نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

زین الدین زیدان : فصل بعد تیم رئال مادرید باز هم به اوج برمی گردد

zzzzzzz

در هفته سی و هشتم و پایانی لالیگا اسپانیا فردا تیم رئال مادرید و زین الدین زیدان در ورزشگاه خانگی خود سانتیاگو برنابئو به مصاف رئال بتیس می رود. این در حالی است که تیم رئال مادرید از این ۳۸ مسابقه ۲۱ برد،۵ مساوی و ۱۱ باخت به دست آورده و از حیث تعداد مساوی های این فصل تنها تیمی است که صاحب ۵ تساوی است و بقیه تیم ها ۷ مساوی یا بیشتر را در کارنامه خود دارند.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

رئالی ها با ۶۸ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارند و با هر نتیجه ای تغییری در جدول ایجاد نخواهد شد. تیم اتلتیکو مادرید با ۷۶ امتیاز در رتبه دوم و تیم بارسلونا قهرمان زود هنگام این مسابقات با ۸۶ امتیاز در رتبه اول جای دارد.در خصوص تیم رئال بتیس نیز بدانید که آن ها با ۴۷ امتیاز در رتبه دهم حضور دارند که سهم آن ها ۱۳ برد،۸ تساوی و ۱۶ باخت بوده است.انتظار می رود که کهکشانی ها کار نه چندان سختی را در ورزشگاه خانگی خود داشته باشند.

زین الدین زیدان سر مربی سفید پوشان مادرید در مصاحبه پیش از این دیدار با خبرنگاران گفت و گو کرد و گفت:
نظرتان در خصوص پسرتان لوکا؟

از نظر من او دروازه بان سطح بالایی است نه بخاطر این که او پسر من است. بخاطر اینکه او ثابت کرده که کیفیت بالایی دارد. مهم نیست مردم چه می گویند. حرف هایی که درباره او زده می شود منصفانه نیست. این را به شما می گویم که فصل بعد همه چیز مشخص است. من به باشگاه نگفته ام او دروازه بان دوم باشد، بلکه این تصمیم جمعی است که با باشگاه در خصوص اش صحبت خواهم کرد چون او بازیکن اول تیم است و تقاضای مردم نیز این است.

آیا مهاجم جدیدی مد نظر دارید ؟

متاسفانه نمی توانم به شما چیزی بگویم. شما همیشه دوست دارید در مور نقل و انتقلات سوال بپرسید نه بازی ای که پیش رو است. می دانم که همه نگران هستند توقع دارم که همه نگرانی من را نیز متوجه باشند. تنها دغدغه من در حال حاضر بازی فرداست که بتوانیم با یک بازی و برد خانگی فصل را به اتمام برسانیم.

امیدواری زین الدین زیدان به فصل آینده تیم رئال مادرید

نظرتان در مورد گریزمان،مندی، پوگبا ؟

مثل قبل باز هم نمی توانم چیزی بگویم. صحبت کردن در ورد هر کدام از این بازیکنا بی احترامی به آن ها تلقی می شود زیرا در حال حاضر آن ها بازیکنان تیم های دیگری هستند. ایسکو؟ این را هم نیز نمی توانم به شما بگویم.
بیل فردا پس از بازی با رئالی ها خداحافظی خواهد کرد؟ هنوز با او صحبتی نکردم. حتی نمی گویم که فردا در ترکیب هست یا خیر فردا می توانید ببینید. تابستان تغییراتی خواهیم داشت ولی در خصوص این قضیه هنوز صحبتی نشده است. کمی صبر کنید تا ببینید چه می شود.

آیا کیلور ناواس فصل آینده رئال مادرید را ترک می کند؟

مشخص نیست در مکالمات بین و کیلور چه گذشته است. هیچ کس نمی داند در فصل بعد چه اتفاقی خواهد افتاد. قبلا حرفم را واضح زده ام که فصل بعد چه کسی دورن دروازه قرار دارد. کار رسانه ها شایعه پراکنی است. همواره می خواهند بدانند چه کسی وارد تیم می شود،چه کسی خداحافظی می کند،چه کسی خواستار خروج است. حتی درباره من این را هم نوشتند که من تمایل دارم او برود و با او خداحافظی هم کرده ام ولی قضیه این طور نیست.فردا هم مشخص نیست چه اتفاقی می افتد بعضی ها می گویند او فردا بازی آخرش را انجام می دهد ولی من این طور نمی بینم. باید صبر کرد دید بعد از بازی فردا که بازی آرخمان است چه اتفاقی خواهد افتاد. من علاوه بر کیلور با همه بازیکنان دیگر نیز صحبت کردم.

یعنی شما در مصاحبه های قبل که گفته بودید او می رود نظر خودتان را عوض کردید؟

اینکه چه کسی در ترکیب تیم قرار می گیرد تصمیم اش مطلقا با من است. با شروع فصل به شما می گویم که جریان چیست و چه کسی دروازه بان اول است یا دوم و یا سوم. در خصوص خرید های تیم اعضایی هستند که تصمیم می گیرند ولی ترکیب را من و بعضی از افراد کادر فنی مشخص خواهیم کرد.کیلور هم قرار داد دارد و مشخص نیست فعلا چه اتفاقی برای او خواهد افتاد. شما نمی توانید به من بگویید که من چه کار را انجام دهم. فقط برای جواب سوال هایتان باید تا فصل بعد صبر کنید.

و در آخر نظرتان در مورد بازی فردا؟

قبلا هم به شما گفته بودم که هدفمان این است که چند بازی آخر فصل را با پیروزی به پایان برسانیم که خاطره خوبی از تیم در آخر فصل برای هواداران بماند. علی رغم فصل بدی که پشت سر گذاشتیم دلیلی ندارد که این بازی ها را جدی نگیریم بلکه محک فوق العاده ای برای بازیکنانم محسوب می شود. فصل پیچیده ای بود و باید از هواداران بخواهم که به فصل بعد فکر کنند و مطمئن باشند اتفاقات خوبی پیش رو است. امیدوارم رئال جوری پیشرفت کند که همه دوباره به این بازیکنان افتخار کنند. مطمئن هستم فصل بعد با تلاش و کوشش و پشتکار و حمایت هواداران می توانیم جام هایی را از آن خود کنیم.برای فصل بعد خوش بین هستم و در تابستان تغییراتی خواهیم داشت ولی فعلا تمرکزمان را بر روی بازی فردا قرار خواهیم داد تا یک پیروزی جذاب را تجربه کنیم.

آمار و ارقام این بازی:

– در ۱۳ بازی از ۱۶ بازی قبلی رئال مادرید مقابل رئال بتیس بیش از ۲.۵ گل زده شده است.
– رئال مادرید در ۵ بازی قبلی خانگی خود در لالیگا حداقل ۲ گل زده است.
– در ۴ بازی قبلی خانگی رئال مادرید در لالیگا بیش از ۲.۵ گل زده شده است.
– ۵ دیدار اخیر این دو تیم ۴ پیروزی برای رئال و ۱ پیروزی برای رئال بتیس بوده است.
– رئال بتیس در ۴ بازی قبلی خارج از خانه خود در لالیگا در هر دو نیمه شکست خورده است.
– رئال مادرید در ۵ بازی قبلی خانگی خود در لالیگا پیروز شده است.
– رئال بتیس در ۴ بازی قبلی خارج از خانه خود در لالیگا شکست خورده است.

این دو تیم فردا ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران با قضاوت آلبرتو آندیانو به مصاف هم خواهند رفت.

پیش‌بینی مسابقات لالیگای اسپانیا در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل