نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

سرخیو راموس: رئال مادرید در خط دفاع برابر سویا مستحکم ظاهر شد

325 1

تیم های رئال مادرید و سویا در چارچوب مسابقات لالیگا اسپانیا به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۱ به ۰ شاگردان زین الدین زیدان همراه شد. سرخیو راموس از عملکرد دفاعی تیمش در این مسابقه رضایت کاملی دارد.

مصاحبه سرخیو راموس

به نقل از آ اس، سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید پس از این پیروزی دل نشین در جمع خبرنگاران گفت:

می دانستیم برابر سویا کار سختی داریم. بازی در در زمین سویا همیشه کار سختی بوده است. سال های زیادی بود در این جا پیروز نشده بودیم و در این با ذهنیتی قوی به زمین آمدیم تا اشتباه مرتکب نشویم. از ابتدا بازی را تحت اختیار داشتیم و در خط دفاع خیلی خوب و فشرده ظاهر شدیم. سویا مالکیت توپ را در اختیار داشت ولی اجازه ندادیم از این مسئله بهره ای ببرند. به هر حال رئال مادرید شایسته پیروزی بود و حال زمان آن رسیده خونسردی خود را برای هفته های پیش رو حفظ کنیم.

سرخیو راموس در ادامه گفت:

رئال مادرید همیشه میل زیادی به پیروز شدن دارد. البته می دانیم که شرایط آن گونه که می خواستیم پیش نرفته است ولی روحیه خوبی داریم و با همین ذهنیت به تلاش ادامه می دهیم تا بهتر شویم. باید سعی کنیم هرچه زمان جلو می رود، خونسردی خود را حفظ کنیم. فصلی طولانی پیش رو داریم و اکنون نیز با رقبا فاصله زیادی نداریم. بنابراین بازی به بازی باید پیش برویم.

سرخیو راموس در مورد استحکام دفاعی تیمش برابر سویا افزود:

 سازماندهی رئال مادرید در خط دفاع بسیار خوب بود. آن ها با دو بازیکن وینگر بازی می کردند و مرتبا می خواستند از کناره ها نفوذ کنند. می دانستیم چگونه جلوی کار آن ها را بگیریم. حتی ادن هازارد و گرت بیل نیز در امور دفاعی کمک کردند. اجازه ندادیم سویا به آسانی فضا پیدا کند و باید به همین منوال ادامه دهیم.

راموس در مورد اینکه از سوی هواداران سویا هو شد، اضافه کرد:

شاید افراد سعی کنند این مسئله را عوض کنند ولی برخی آن را درک نمی کنند. نمی خواهم پس از هر بازی در زمین سویا، این مسئله به یک تیتر خبری تبدیل شود. این با گذشت زمان تغییر خواهد کرد. اگر زمانی به کسی توهین کرده ام، عذرخواهی می کنم ولی هیچ وقت کاری انجام نداده ام که باعث توهین به کسی یا کسانی باشد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل