نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

زین الدین زیدان ، سرمربی تیم رئال مادرید : غیبت گرت بیل حاوی پیام خاصی نبود

zidane111

زین الدین زیدان سرمربی تیم رئال مادرید پس از پیروزی خانگی مقابل زردپوشان ویارئال در پاسخ به چند سوال خبرنگاران تاکید داشت که او مربی تیم است و تصمیم آخر را میگیرد.

دیدار دو تیم رئال مادرید و ویارئال از هفته سی و ششم رقابت های لالیگا با پیروزی ۳-۲ قوهای سپید و با درخشش ماریانو به پایان رسید. این پنجمین پیروزی متوالی خانگی شاگردان زین الدین زیدان در لالیگا بود.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

زین الدین زیدان پس از بازی گفت:

از پیروزی خوشحالم. گل تیم رئال مادرید روی گرفتن توپ از بازیکن حریف بود و خیلی خوب روی آن صحنه کار کردیم. ماریانو از موقعیت ها خوب استفاده کرد. نکات مثبت و منفی داشتیم مخصوصا در پایان بازی بعضی کارها را خوب انجام ندادیم. ما بازی را بهتر آغاز کردیم و شانس های زیادی برای گلزنی داشتیم. قبل از پایان، کمی ریسک کردیم. دلیل آن می تواند خیلی چیزها باشد. خستگی زیاد، عدم تمرکز و چیزهای دیگر. بازی کمی مشکل شده بود. دو بازی باقی مانده تا برای سال آینده آماده شویم.

عدم دعوت از گرت بیل

من مربی هستم و باید برای هر بازی فهرستی از نفرات بازی آینده را تعیین کنم؛ همین. بعضی از بازیکنان به ناچار در فهرست قرار نمی گیرند. گرت بیل در این بازی غایب بود. شما هر چه می خواهید تفسیر کنید اما این پیغام خاصی برای گرت بیل نبود.

واکنش به دو بازی گذشته:

از بازی های قبلی بهتر بودیم. احساس بهتری دارم و فکر می کنم بازیکنان هم همینطور هستند. یک بازی خانگی دیگر را بردیم. از این بابت خوشحالم. امیدوارم فصل آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.

عملکرد ماریانو دیاز

او به دلیل مصدومیت های زیاد موقعیت چندانی برای بازی نداشته است. امروز موقعیت داشت و دو گل به ثمر رساند و در بیشتر حملات تیم موثر بود. از او راضی هستم.

زین الدین زیدان سرمربی تیم رئال مادرید

آینده براهیم دیاز در تیم رئال مادرید ؟

من نمی خواهم در مورد فصل آینده صحبت کنم. اگر در مورد عملکرد امروز براهیم بخواهم چیزی بگویم بله از بازی او راضی ام زیرا وقتی توپ را می گیرد، به سمت دروازه حریف می رود. چه اشتباه کند و چه نکند، همیشه به دنبال فضاهای خالی است و توپگیری او روی صحنه گل اول ماریانو عالی بود.

دلیل انتخاب تیبو کورتوا برای حضور در ترکیب اصلی؟

سه دروازبان خوب داریم و من باید از بین دو یا سه نفر یکی را انتخاب کنم. امروز کورتوا را انتخاب کردم، همین.

اگر تیته، سرمربی برزیل بودید، وینیسیوس را برای کوپا امریکا دعوت می کردید؟

من در جایگاه تیته نیستم. نمی دانم که آیا وینیسیوس در کوپا آمریکا حاضر خواهد بود یا خیر. دو بازی تا پایان فصل مانده و باید ببینیم چه می شود

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل