نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

سامی خدیرا دیگر جایی در یوونتوس ندارد؛ مقصد بعدی بشیکتاش؟

450252

سر مربی جدید تیم یوونتوس مائوریتزیو ساری اعلام کرد که به سامی خدیرا هافبک ۳۲ ساله آلمانی این تیم برای فصل آینده احتیاجی ندارد و یووه نیز او را در لیست مازاد تابستان قرار داده است.

به نظر می رسد ساری علی رغم این که تازه به تورین آمده است ولی با کسی تعارف ندارد. بنا بر نوشته نشریه رومئو آگرستی خدیرا به دلیل مصدومیت های وقت و بی وقتی که به سراغش می آید و با توجه به این که سن او نیز در حال بالا رفتن است و دیگر از کیفیت لازم برخوردار نیست در فصل بعد نمی تواند در جمع راه راه پوشان حضور داشته باشد و باید به دنبال یک تیم برای فصل بعدی خود باشد. در تیم مکس الگری سرمربی سابق یووه او به صورت دائم به میدان می رفت و این سرمربی به خدیرا علاقه زیادی داشت ولی همان طور که پیداست ساری همانند الگری فکر نمی کند.  خدیرا که فوتبال خود را به صورت حرفه ای در تیم اشتوتگارت B و بعد A از سال ۲۰۰۴ آغاز کرد تا سال ۲۰۱۰ در این تیم باقی ماند و با توجه به بازی های خوب اش برای این تیم نظر سران رئال را به خود جلب کرد. به همین خاطر قبل از یووه به مدت پنج سال از سال ۲۰۱۰ لغایت ۲۰۱۵ در تیم رئال مادرید توپ می زد سر انجام در سال ۲۰۱۵ از این تیم جدا شد و به عنوان بازیکن آزاد به تیم یوونتوس پیوست. او برای رئالی ها ۱۰۲ بازی انجام داد و توانست ۶ گل نیز به ثمر برساند در حالی که این آمار برای یووه ۸۷ بازی به همراه ۲۱ گل بوده است و این نشان دهنده بهبود عملکرد وی بعد از ملحق شدنش به این تیم بوده است. به نوشته دیگر نشریه کوریره دلا اسپورت دستمزد او در تیم فعلی اش یعنی یوونتوس سالانه ۶ میلیون یورو می باشد و به نظر می رسد رقم بالای وی با توجه به سن اش از مشتری هایش کاسته است.

سامی خدیرا در آستانه جدایی از یوونتوس


یووه که در این تابستان آرون رمزی و آدرین رابیو را جذب کرده و شاید انتقال پوگبا نیز از منچستر یونایتد انجام گیرد، به نظر می رسد از لحاظ فنی هم نیز جایی برای او در تیم وجود دارد. در روز های اخیر شایعاتی از ترکیه به گوش می رسد که فعلا تیم بشیکتاش به جذب او علاقه دارد و حاضر است با سران یووه پای میز مذاکره بنشیند. سامی خدیرا هنوز به این اخبار واکنشی نشان نداده است و فعلا مشخص نیست که او مقصد فعلی اش کدام تیم است ولی با توجه به این که مشتری زیادی را در پی جذب خود نمی بیند وی مجبور خواهد شد که گزینه های احتمالی که جدی ترین آن بشیکتاش ترکیه است را در نظر بگیرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل