نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

زین‌الدین زیدان: نیمار و هازارد می‌توانند در تیم رئال مادرید همبازی شوند

zidane

زین‌الدین زیدان، سرمربی تیم رئال مادرید در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش با رایو وایکانو شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

مرد شماره یک در نقل و انتقالات باشگاه

من اصلا قدرتی در نقل و انتقالات باشگاه ندارم. اینجا رئیس باشگاه و هیئت مدیره حضور دارد و سپس من. با همکاری یکدیگر سعی خواهیم کرد عملکرد خوبی در نقل و انتقالات داشته باشیم. همه یک هدف داریم و آن هم ساختن یک تیم قدرتمند به خصوص در خط حمله است تا بتواند برای همه جام ها بجنگد.

رایو وایکانو

باید با جدیت و تمرکز وارد بازی شویم و سه امتیاز را بگیریم. برابر ختافه تلاش کردیم و بهتر هم بودیم ولی یک امتیاز گرفتیم اما سه امتیاز بازی را نباید از دست بدهیم.

وضعیت وینیسیوس جونیور

وینیسیوس باید پس از مصدومیتش بیشتر تمرین کند و با وجود اینکه کریم بنزما را در اختیار نداریم مصدومیت او باعث نمی شود وینیسیوس بازی کند. هنوز به یک هفته کار بیشتر نیاز دارد. او مقابل رایو بازی نخواهد کرد.

اظهار تمایل نیمار درمورد بازی کنار هازارد

ببینید، رئال رویای خیلی از بازیکنان فوتبال است و طبیعی است که همه دوست داشته باشند روزی پیراهن رئال را به تن کنند. رئال باشگاهی بسیار مهم در دنیای فوتبال است و ببینیم در نقل و انتقالات چه پیش می آید.

خروجی های احتمالی تیم

اگر بازیکنی قرارداد دارد و می خواهد بماند، با وجود اینکه می داند بازی به او نخواهد رسید، مشکلی برای ماندن نخواهد داشت ولی من معتقدم هدف همه بازی کردن است، حتی اگر در باشگاه دیگری باشد. همیشه بازیکنانی هستند که کمتر از بقیه بازی می‌کنند. 20 تا 30 بازیکن در اختیارم هستند و قطعا نمی توانم به همه میدان بدهم.

گرت بیل

او خوشحال است و شرایط او را خوب می بینم. بیل در دوران مربیگری من در بازی های زیادی حضور داشته است. در پایان فصل خواهیم دید آینده او چه می‌شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل