نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

سرقت های دردسرساز در مادرید؛ افزایش نظارت پلیس روی ستاره های فوتبال

02323123

در پی شدت گرفتن سرقت های زنجیره ای از خانه فوتبالیست ها در مادرید و دیگر نقاط اسپانیا پلیس تدابیر ویژه ای در نظر گرفته است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

دو هفته پیش منزل توماس پارتی بازیکن غنایی تیم اتلتیکو برای دومین بار در یک هفته مورد حمله سارقان ناشناس قرار گرفت. این در حالی است که خدمتکار او بدون آسیب موفق شد از گزند دزدها فرار کند اما به نظر می‌رسد بخشی از لوازم خانگی و وسایل ارزشمند او ربوده شده است. پیش زا این هم در جریان دربی مادرید سارقان به خانه کاسمیرو، هافبک کهکشانی ها، دستبرد زده اند. نکته عجیب در مورد این اتفاق این است که همسر و دختر کاسمیرو هم در خانه حضور داشتند و با این وجود سارقان به خانه او دستبرد زده اند.

به گفته پلیس اسپانیا دوربین های مستقر در خانه کاسمیرو تصاویری از سارقان ثبت کرده اند اما آن ها هنوز متواری هستند و جستجو برای یافتن آن ها ادامه دارد. این اولین بار نبود که خانه یکی از بازیکنان یا کادر فنی رئال مادرید در حین بازی مورد سرقت قرار گرفته است و پیش از این نیز این اتفاق برای ایسکو و زیدان رخ داده بود. پیش تر هم تعدادی از ورزشکاران معروف حاضر در مادرید نیز از دزدی های این چنینی پرده برداشته بودند. لوکاس واسکز و ایسکو دو بازیکن اسپانیایی بودند که چنین اتفاقی را تجربه کردند. همچنین زین الدین زیدان و کریم بنزما نیز پیش تر به پلیس خبر دادند که خانه‌شان مورد سرقت قرار گرفته است. همچنین جمعه گذشته عده ای سارق در نظر داشتند تا به سراغ منزل سانتیاگو سولاری، سرمربی سابق رئال مادرید در محله لامورالخا بروند. طبق گزارش دپورتس کواترو، اما تلاش دزدان در این سرقت ناکام مانده؛ چرا که سلیا اسپیراندلی همسر سولاری به موقع متوجه حضور سارقان شده و بدین ترتیب تلاش این سارقان در سرقت از منزل این سرمربی آرژانتینی ناکام مانده است. گویا همسر سولاری در آن زمان در آشپزخانه بوده و متوجه شده که فردی از طریق پنجره در حال وارد شدن به درون خانه است. او حسابی ترسیده و زنگ هشدار را به صدا درآورده و دزدان هم با فهمیدن اینکه اعضای منزل از حضورشان مطلع شده اند، سریعا از همان راهی که وارد شده بودند، فرار کردند.

ستاره های مادریدی قربانی سرقت ها


سولاری هم بلافاصله بعد از این اتفاق خودش را از طبقه دوم خانه به طبقه اول رسانده تا ببیند که چه اتفاقی رخ داده ولی دزدان در آن زمان با سرعت تمام خانه او را ترک کرده بودند. قبل از آن در همین چند ماه اخیر گزارش های دزدی زیادی به پلیس شهر مادرید و دیگر نقاط اسپانیا از جمله بارسلون رسید. با جستجوی بیشتر می توان به نام هایی نظیر جرارد پیکه، کوین پرینس بواتنگ، فیلیپه کوتینیو، ویلیام کاروالیو، آرتور، ازگوئل گارای و… رسید که به صورت سریالی مورد هدف سارقانی قرار گرفتند که هنوز مشخص نیست آیا ارتباطی با هم دارند یا نه.

مقامات امنیتی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید این هفته جلسه ای تشکیل دادند تا برای جلوگیری از موج جدید سرقت ها چاره ای بیندیشند. مناطق لا مورالخا، میراسیرا و ماخاداهوندا محدوده های قرمز شهر مشخص شدند اما نقاط دیگری نیز هستند که دوربین های امنیتی خاصی برای بررسی فعالیت سارقان در آنها نصب خواهد شد. رئال مادرید استفاده از دوربین های مداربسته امنیتی و نیروهای خاص در جریان برگزاری مسابقات را آغاز کرده اما این منطقه وسیع تر از آن است که حضور یک ماشین برای فراری دادن سارقان در آن کافی باشد. به گفته مقامات پلیس، بازیکنان باید شرایط منازل خود را از نظر امنیتی ارتقا دهند چرا که گفته می شود در بعضی خانه ها هیچ مانعی برای ورود سارقان وجود نداشته است. همچنین به بازیکنان گفته شده که از انتشار عکس داخل و محدوده منزل خود خودداری کنند تا اطلاعاتی از این طریق به دست مجرمان داده نشود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل