نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیغام زین الدین زیدان به بیل، سبایوس و یورنته: جایی در برنامه هایم ندارید

bab

نشریه مارکا در گزارشی نوشت که زین الدین زیدان سرمربی تیم رئال مادرید به صورت رسمی به چند بازیکن رئال گفته که در فصل بعدی به آن ها احتیاجی ندارد و در ترکیبش جایی ندارند.

به گزارش مارکا، پس از بررسی های انجام شده از سوی سرمربی فرانسوی این تیم، زین الدین زیدان پس از بازی با ویارئال چند بازیکن را به دفتر خود صدا کرده و در خصوص آینده آن ها صحبت کرده است. مارسلو در جلسه ای نسبتا طولانی به زین الدین زیدان صحبت کرد و به احتمال زیاد در رئال می ماند، این خبر را نه کسی تایید کرد و نه تکذیب فقط می توان حدس زد از زمانی که زیدان به تیم رئال مادرید بازگشته او را در ترکیب قرار داده که نشانه خوبی برای این بازیکن محسوب می شود.باید دید در ادامه چه تصمیمی اتخاذ خواهد شد.

اولین گزینه بازیکن خروجی زیدان گرت بیل ولزی بود که چندی است صحبت اش در میان است. زیدان که بارها غیر ۲۹ اعلام کرده بود او را نمی خواهد، گرت بیل در پاسخ اش گفته بود که در مادرید خوشحال است و قصد ترک رئال را ندارد زیرا هنوز به اتمام قرار دادش مانده است. ولی زیدان این بار آب پاکی را روی دست این بازیکن ۳۲ ساله ریخت و رسما اعلام کرد که او را نمی خواهد. پس از این دیدار مدیر برنامه های بیل نیز حرفی نزد و چیزی از سوی این بازیکن اعلام نشد. بد نیست بدانید گرت بیل در سال ۲۰۱۳ با مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو از تیم تاتنهام به تیم رئال مادرید پیوست.

زین الدین زیدان و خانه تکانی در تیم رئال مادرید


پس از او نوبت به دنی سبایوس رسید، سبایوسی که در فصل قبل اعلام کرده بود که با زیدان مشکل دارد و پس از اینکه او از تیم رئال مادرید جدا شد ماندنی شد، ولی می دانست با بازگشت زیرو در ترکیب او جایی نخواهد داشت. او چند ماه پیش در مصاحبه با نشریه آ اس گفته بود:

نمی دانم چرا زیدان به من بازی نمی دهد باید از خودش بپرسید. من تمام تلاشم خودم را چه در تمرینات چه مسابقات انجام دادم ولی او هیچ فرصتی به من نداد و حضور در ترکیب برایم غیر ممکن بود. من دو گل به آلاوز زدم و در بازی بعدی مقابل دورتموند یک دقیقه هم بازی نکردم.هنگامی که هفته‌ها می‌گذرد و می‌ بینید که اهمیتی در تیم ندارید تصمیم به جدایی خواهید گرفت. گاهی به کل قید بازی کردن را می‌زدم چون حتی وقتی ۱۵ امتیاز از بارسا عقب بودیم هم به من بازی نمی‌رسید. اگر او در رئال مادرید می ماند قطعا درخواست جدایی می کردم.

نا گفته نماند از ۲۰۱۴- ۲۰۱۷ در رئال بتیس بازی کرد و پس از درخشش رئال در سال ۲۰۱۷ با مبلغ ۱۶ میلیون یورو این بازیکن ۲۲ ساله اسپانیایی را به خدمت گرفت. در طی جلسه ای دیگر نیز به مارکوس یورنته اعلام شد که به دنبال تیمی دیگر باشد.این بازیکن ۲۴ ساله اسپانیایی که از سال ۲۰۰۸ در رئال مادرید بی بازی می کرد، در سال ۲۰۱۷ به صورت قرضی به آلاوز رفت و پس از اتمام فصل به تیم اصلی بازگشت. ولی این بار دیگر در ترکیب کهکشانی ها جایی نخواهد داشت.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل