نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

سرخیو بوسکتس: عثمان دمبله روز به روز بهتر از قبل می شود

dembele2

عثمان دمبله وینگر فرانسوی تیم بارسلونا، دو سال پیش بود که با هیاهوی زیادی به جمع کاتالان ها پیوست اما از آن زمان تاکنون درخشش مورد انتظار سران باشگاه در بازی او دیده نشده است.

سرخیو بوسکتس بازیکن باسابقه بارسلونا و کاپیتان دوم بلوگرانا معتقد است عثمان دمبله در حال نزدیک شدن به سطحی است که در نیوکمپ از او انتظار می‌رود. بی ثباتی و مصدومیت های متعدد مانع از این شده تا عثمان دمبله که دو سال قبل با مبلغ هنگفت ۱۰۵ میلیون یورو به بارسا آمد، بتواند درخشش لازم و پیشرفت را در ترکیب کاتالان ها داشته باشد. ملی پوش فرانسوی در فصل دوم حضورش در جمع آبی اناری ها گامهای مثبتی برای داشتن جایگاهی ثابت در تیمش برداشت و موفق شد در لالیگا هشت گل به ثمر برساند. با این حال حدس و گمان ها حاکی از آن است که پتانسیل زیادی برای انتقال این بال فرانسوی به تیم پاری سن ژرمن و معاوضه با نیمار برزیلی وجود دارد. عثمان دمبله ۲۲ ساله آینده خود را در بارسلونا می‌بیند و سرخیو بوسکتس هافبک دفاعی کاتالان ها نیز معتقد است هم تیمی فرانسوی کار خود را در بارسا ادامه خواهد داد.

صحبت های سرخیو بوسکتس در مورد وضعیت عثمان دمبله

عثمان هر روز بهتر از قبل می‌شود. ما چند روزیست که در ژاپن تمریناتمان را شروع کردیم و آماده فصلی طولانی خواهیم بود اما نحوه آغاز تمرینات او بسیار مثبت است. همه بازیکنان برای جا افتادن در ترکیب تیم جدید خود مشکلاتی دارند. این مشکلات ممکن است مربوط به یاد گرفتن زبان جدید یا فلسفه بازی تیم جدید باشد. امیدوارم همه چیز بهتر از قبل پیش برود زیرا دمبله حرف های زیادی برای گفتن دارد و ما انتظارات زیادی از او در زمین مسابقه داریم.

پیوستن آنتوان گریزمان به جمع بازیکنان بلوگرانا ممکن است حضور عثمان دمبله در ترکیب اصلی بارسا را دچار مشکل کند و این بازیکن مجبور باشد به صورت چرخشی در خط حمله تیم قرار بگیرد. با وجود این مسائل اما سرخیو بوسکتس در مورد فصل آینده خوشبین است.

امضای قرارداد با گریزمان برای همه خوب است. آمدن آنتوان بارسلونا را به باشگاه بهتری تبدیل می کند و رقابت تیمی را افزایش می دهد. مشکل اصلی برای سرمربی تیم خواهد بود که مجبور است از میان چنین بازیکنان بزرگی ترکیب تیمش را انتخاب کند. مهمترین چیز آن است که تیم با صلابت به کار خود ادامه دهد. گریزمان به خوبی در حال هماهنگ شدن با تیم، سبک بازی و فلسفه بارسلونا است. سه خرید جدید تیم کاملا با سبک بازی بارسا مطابقت دارند و بازی کردن کنار آنها باعث افتخار است.

لازم به ذکر است بارسلونا در جریان اردوی آماده سازی پیش فصل در کشور ژاپن، در بازی بعدی خود در شهر کوبه به مصاف تیم ویسل کوبه می رود. تیمی که بازیکنان سابق بارسلونا نظیر آندرس اینیستا، داوید ویا و سرجی سمپر در آن حضور دارند. بارسا در دیدار تدارکاتی قبلی خود مقابل چلسی با نتیجه ۲-۱ شکست خورد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل