نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

کریستیانو رونالدو :نمی دانم چه زمانی از دنیای فوتبال خداحافظی خواهم کرد

کریستیانو رونالدو، ستاره باشگاه یوونتوس نسبت به آینده خود در فوتبال مطمئن نیست و می‌گوید ممکن است شاید در سال بعد از دنیای فوتبال خداحافظی کند یا این که تا ۴۰ سالگی به دوران حرفه ای خود ادامه دهد.

رونالدوی ۳۴ ساله پس از ۹ فصل حضور در رئال مادرید، سال گذشته با انتقال ۱۰۰ میلیون یورویی و بستن قراردادی چهار ساله راهی یوونتوس شد. او در فصل ۲۰۱۸/۱۹ موفق شد ۴۳ بار پیراهن یوونتوس را در همه مسابقات بر تن کند و در این بازی ها ۲۸ گل نیز به ثمر رساند. وی همچنین کمک زیادی به بانوی پیر جهت قهرمانی در سری آ در  فصل گذشته کرد.

زمان بازنشستگی کریستیانو رونالدو فرا رسیده است؟

رونالدو که تا کنون ۵ بار فاتح توپ طلا شده است، در خصوص آینده خود مطمئن نیست؛ هرچند که تصور می کند بازنشستگی او ممکن است خیلی دور نباشد. به نقل از سایت گل، ستاره پرتغال در این خصوص اظهار داشت:

در خصوص خداحافظی از فوتبال هنوز فکر نکرده ام. شاید فصل آینده دوران حرفه ای خود را به اتمام برسانم. همچنین می توانم تا ۴۰ الی ۴۱ سالگی نیز فوتبال بازی کنم. در حال حاضر چیزی نمی‌دانم. چیزی که همیشه گفته ام این است که می خواهم از این لحظات لذت ببرم. در حال حاضر همه چیز عالی پیش می رود و می خواهم به لذت بردن از فوتبال ادامه دهم.

با وجود افتخارات فردی بسیار طی سال های اخیر، کریستیانو رونالدو  ۵ بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا (چهار مرتبه با رئال مادرید و یک مرتبه با منچستریونایتد) شده و سه قهرمانی در لیگ برتر انگلستان، دو قهرمانی در لالیگای اسپانیا و یک قهرمانی در سری آ ایتالیا را در کارنامه خود دارد. در زمینه ملی نیز او به همراه تیم ملی پرتغال قهرمانی جام ملت های اروپا و لیگ ملت های اروپا شده است. ستاره پرتغالی می خواهد تاریخ سازی کند و به نظر انگیزه زیادی برای ادامه رکوردزنی هایش دارد. او در ادامه صحبت هایش گفت:

” آیا فوتبالیست های دیگر وجود دارند که رکوردهایی مانند من داشته باشند؟ فکر نمی کنم کسی در دنیای فوتبال رکوردهایی مانند رکوردهای مرا کسب کرده باشد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل