نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

زین الدین زیدان به سیم آخر زد: بیل باید هر چه زودتر از رئال مادرید جدا شود

2532535

پس از شکست رئال مادرید برابر بایرن مونیخ در اولین بازی پیش فصل، زین الدین زیدان سرمربی کهکشانی ها در کنفرانس خبری نسبت به سکونشینی بیل واکنش نشان داد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

به نقل از آاس، رئال مادرید بامداد امروز در هوستون آمریکا به مصاف بایرن مونیخ رفت و ۳-۱ مغلوب شد. در این بازی زیدان به گرت بیل میدان نداد و او را روانه سکوها کرد. زیدان در پایان بازی و در مورد بیل به خبرنگاران گفت که هر چه زودتر برود، به نفع خودش و باشگاه است:

اگر بیل بازی نکرد به این خاطر است که باشگاه در تلاش برای فروش او و جدایی‌اش است. اگر این اتفاق فردا رخ بدهد که چه بهتر! هیچ مسئله شخصی یا کینه‌ای وجود ندارد. من هیچ مشکلی با بیل ندارم ولی گاهی باید تصمیم گرفت. گاهی زمانی می‌رسد که باید چیزهایی را تغییر داد و عوض کرد. جدایی بیل برای همه بهتر است. جدایی یک بازیکن تصمیم مربی است و البته بازیکن چون او هم از ماجرا باخبر است. نمی‌دانم این اتفاق می‌تواند طی ۲۴ یا ۴۸ ساعت آتی رخ بدهد یا خیر. امیدوارم رفتن او نزدیک باشد! باشگاه در حال مذاکره با تیمی است که بیل برای بازی کردن به آنجا خواهد رفت.

زین الدین زیدان همچنان بیل را در رئال مادرید نمی خواهد


او همچنین در مورد خامس رودریگز نیز اضافه کرد:

خمس؟ هیچ حرفی درباره او نمی‌زنم. او اینجا نیست و فعلا فقط آنهایی که در کمپ هستند برای من اهمیت دارند.

وی در مورد عملکرد مادریدی ها برابر بایرن گفت:

این اولین بازی خیلی از آنها بود. البته ما بابت نتیجه خوشحال نیستیم. هدف ما کسب پیروزی بود ولی اولویت با آماده سازی و کسب تجربه است. نکات مثبتی در عملکرد تیم مشاهده کردم. خوب کار کردیم. به خصوص در نیمه اول. در نیمه دوم تیم را به کلی عوض کردیم و تحت فشار بایرن مونیخ به مشکل برخوردیم. در فاز آماده سازی هستیم. در بازی دوم هم تغییرات زیادی خواهیم داشت. برای من مهم نیست بازی را چه ترکیبی شروع می‌کند. حضور یک بازیکن در ترکیب ابتدایی به معنای این نیست که او از بقیه گزینه‌ها بهتر و مهم‌تر است. می‌خواهیم برای هفته اول لالیگا آماده باشیم.

چندساعت پس از صحبت های زیدان جاناتان بارنت مدیر برنامه های بیل در مصاحبه با آاس و در پاسخ به زیدان گفت:

حرف های زیدان اوج ناسپاسی بود و او مایه خجالت است. زیدان به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ رئال بی احترامی کرده است. بیل همچنان یکی از بهترین های دنیاست و یکی از ۵ بازیکن پرافتخار کنونی دنیا محسوب می شود. اگر او از رئال برود، نه به خاطر فشارهای زیدان و باشگاه که به خواست قلبی خودش است. مقصد بعدی او؟ ترجیح می دهم پاسخی به این سوال ندهم اما مذاکراتی را شخصا انجام داده ام و باید دید به کجا خواهد رسید. بعید می دانم باشگاه رئال برای فروش بیل کار خاصی انجام داده باشد و همه چیز از جانب من دنبال می شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل