نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

ماتیا بینوتو: هدف سباستین فتل برای قهرمانی با فراری تغییر نکرده است

aaa 1

ماتیا بینوتو معتقد است که سباستین فتل در حالی که اخیرا پسرفت کرده و دلسرد کننده ظاهر شده است، همچنان به روی هدفش که قهرمانی فرمول یک با فراری است، تمرکز کرده است.

بینوتو معتقد است که سباستین فتل همچنان به فکر قهرمانی است

این راننده آلمانی که سابقه چهار قهرمانی جهان را در کارنامه دارد، بعد از تصمیم بحث برانگیزِ مبنی بر جریمه ۱۰ ثانیه ای اش در گرند پری کانادا، طی اظهار نظری جنجالی متذکر شد که فرمول یک دیگر آن ورزشی نیست که از دوران کودکی عاشقش بوده و از آن زمان همواره شایعاتی مبنی بر بازنشستگی زودهنگام او در سال آینده به گوش می رسد. این درحالی است که دیگر راننده فراری، یعنی چارلز لکلرک هم به دنبال کسب قهرمانی با فراری است و به روی فتل فشار می آورد. همه این ها باعث شده تا برخی آینده فتل در فرمول یک را جدا از فراری پیش بینی کنند. با این وجود رئیس تیم ماتیا بینوتو همچنان راننده ای را می بیند که برای انجام ماموریتش تمرکز کرده است:

فکر می کنم هدف او برای قهرمانی جهان با فراری تغییری نکرده است. سباستین فتل به طور واضح و روشنی خواهان آن بود، اما در ابتدای فصل بسیار نا امید شد، چرا که درسال ۲۰۱۹ در موقعیتی نبود که به هدف نهایی‌اش برسد. اما او می داند که چه می خواهد و فکر می کنم که فراری همان جایی است که فتل به آن نیاز دارد. از این رو نیازی به توافق کردن نیست، چرا که او برای کسب بهترین نتیجه حداکثر فشار را می آورد و هر دوی ما از خواسته هایمان باخبریم.

فراری و سباستین فتل تا به این جای فصل ۲۰۱۹ بردی کسب نکرده اند و این راننده آلمانی در فاصله ۹ مسابقه تا پایان فصل، با لوییس همیلتون که پیشتاز رقابت هاست، فاصله ای ۹۴ امتیازی دارد. فتل طی دو سال گذشته با اشتباهات فردی بزرگش، فرصت شکست دادن لوییس همیلتون را از دست داده و در فصل ۲۰۱۹ با اسپین شدن در بحرین، از دست دادن پیروزی در کانادا و تصادف با مکس ورشتپن در سیلورستون بازهم این اشتباهاتش را تکرار کرده است.

بینوتو همچنان روی سباستین فتل حساب باز می کند اما اشتباهات او اختلاف فراری با رقیب اصلی آن ها در جدول تیمی یعنی مرسدس را غیرقابل جبران کرده است، بینوتو در این باره می گوید:

بدیهی است وقتی ماشین سریع تری داشته باشید، کار راحت تری در پیش دارید. او مشکلات و کمبود سرعت ماشین را تحلیل کرده است و این قطعا به ما کمک می کند، چرا که تنها چیزی که در آخر مهم است، حقایق و دانستن مشکلاتی است که باید آن ها را رفع کنیم. از این رو فکر می کنم فتل رویکرد درستی در پیش گرفته است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل