نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

زین الدین زیدان : تا زمانی که در رئال مادرید هستم، به تلاش خود ادامه می دهم

3 22

تیم های فوتبال سویا و رئال مادرید در هفته پنجم لالیگا اسپانیا امروز ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران به مصاف یکدیگر می روند و زین الدین زیدان سرمربی سفید پوشان در کنفرانس خبری پیش از بازی صحبت هایی را در خصوص وضعیت تیم خود ارائه کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

زین الدین زیدان تدابیر جدیدی برای عدم موفقیت رئال مادرید اندیشیده است؟!

زین الدین زیدان سرمربی تیم رئال مادرید نیز در کنفرانس خبری پیش از این بازی شرکت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در زیر می خوانید:


نظر شما در خصوص تیم سویا؟

آن ها این فصل را با اقتدار شروع کردند و عملکرد خوبی را داشتند. بازی در زمین آن ها صورت می گیرد و همین کار را برای ما سخت خواهد کرد ولی انتظار داریم عملکرد بهتری نسبت به بازی های قبلی از مادرید ببینیم.

نظر شما در خصوص اخراج احتمالی زین الدین زیدان از رئال مادرید چیست ؟

نظری ندارم زیرا اگر هر کدام از ما بخواهیم به صحبت های رسانه ها گوش و توجه کنیم که باید همین امروز این جا را ترک کنیم. شما نیز در حال انجام دادن وظایف اتان هستید ولی بدانید من اهمیتی به این صحبت ها نمی دهم و ترجیح می دهم با انگیزه بیشتر و قدرت به کار خود ادامه دهم تا تمرکز ام از بین نرود. ترجیح می دهم تا وقتی می توانم سعی و کوشش کنم تا بتوانم به موفقیت برسم و به جدایی فکر نکنم. هدف ما در حال حاضر یک چیز است و آن پیروزی در بازی مقابل سویا است که بازی مهمی برای ما محسوب می شود.

بازی با پاری سن ژرمن؟

در آن بازی فشار زیادی را متحمل شدیم و بازی سختی برای ما بود. باید آن باخت را فراموش کنیم و به بازی امروز تمرکز کنیم چون باید در این مسابقه پیروز شویم.


از این که تصمیم گرفتید به مادرید برگردید پشیمان نیستید؟

خیر وقتی که پروژه باشگاه را دیدم از آن خوشم آمد و تصمیم به بازگشت گرفتم تا هر کاری که می توانم انجام دهم. نباید تا لحظه آخر دست از تلاش برداریم و یکی از مهم ترین چیز ها برای ما همکاری و کار گروهی است که باید آن را حفظ کنیم.

هنگامی که نام خوزه مورینیو را به جای خود می شنوید چه احساسی دارید؟

شنیدن نام او اذیت ام نمی کند. وضعیت به همین صورت است وقتی شما بازی های خود را می بازید این انتقادات بر علیه شما به راه می افتند و کاری نمی توان کرد.

آیا برای خرید های بعدی رئال برنامه ای دارید؟

این قضیه بر عهده من نیست و از الان نمی توانم چیزی را به شما بگویم زیرا زمان زیادی تا آن موقع باقی مانده است. همان طور که گفتم بهتر است بر روی بازی امروز تمرکز کنیم تا پیروزی را به دست اوریم.

به نظر شما چه نتیجه ای بین سویا و رئال مادرید که در هفته پنجم لالیگا اسپانیا امروز ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران به مصاف هم می روند، رقم خواهد خورد؟!
بت کارت منتظر پیش بینی شما است. 

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل