نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

سرخیو راموس : رئال مادرید دوباره به بهترین سطح خواهد رسید

141414

رئال مادرید بامداد امروز در دیداری از سری رقابت های چمپیونزکاپ مقابل رقیب همشهری قرار گرفت و در دیداری که دیگو کاستا با زدن ۴ گل، ستاره میدان بود، شکست سنگینی را متحمل شد. علی‌رغم اینکه این شکست در یک دیدار تدارکاتی پیش فصل رقم خورد اما سرخیو راموس از نمایش تیمش در این دیدار به شدت انتقاد کرد:

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

سرخیو راموس امیدوار به آینده رئال مادرید

تفاوت در فوتبال همین است. ما مثل یک دیدار دوستانه سراغ این بازی آمدیم و آن‌ها به نحوی بودند که گویی این مسابقه فینال است. باید جدیت را در تمامی بازی‌ها داشته باشیم. آن‌ها از نظر جدیت، توپ‌های دوم و پرسینگ بهتر از ما عمل کردند و در جلوی دروازه آماده‌تر بودند. به هر حال آن‌ها رقیب همشهری ما هستند و هواداران رپال مادرید مثل ما ناراحت خواهند شد اما به هر حال بعد هر باختی نمی‌توان با شادمانی راهی خانه شد. تلاش می‌کنیم به بهترین سطح‌مان برسیم و وقتی لالیگا و بازی‌های رسمی آغاز شدند، آنگاه به ریکاوری تیم می‌پردازیم.

وی ادامه داد:

واضح است که ما اکنون شرایط خیلی خوبی نداریم. این تازه ابتدای فصل است. این بازی هایی تدارکاتی مقابل تیم های سطح بالاست. به شکل های مختلفی می توان باخت اما ما نمی توانیم به این شکل که امروز بازی کردیم، ببازیم. جاه طلبی این تیم سر جای خود است. ما پیروزی های بسیار زیادی به دست آوردیم اما آنها حالا به گذشته تعلق دارد. باید آنچه فصل قبل رخ داده را فراموش کنیم. این رقابت های پیش فصل است و هنوز خیلی زود است که نتیجه گیری کنیم و مسائل را ارزیابی کنیم.

این در حالیست شبکه ESPN می‌گوید پرز در جریان دیداری که هفته گذشته در شهر مونترئال کانادا با زیدان داشته به او اعلام کرده که جذب پوگبا در تابستان جاری دشوار است به خصوص با توجه به اینکه یونایتد خواهان فروش او نیست. اما زیدان از پرز خواسته تا برای جذب پوگبا یک بار دیگر تلاش کند و حالا منابع نزدیک به رئال به این شبکه گفته‌اند که با وجود اصرار یونایتد به مبلغ ۱۸۰ میلیون یورویی، در رئال این احساس وجود دارد که این قرارداد امضا خواهد شد و آن ها به دنبال این هستند تا تیمشان را برای فصل پیش رو تقویت کنند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل