برای جدال مقابل ناپولی است. آندره آ کونسیلی نیز محروم بوده و قادر به همراهی تیمش نیست. ژرمی بوگا در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته و شاید در ترکیب اصلی تیمش قرار گیرد هرچند کاری سخت برای نیمکت‌نشین کردن خوما باباکار پیش رو دارد.

باشگاه ساسولو روزهای خوبی را سپری نمی‌کند. این تیم از ۱۰ دیدار خود فقط ۱ پیروزی کسب کرده و در پیش بینی فوتبال دو تیم سخت بتوان پنداشت میزبان حریف قدرتمند خود را شکست دهد. این تیم همچنین از ۱۰ دیدار اخیر خود ۶ شکست کسب کرده که آمار جالبی برای این تیم نیست. آن‌ها در خانه نیز عملکرد خوبی ندارند. در واقع شاگردان ده زربی از ۱۰ دیدار اخیر خانگی خود در سری آ ایتالیا تنها ۱ پیروزی به دست آورده‌اند. ساسولو خط حمله ضعیفی نیز دارد به طوری که در ۵ هفته اخیر مسابقات فوتبال ایتالیا تنها ۲ گل به ثمر رسانده است.

ناپولی؛ پارتنوپی به دنبال حفظ رتبه دوم سری آ ایتالیا

باشگاه ناپولی در فصل جاری عملکرد قابل قبولی داشته است. این تیم از ۲۶ مسابقه خود ۱۷ پیروزی، ۵ تساوی و ۴ شکست کسب کرده و ۶۵ امتیاز رتبه دوم سطح اول فوتبال ایتالیا را به خود اختصاص داده است. سخت بتوان پنداشت ناپولی در این فصل قهرمان شود چرا که اختلاف فاصله آن‌ها با یوونتوس بسیار زیاد است.

به گزارش وبسایت گل، رائول آلبیول تنها مصدوم باشگاه ناپولی برای دیدار مقابل ساسولو است. الکس مرت نیز محروم است و داوید اوسپینا درون دروازه ناپولی خواهد ایستاد. لورنزو اینسینه که در دیدار قبلی تیمش در لیگ اروپا استراحت کرده بود، به احتمال فراوان در مقابل ساسولو در ترکیب اصلی تیمش خواهد بود.

باشگاه ناپولی در ۳۴ دیدار از ۳۸ مسابقه اخیر خارج از خانه خود در سری آ ایتالیا شکست نخورده که در پیش بینی فوتبال دو تیم می‌توان شانس زیادی برای پیروزی شاگردان آنچلوتی قائل بود. پارتنوپی همچنین در ۳ دیدار اخیر خارج از خانه خود کلین‌شیت کرده است. در واقع ناپولی در ۲۶ مسابقه خود تنها ۲۰ گل دریافت کرده که آماری خوب است.

در تقابل‌های رودرروی دو تیم نیز آمار به نفع ناپولی است. تیم آقای آنچلوتی در ۷ تقابل اخیر مقابل ساسولو شکست نخورده است. در ۱۰ دیدار اخیر دو تیم نیز ناپولی ۶ پیروزی کسب کرده و ساسولو فقط ۱ بار ناپولی را شکست داده است.

پیش‌بینی مسابقات سری آ ایتالیا در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل