نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

تحلیل شرط‌بندی؛ نکات آماری بازی سالزبورگ و لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا

dsawd

تیم‌های فوتبال سالزبورگ و لیورپول امشب ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۵ به وقت تهران در چارچوب هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا در گروه E در ورزشگاه ردبول آرنا اتریش به مصاف یکدیگر می‌روند. در این مطلب در آستانه این بازی به شرایط دو تیم و بازیکنان آنها می‌پردازیم تا بتوانید یک شرط‌بندی آگاهانه برروی تیم مدنظر خود داشته باشید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

یک شرط‌بندی آگاهانه با داشتن اطلاعات مورد نیاز در خصوص شرایط دو تیم سالزبورگ و لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا

تیم‌های لیورپول، ناپولی، سالزبورگ و خنک در این گروه حضور دارند. شاگردان یورگن کلوپ با کسب ۱۰ امتیاز از پنج بازی قبلی خود با ده امتیاز صدرنشین، ناپولی با ۹ امتیاز، سالزبورگ با ۷ و خنک با ۱ امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم جدول هستند. داستان این گروه می‌تواند متفاوت رقم بخورد و حالت‌های مختلفی برای صعود سه تیم بالای جدول به دور حذفی وجود دارد. در صورت پیروزی لیورپول برابر سالزبورگ حتی اگر ناپولی در دیگر دیدار برابر خنک بازی را واگذار کند، دو تیم صعود کننده به دور بعدی لیورپول و ناپولی خواهند بود. اما اگر سالزبورگ بتواند لیورپول شکست ناپذیر را شکست دهد، ۱۰امتیازی می‌شود و به خاطر تفاضل گل بیشتر نسبت به لیورپول آنها در صدر جدول قرار می‌گیرند و همه نگاه‌ها به سمت دیگر بازی این گروه خواهد رفت. لیورپول نیز کمی مورد تهدید دو تیم دیگر بالای جدول قرار دارد که البته این اتفاق کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد. حالت دیگری این گروه این است که در صورت تساوی قرمز پوشان و تیم اتریشی و پیروزی ناپولی برابر خنک، ناپولی به عنوان صدرنشین و لیورپول به عنوان تیم دوم راهی دور بعد می‌شوند.


لازم به ذکر است یکی از نکات قوت تیم سالزبورگ را می‌توان حضور ارلینگ هالند دانست که در پنج بازی قبل موفق به زدن هشت گل شده و آماری باور نکردنی را از خود برجای گذاشته است. این بازیکن می‌تواند برای خط دفاعی لیورپول دردسر ساز شود و البته دفاع لیورپول نیز ثابت کرده که از قدرت بالایی برخوردار است.
در بنگاه‌های شرط‌بندی اکثریت مردم صعود لیورپول و ناپولی را به دور بعدی پیش‌بینی کردند و منتظر این بازی مهم هستند.

مصدومان و محرومان دو تیم:

سالزبورگ: الکساندر واک، آنتوان برند وپاتریک فارکاس مصدومان قطعی و سکو کویتا مصدومیت جزیی دارد و مشخص نیست در بازی امشب به میدان خواهد رفت یا خیر.
لیورپول: ناتانیل کلاین، ژوئل ماتیپ و فابینیو مصدومان قطعی و دژان لوورون مصدومیت جزیی دارد و مشخص نیست در بازی امشب به میدان خواهد رفت یا خیر.

در سایت‌های شرط‌بندی بیش‌تر افراد این بازی را ۳-۲ به نفع تیم لیورپول پیش‌بینی کرده‌اند.

یورگن کلوپ سرمربی تیم لیورپول در کنفرانس خبری پیش از بازی صحبت‌هایی را در خصوص شرایط تیم و بازیکنان مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:


بازی امشب برابر سالزبورگ؟

بازی امشب بسیار تعیین کننده است و حتما باید پیروز شویم چرا که وضعیت در گروه حساس شده است. در بازی قبلی برابر ناپولی مساوی کردیم و حال ناپولی وضعیت بهتری دارد. سالزبورگ نیز در حال حاضر در فرم خوبی است. آنها بازی خارج از خانه خود را برده‌اند و می‌دانستند اگر در برابر ما پیروز شوند، می‌توانند به مرحله بعد راه یابند. واضح است که سالزبورگ باید پیروز شود. آنها کاملا این را می‌دانند. البته دقیقا نمی‌دانیم عملکرد آنها چگونه خواهد بود ولی می‌دانیم می‌خواهند پیروز شوند. ما نیز این را می‌دانستیم. در واقع پس از تساوی برابر ناپولی می‌دانستیم یک فینال برابر سالزبورگ پیش رو داریم. با پیروزی برابر ناپولی کارمان راحت می‌شد و امشب استرسی نداشتیم ولی آن تساوی شرایط را تغییر داد.

شرایط بازیکنان؟ برای این دیدار آماده هستند؟

بازیکنان از اهمیت این دیدار آگاه شده‌اند و می‌دانند بازی در خانه سالزبورگی برگزار می‌شود که انگیزه زیادی دارند. هرچه به بازی نزدیک‌تر شدیم، بازیکنان و همه اعضای تیم این مسئله را بیشتر درک کردند. حال باید به مانند یک فینال برای این مسابقه آماده شویم. همیشه ما راه سخت را برای صعود انتخاب می‌کنیم. نمی‌دانم چه زمانی بوده که مثلا یک هفته زودتر از پایان مرحله گروهی گفته‌ام که خوب ما صعود کرده‌یم. به هر حال وظیفه‌ای پیش رو داریم. سالزبورگ بسیار قدرتمند است. خبر خوب این است ما نیز تیم قدرتمندی هستیم و بازیکنان باید این قدرت را در زمین بکار گیرند تا بتوانیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا به عنوان صدرنشین راهی دور بعدی شویم. در واقع سالزبورگ باید برابر تیمی مانند لیورپول پیروز شوند که شکست دادن آن آسان نیست و بنابراین ما باید از این مسئله به نفع خود استفاده کنیم. البته برای یک امتیاز مقابل آنها قرار نمی‌گیریم. ما برای پیروزی تلاش می‌کنیم تا خیالمان از بابت صدرنشینی راحت شود و نیم نگاهی به بازی ناپولی و خنک نیز خواهیم داشت.


وضعیت بازیکنان مصدوم؟

همه بازیکنان در حال حاضر به جز یکی دو نفر خوب هستند و می‌توانند در تمرینات حاضر شوند. در مورد برخی بازیکنان دوست نداریم ریسک کنیم ولی در تمرینات حاضر شدند و شرایطشان خوب است. در واقع به جز لالانا، تمام گزینه‌ها را در اختیار داریم. آدام با ما به اتریش سفر نکرد ولی سه شنبه به تمرینات تیم ملحق خواهد شد. شاید اگر تحت فشار بودیم، از او استفاده کنیم ولی نمی‌خواهیم این کار را کنیم. البته مصدومیت او جزیی است و باید دید در جریان بازی در کل چه پیش خواهد آمد.

در خصوص آمار این دو تیم بدانید:

به‌نظر شما چه نتیجه‌ای در بازی تیم‌های سالزبورگ و لیورپول که امشب ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۵ به وقت تهران در چارچوب هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا در گروه E در ورزشگاه ردبول آرنا اتریش برگزار می‌شود، رقم خواهد خورد؟!
بت کارت منتظر پیش‌بینی شما است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل