نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

زین الدین زیدان : سال آینده سالی پر از هیجان برای تیم رئال مادرید خواهد بود

zzzz

تیم رئال مادرید امروز در چارچوب رقابت های لالیگا هفته ۳۷ و ما قبل آخر، به مصاف تیم رئال سوسیداد خواهد رفت و در این بازی تیم سوسیداد در ورزشگاه خانگی خود آنوئتا میزبان خواهد بود. داور این بازی آقای خوان مارتینز می باشد. شاگردان زین الدین زیدان هم اکنون با ۶۸ امتیاز در رتبه سوم پایین تر از تیم بارسلونای قهرمان و تیم اتلکتیکو مادرید قرار دارد و تیم سوسیداد در رتبه هشتم با ۴۷ امتیاز جای دارد. از آمار این بازی بد نیست بدانید که:
– تیم رئال مادرید در ۸ بازی از ۱۰ بازی قبلی خارج از خانه خود مقابل تیم رئال سوسیداد پیروز شده است.
– در ۵ بازی از ۶ بازی قبلی خانگی تیم رئال سوسیداد مقابل تیم رئال مادرید بیش از ۲.۵ گل زده شده است.
– در ۳ بازی قبلی خارج از خانه تیم رئال مادرید در لالیگا کمتر از ۲.۵ گل زده شده است.
– تیم رئال مادرید ۵ بازی اخیر خود در برابر تیم سوسیداد به برتری رسیده است.

پیش‌بینی دیدار رئال مادرید و رئال سوسیداد در سایت بتکارت

سرمربی کهکشانی ها زین الدین زیدان قبل از این دیدار با خبرنگار نشریه آ اس اسپانیا مصاحبه کرد و گفت:

اول از همه این مژده را به هواداران بدهم که سال آینده سالی پر از شور و هیجان خواهد بود و من همواره حواسم به گفته‌های آنها هست این که چه خواسته هایی دارند که بتوانم آنها را برآورده کنم و من به عنوان نماینده آن ها دوست دارم کارهایی را انجام دهم که دوست دارند و مطمئن باشید من مانند چشم و گوش آن ها عمل خواهم کرد. تاریخ این باشگاه همواره به افتخارات خود اضافه کرده و امیدواریم که سال آینده نیز بتوانیم این کار را انجام دهیم.

در خصوص چند تن از بازیکنان از شما سوال داشتم:

براهیم دیاز؟

او بازیکن خوبی است ولی باید تلاش کند تا بتواند خودش را به من ثابت کند. در هر صورت جواب به این سوال را به آخر فصل موکول می کنم چون در حال حاضر چیزی نمی توانم بگویم.

در خصوص بیل می‌شود که توضیح بدهید؟

من نمی‌توانم در خصوص او خبر قطعی را به شما بگویم ولی اینکه در جلسه بین من و تو چه گذشته است بین خودمان باقی می ماند. وی می‌تواند با مدیر برنامه هایش هر تصمیمی که می‌خواهد را اتخاذ بکند این که شما میخواهید از من حرفی که می خواهید را بشنوید عادلانه نیست. من سعی می کنم تا آخر فصل به این قضیه نپردازم. در کل حرف هایی که من با بازیکنانم می زنم حرف های خصوصی است و باید بین ما بماند چه آن هایی که می خواهند در باشگاه هم بمانند و چه آن هایی که قرار است باشگاه را ترک کنند در هر صورت در آخر فصل مشخص خواهد شد که چه آینده‌ای در انتظار بازیکنان است.

مارکوس یورنته ؟

این را به شما بگویم که من بیشتر از هرکسی به او ایمان داشتم و از بازی او مخصوصاً در تیم آلاوز خوشم می آمد. ولی او از زمانی که در مادرید حضور پیدا کرده سابقه درخشانی نداشته و نتوانست خود را به من و بقیه ثابت کند به خاطر این که همه در مادرید همه خوب هستند، کسی که می‌خواهد بماند باید بیشتر از بقیه تلاش و کوشش داشته باشد تا جایگاه خود را تثبیت کند. زیرا تیم رئال مادرید جای بزرگان است.

رضایت زین الدین زیدان از شرایط کریم بنزما در تیم رئال مادرید

آیا شرایط بنزما رو به بهبودی است؟

بله او با تیم تمرین کرده و تمام هفته را هم علاوه بر تمرین تیمی، خودش نیز تمرین کرده است و می‌خواهد رکورد گل‌هایش را ارتقا ببخشد و در کنار کمک به باشگاه به رکوردهای فردی خود نیز فکر کند. در حال حاضر خوشبختانه وضعیت پایداری دارد.

لیگ قهرمانان اروپا؟

فکر می‌کنم از اینکه کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کار سخت و پیچیده ای هست آگاه باشید. ما می دانیم که چه کار بزرگی انجام داده ایم ۴ قهرمانی در پنج فصل اخیر و سه فصل متوالی کار بزرگ و رکورد بزرگی است که رئالی ها توانستند آن را به دست بیاورند به خاطر همین ما کار ارزشمندی را انجام دادیم. بحث قهرمانی در لالیگا فرق دارد. این که شما در کورس قهرمانی برای فتح لالیگا باشید نشان از کار رومزه و کار تیمی شما در طول یک فصل را دارد که بتوانیم هر روز خود را در بهترین حالت قرار دهیم تا بتوانیم در نهایت بین همه تیم های حاضر قهرمان شویم.

حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا؟

تغییری در روند وضعیت ما برای فصل بد سپری شده ایجاد نمی‌کند آنها لالیگا را فتح کردند و در کسب فتح جام کوپا دل ری نیز هستند. ما نمی توانیم فصل ضعیف خود را با حذف تیم بارسلونا توجیه کنیم. آن ها ارتباطی به ما ندارند و هر کسی مسئول کارهای خودش است. اگر هم به آقای والورده انتقادی می شود به نظر من غیرمنصفانه است زیرا او کار بزرگی را انجام داده است و این موقعیت ممکن است برای مادرید هم پیش بیاید که همچین حسی را تجربه کند ولی در اینکه او کار بزرگ کرده شکی نیست.

خرید پل پوگبا به کجا رسیده است؟

 ترجیح می دهم که الان در خصوص این بازیکن صحبتی نکنم و همه چیز را به پایان فصل موکول کنم زیرا او همچنان بازیکن تیم منجستر یونایتد است. قطعاً او بازیکن موفق و بزرگی است ولی الان در خصوص آینده او صحبت خاصی ندارم. اینکه منچستر یونایتد از لیگ قهرمانان اروپا حذف شده است نشان از این نیست که ما راحت تر بتوانیم این بازیکن را جذب کنیم زیرا او در حال حاضر بازیکن منچستر یونایتد است و مشخص نیست چه آینده ای در انتظار اوست.

حرف پایانی ؟

این رو بگویم که به هر حال همه جام ها مهم هستند و کسب هر کدام از آنها ارزش خاصی دارد اینکه یک فصل رئال مادرید در فرم ایده‌آل خود نبوده است دلیل برکم ارزش بودن کار ما در فصل های گذشته نیست بالاخره برای هر تیم بزرگی در چنین سطحی پیش می‌آید که تیم‌ها دچار افت شود و رئال مادرید از این قضیه مستثنی نیست و امیدوارم بتوانیم در پایان فصل شرایط را جور دیگری رقم بزنیم و برای سال آینده برنامه های متفاوت و راه های خوبی را در سر داریم که هواداران قطعاً از این قضایا خوشحال خواهند شد و در پایان درست است که ما فصل بدی را پشت سر گذاشته ایم و تحمل این فصل برای هواداران مشکل بود ولی به شما قول می‌دهم که بتوانیم این فصل را جبران کنیم و باز خنده را بر روی لب هواداران بیاوریم.

پیش‌بینی مسابقات لالیگای اسپانیا در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل