نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

سرخیو راموس: من و همه بازیکنان از زین الدین زیدان حمایت خواهیم کرد

sz

تیم های فوتبال گالاتاسرای ترکیه و رئال مادرید در چارچوب هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه علی سامی ین شهر استانبول به مصاف هم خواهند رفت. این در حالی است که رئال مادرید از دو بازی قبلی خود فقط یک امتیاز کسب کرده و باید پیروز این مسابقه باشد، وگرنه صعود آن ها به مرحله بعدی تقریبا غیر ممکن می شود. کاپیتان کهکشانی سرخیو راموس در کنفرانس خبری پیش از بازی عقیده دارد که آن ها می توانند در بازی امشب موفق شوند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

یاران سرخیو راموس می توانند پیروز شوند؟ چه کسی برنده این بازی مهم خواهد بود، رئال مادرید یا گالاتاسرای ؟!

این بازی امشب ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه علی سامی ین شهر استانبول برگزار خواهد شد. از آمار این مسابقه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سرخیو راموس مدافع و کاپیتان رئال مادرید نیز در کنفرانس خبری پیش از این بازی شرکت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در زیر می خوانید :

رئال مادرید همیشه به این عنوان شناخته می شود که ما می توانیم در هر مسابقه پیروز میدان باشیم. از نظر من این واژه ای است که به بهترین شکل موجود ارزش های ما را نمایان می کند و به دنبال نتایج اخیر، پیروزی چیزی است که در بازی فردا می خواهیم. قصد داریم خود را ثابت کنیم و لیگ قهرمانان بعد از آخرین نتیجه ای که کسب کردیم، فرصت خوبی است تا خود نشان دهیم و بتوانیم از این راه دشواری که در پیش داریم به آسانی عبور کنیم. اینجا نیستم که عقاید کسی را عوض کنم. همه حق دارند که هر زمان خواستند، هر فکری بکنند. سعی می کنیم اشتباهات خود را جبران کنیم و می دانیم که مشکل ما در دقایق ابتدایی مسابقات است. باید تلاش کنیم تا دیگر این اتفاق رخ ندهد و دیگر به خاطر این مسئله امتیاز از دست ندهیم. برنامه خاصی برای این بازی در دسترس است که امیدوار هستم بتوانیم آن را پیاده سازی کنیم.


رابطه بازیکنان با زیدان چگونه است؟ آیا او تا پایان فصل تغییر خواهد کرد؟

همه بازیکنان سرمربی این تیم یعنی زیدان را حمایت می کنند همان طور که او از ما حمایت می کند ما نیز همین کار را خواهیم کرد. جدا از هر چیزی که اتفاق بیفتد، این تصویری که تیم همیشه باید از خود نشان دهد و ما هم چنان به سرمربی خود ایمان داریم، همان طور که مربی به ما اعتماد دارد. دوست داشتم که نتایج ما تاکنون متفاوت می بود، اما بهترین راه برای عبور از این مرحله حفظ اتحاد تیم است. باید به سخت کوشی ادامه دهیم و نتایج همه چیز را در مسیر درست قرار خواهند داد. خیلی راحت می شود که بیان کرد سرمربی تا پایان فصل با ما خواهد بود، و در این صورت دیگر هیچ شایعه ای وجود نخواهد داشت. فوتبال بر پایه نتایج است و سرنوشت مربیان به نتایج وابسته است اما اگر هر بار که مساوی کنیم یا ببازیم، صحبت از آینده مربی باشد، موجب ناراحتی مربی، بازیکنان و باشگاه می شود.اگر ما بتوانیم پیروز میدان باشیم و اعتماد همه را جلب کنیم در این مسیر به ما کمک زیادی خواهد شد.

احترام به زیدان در رئال مادرید ؟

هدف ما در بازی امشب که بسیار مهم است پیروزی است و ما فقط بر روی کسب برد تمرکز خود را قرار داده ایم و به این که زیدان از کار برکنار خواهد شد یا خیر فکر نمی کنیم. این بازی بسیار مهم است و تنها باید آن را بررسی کنیم. فرصت برای صحبت در مورد آینده سرمربی زیاد است. امیدوارم که نیازی به صحبت در این باره نباشد و بعد از تمام دستاورد هایی که زیزو داشته، به نظرم شایسته احترام بیشتری است و نباید هر بار که امتیازی از دست می دهیم، در مورد اخراج سرمربی صحبت شود. دیگر هیچ چیز زیدان را شگفت زده نمی کند و باشگاه را خوب می شناسد، و با سطح توقعات این باشگاه آشنا است و می داند که همه چیز به نتایج بستگی دارد. باید کاری که از آن لذت می بریم را انجام دهیم و آن فوتبال بازی کردن و کسب نتایج است. این چیزی است که حس بهتری به ما می دهد.


وضعیت تیم در حال حاضر چه طور است؟

یکی از مهم ترین عوامل برای این که بتوانیم موفق شویم این است که در نیمه اول اجازه پیشروی به حریف ندهیم و نگذاریم آن ها گلی را وارد دروازه ما کنند. چیز های زیادی برای اثبات وجود دارد و ما اولین کسی هستیم که باید واقع بین باشیم و اوضاع را تغییر دهیم. ما در دقایق ابتدایی بازی به مشکل می خوریم و باید روی این مسئله کار کنیم تا دیگر اتفاق نیفتد. به هر حال، شما به نتیجه بازی آخر ما فکر می کنید، اما بر این باور هستم که مقابل مایورکا سزاوار شکست نبودیم، اما در دقایق آغازین مسابقه کار بیشتری نمی توانستیم انجام دهیم. بهر حال فوتبال است و گاهی روی دیگر خود را به شما نشان می دهد تا به خودتان بیایید.

سرخیو راموس در ادامه اضافه کرد:

از این به بعد باید قدر هر لحظه را بدانیم و هیچ فرصتی را از دست ندهیم. دیگر نمی توانیم از ابتدا تا انتهای بازی حتی یک دقیقه را هدر دهیم. امسال برخی بازی های خوب هم داشته ایم، هم در حمله و هم در دفاع، اما در فوتبال همه چیز به گلزنی ختم می شود و حقیقتاً در مقابل دروازه ها خوب عمل نکرده ایم. باید خود را در گلزنی تقویت کنیم و همان طور که گفتم در دقایق ابتدایی بازی سعی کنیم تا گلی دریافت نکنیم چون از آن به بعد فقط باید بر روی مساوی شدن بازی زمان بگذاریم و انگیزه و هدف و برنامه اصلی بازی از بین می رود.


نظر شما در خصوص گلزن تیم گالاتاسرای رادامل فالکائو؟

او یک بازیکن عالی و با کیفیت است و چندین سال است که سطح بازی او را مشاهده کردیم. او یک شماره ۹. و مهاجمی خطرناک است و اگرچه به ما گفته اند که او چند هفته ای دور از میادین بوده، اما نمی دانیم که بازی خواهد کرد یا نه. او مهاجم خوبی است که برای حریف تهدید به حساب می آید و ما باید در صورتی که به زمین مسابقه بیاید با برنامه ریزی او را مهار کنیم.

به نظر شما چه نتیجه ای بین تیم های گالاتاسرای ترکیه و رئال مادرید در چارچوب هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که امشب ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه علی سامی ین شهر استانبول برگزار می شود، رقم خواهد خورد؟!
بت کارت منتظر پیش بینی شما است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل