نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

خط و نشان مارکا برای زین الدین زیدان ؛ معرفی جانشینان احتمالی برای زیزو!

zzzzz

مارکا نزدیک ترین رسانه به فلورنتینو پرز پس از شکست رئال مادرید برابر پاریس، تمرکز زیادی روی فشار بر روی زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید کرده است و در گزارش های مختلف خود این موضوع را به خوبی نشان داده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

شکست ۳-۰ مقابل پی‌اس‌جی روی بد رئال را بار دیگر به نمایش گذاشت. اشتباهات فردی، مصدومیت ها و فقدان قابلیت تمام کنندگی شاید دلایل خوبی برای این شکست باشند اما این فقدان مسئولیت پذیری و سازماندهی بود که در اکثر زمان بازی جلب توجه می‌کرد، بخش هایی که به شکل مستقیم با تیم مربیگری در ارتباطند و البته طرفداران نیز این موضوع را فهمیده اند.

چیزی که شرایط را برای مدیران رئال و طرفدارانش تلخ تر هم کرد، آن بود که دو ستاره تیم میزبان که مدتها اهداف نقل و انتقالاتی رئال بودند، از روی سکو ها شاهد پیروزی تیمشان بودند و خوشحالی خود را از این اتفاق پنهان نمی‌کردند. کیلیان ام‌باپه و نیمار دو ستاره ای بودند که پرز برای انقلاب پسا-رونالدوی زیدان روی آن ها حساب کرده بود.

مارکا برای جانشینی وی لیست هم تعیین کرده است: رائول گونزالس، ماسیمیلیانو آلگری ، ژوزه مورینیو و ژابی آلونسو.

هفته های تصمیم گیرنده برای زین الدین زیدان در رئال مادرید


مربی پرتغالی سابق منچستریونایتد پس از کسب نتایج ضعیف در این تیم و بدست آوردن دو جام یعنی جام حذفی و لیگ اروپا به علت اختلافاتی که با تک تک بازیکنان تیمش داشت، اخراج شد و فعلا بیکار است. فراموش نکنیم که ادن هازارد، سرجیو راموس و مارسلو، سه تن از بزرگان تیم با او اختلافات شدیدی دارند و حضور این مربی قطعا دومین فصل بدون جام پیاپی رئال مادرید را رقم خواهد زد. بهترین پیشنهاد وی در تابستان گذشته از تیم ملی چین بود گویی که هیچ باشگاه بزرگ اروپایی او را نمی خواست اما حالا مارکا تلاش می کند تا او را به عنوان یکی از گزینه های مدنظر زیدان معرفی کند. گزینه بعدی رائول گونزالس است. مردی که کل کارنامه مربیگری او در سطح حرفه ای به سه بازی در کاستیا ختم می شود و انتخاب وی همان طور که باعث به خطر افتادن سولاری شد، ممکن است که کارنامه مربیگری اش را خیلی سریع بر باد بدهد.

گزینه سوم تا حدودی معقول تر است. ماسیملیانو آلگری، مربی ایتالیایی که در تابستان ۲۰۱۸ پیشنهاد رئال مادرید را رد کرد و کارنامه پرباری در یوونتوس داشته اما فعلا بدون تیم است. بنابه گزارش موندو، پرز به یکی از نزدیکان خود گفته رئال در قضیه از دست دادن ژابی آلونسو دچار اشتباه شده است (آلونسو فصل قبل در کاستیا حضور داشت و سرمربی تیم زیر 14 ساله های رئال بود اما او بعد از آن به تیم دوم رئال سوسیه‌داد رفت) و اکنون آلونسو گزینه ای است که شانس مناسبی برای حضور روی نیمکت برنابئو دارد، شانسی حتی بیشتر از شخصی مثل رائول گونزالس که اکنون در تیم دوم رئال مربیگری می‌کند. از نظر پرز، آلونسو کاراکتر و هوش تاکتیکی برتری نسبت به رائول برای حضور در این سمت دارد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل