نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

بر سر رئال مادرید ِ زین الدین زیدان چه آمده است؟ آمار بد زیزو در فصل جاری!

به نقل از خبرگراری آ اس، زین الدین زیدان پس از بازگشت دوباره به رئال مادرید آماری بدتر از سانتیاگو سولاری سرمربی موقت رئالی ها کسب کرد و این شروع کهکشانی ها یکی از بدترین شروع های فصل آن ها می باشد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

زین الدین زیدان هم نمی تواند رئال مادرید را به تیم مطلوب سابق بازگرداند؟!

رئال مادرید که تا آخر هفته هشتم لالیگا تن به شکست نداده بود و توانسته بود با ۵ برد و سه تساوی و با ۱۸ امتیاز در صدر جدول بالاتر از بارسلونا و اتلتیکو مادرید بایستد، در هفته نهم تن به شکست ۱ بر ۰ مقابل مایورکا تیم قعر جدولی داد تا همه امید های یاران زیدان در لالیگا هم از بین برود و این تیم باز هم در رده ای پایین تر از بارسا قرار بگیرد. زیرا بارسا با برد ۳ بر ۰ که به دست آورد ۱۹ امتیازی شد و با یک امتیاز بیشتر از مادرید در صدر جدول جای گرفت.
در یک دهه گذشته و از زمان حضور مانوئل پیگرینی در رئال مادرید، تنها آمار جولن لوپتگی در مسابقات لالیگایی از آمار مقطع دوم زیدان ضعیف تر بوده و مربیانی مثل رافا بنیتز و سانیتاگو سولاری که با برچسب ناکام برنابئو را ترک کردند، در لالیگا آمار بهتری نسبت به زیدان البته در بازگشت دوباره وی به ثبت رسانده بودند. از زمان حضور دوباره زیدان روی نیمکت رئال در ۱۱ مارچ ۲۰۱۹، کهکشانی ها در ۲۰ مسابقه لالیگایی به میدان رفته اند و تنها در نیمی از این مسابقات به پیروزی رسیده اند. (۱۰ برد، ۵ تساوی و ۵ شکست) شاید کسب تنها ۵ برد در ۱۱ بازی پایانی فصل قبل (۴۵.۵ درصد) را بتوان به فرم بد رئال در سرتاسر فصل ربط داد، اما ۵ برد در ۹ مسابقه ابتدایی فصل (۵۵.۶ درصد) هم نتوانسته تصویری قانع کننده از رئال مدل ۲۰-۲۰۱۹ به دست دهد.

زیرا منتقدان عقیده دارند که اگر رئالی ها در این بازی ها نیز به پیروزی رسیدند بازی قاطع و بدون نقصی ارائه ندادند و به نوعی بردی دلچسب را کسب نکردند. در سه مسابقه دیگر نیز که مساوی شدند با بازی ضعیف خود هواداران را خشمگین کردند و در کل از ۲۴ امتیاز با ۱۸ امتیاز صدرنشین بوده اند. در ۱۰ سال اخیر، به جز دو استثنا، رئال در ۹ بازی ابتدایی خود حداقل ۶ بازی را با پیروزی به پایان رسانده بود. این دو استثنا فصل های ۱۳-۲۰۱۲ (۵برد، آخرین فصل مورینیو) و ۱۹-۲۰۱۸ (۴ برد، اخراج لوپتگی بعد از باخت در ال‌کلاسیکو در هفته دهم) بوده است. در مقطع اول حضور زیدان، رئال از ۹ بازی ابتدایی خود (فصل های ۱۷-۲۰۱۶ و ۱۸-۲۰۱۷) موفق به کسب ۶ پیروزی شده بود و این آمار نسبت به آمار حال حاضر یک بازی با برد بیشتر را به همراه داشت. شاید باورنکردنی باشد اما برترین مربی لالیگایی رئال از سال ۲۰۰۹ تاکنون مانوئل پیگرینی بوده است. انتخاب پرز برای رهبری پروژه کهکشانی ۲، بعد از تنها یک فصل و بدون کسب جام برنابئو را ترک کرد اما او در همین یک فصل آماری ثبت کرده که مربیانی نامدارتر نتوانسته اند با آن برابری کنند. پیگرینی در فصل ۱۰-۲۰۰۹، ۳۸ بار در لالیگا رئال را هدایت کرد و این تیم را به ۳۱ پیروزی رساند. (۳ تساوی و ۴ باخت) این یعنی او با ۸۱.۵۸ درصد پیروزی، موفق ترین سرمربی لالیگایی رئال در یک دهه اخیر بوده است. رئال پیگرینی لالیگا را با ۹۶ امتیاز به پایان رساند و شاید این از بد شانسی پیگرینی بود که بارسلونای گواردیولا قهرمانی خود را با کسب ۹۹ امتیاز جشن می‌ گرفت. زین الدین زیدان در مقطع اول حضور خود روی نیمکت رئال یعنی از ژانویه ۲۰۱۶ تا می ۲۰۱۸ در ۹۶ بازی لالیگایی روی نیمکت رئال نشست و در ۶۸ مسابقه به پیروزی رسید. (۷۰.۸۳ درصد) با این آمار، او بعد از پیگرینی، مورینیو و آنچلوتی چهارمین سرمربی موفق رئال در لالیگا در یک دهه اخیر بوده است. اگر کمی به عقب برگردیم، به نام خوانده راموس سرمربی رئال در دسامبر ۲۰۰۸ تا ژوئن ۲۰۰۹ می‌ رسیم که در ۲۴ بازی لالیگایی ۱۷ برد را کسب کرد و از نظر درصد پیروزی، آماری مشابه زیدان (۷۰.۸۳ درصد) را رقم زد.

در ادامه نگاهی به آمار مربیان رئال در لالیگا از ابتدای فصل ۱۰-۲۰۰۹ خواهیم داشت:
۱- مانوئل پیگرینی (ژوئن ۲۰۰۹ تا می ۲۰۱۰):
۳۸ بازی، ۳۱ برد، ۸۱.۵۸ درصد پیروزی (۳ تساوی و ۴ باخت)
۲- ژوزه مورینیو (می ۲۰۱۰ تا ژوئن ۲۰۱۳):
۱۱۴ بازی، ۸۷ برد، ۷۶.۳۲ درصد پیروزی (۱۶ تساوی، ۱۱ باخت)
۳- کارلو آنچلوتی (ژوئن ۲۰۱۳ تا می ۲۰۱۵):
۷۶ بازی، ۵۷ برد، ۷۵ درصد پیروزی (۸ تساوی، ۱۱ باخت)
۴- دوره اول زین الدین زیدان (ژانویه ۲۰۱۶ تا می ۲۰۱۸):
۹۶ بازی، ۶۸ برد، ۷۰.۸۳ درصد پیروزی (۱۸ تساوی، ۱۰ باخت)
۵- سانتیاگو سولاری (اکتبر ۲۰۱۸ تا مارچ ۲۰۱۹):
۱۷ بازی، ۱۲ برد، ۷۰.۵۹ درصد پیروزی (یک تساوی، ۴ باخت)
۶- رافائل بنیتس (ژوئن ۲۰۱۵ تا ژانویه ۲۰۱۶):
۱۸ بازی، ۱۱ برد، ۶۱.۱۱ درصد پیروزی (۴ تساوی، ۳ باخت)
۷- دوره دوم زین الدین زیدان (مارچ ۲۰۱۹ تاکنون):
۲۰ بازی، ۱۰ برد، ۵۰ درصد پیروزی (۵ تساوی، ۵ باخت)
۸- جولن لوپتگی (جولای ۲۰۱۸ تا اکتبر ۲۰۱۸):
۱۰ بازی، ۴ برد، ۴۰ درصد پیروزی (۲ تساوی، ۴ باخت)
با توجه به این آمار مشاهده خواهید کرد که در یک دهه اخیر بهترین نتایج و کسب امتیاز سرمربیان سفید پوشان متعلق به مانوئل پیگرینی بوده است.

و آمار زیدان سرمربی حال حاضر کهکشانی ها پس از بازگشت دوباره با مربی اخراج شده فصل گذشته یعنی جولیان لوپتگی تقریبا برابری می کند و مشخص نیست او با لوپتگی چه فرقی دارد که وی تنها پس از ۱۰ مسابقه اخراج شد ولی زیدان با سابقه سه ساله از فصل های گذشته و ۱۱ مسابقه پایانی فصل پیش و ۱۱ مسابقه رسمی این فصل ( نه بازی در لالیگا، دو بازی در لیگ قهرمانان اروپا) هنوز هم حمایت می شود و هنوز هم رئال مادرید را به همان صورت بدون برنامه با بازیکنانی می بینیم که شاید تاریخ انقضا آن ها به پایان رسیده است. هم چنین رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نیز ضعیف ظاهر شده و از دو بازی ابتدایی خودش در لیگ قهرمانان تنها یک امتیاز گرفته است. خبر بد برای هواداران رئال باز هم مصدومیت های بازیکنان این تیم است و این بار نوبت به بیل و مودریچ رسیده است. لیست بازیکنان اعزامی به ترکیه برای بازی سه شنبه شب با تیم گالاتاسرای در لیگ قهرمانان را اعلام شد و نام گرت بیل و لوکا مودریچ در آن به چشم نمی خورد. این دو بازیکن در جریان بازی های ملی آسیب دیدند و نمی توانند در بازی حساس هفته سوم لیگ قهرمانان کهکشانی ها را همراهی کنند. اما خبر خوش برای زیدان این است که نام تونی کروس، ادن هازارد و دنی کارواخال در این لیست به چشم می خورد. این سه بازیکن در بازی مقابل مایورکا غایب بودند. رئالی ها به این برد به شدت نیاز دارند و در صورتی که نتوانند گالاتاسرای را شکست دهند تقریبا صعود آن ها به مرحله حذفی اروپا غیر ممکن خواهد شد و باز هم زیدان آماری بدتر از فصل های گذشته حتی دوران جولین لوپتگی از خود بر جای می گذارد و باید دید فلورنتینو پرز رییس باشگاه رئال مادرید زیدان را هم در صورت عدم کسب نتیجه مناسب از سمت خود برکنار خواهد کرد یا خیر.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل