نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

ریوالدو : وینیسیوس می تواند در کنار ادن هازارد به پیشرفت ادامه دهد

52525

ریوالدو اسطوره برزیلی معتقد است که وینیسیوس جونیور می تواند آینده درخشانی را در تیم رئال مادرید و تیم ملی کشورش برزیل داشته باشد.

در خصوص سوابق فوتبالی ریوالدو بدانید که خود او فوتبال خود را از سال ۱۹۹۱ از باشگاه فوتبال سانتاکروز آغاز کرد و در طول یک سال در ۴ بازی به میدان رفت که توانست ۶ گل به ثمر برساند. در سال ۱۹۹۳ به باشگاه فوتبال کورینتیانس رفت و در ۱۹ بازی ۱۱ گل زد. به مدت یک فصل در آن جا ماند و بعد راهی باشگاه فوتبال پالمیراس شد. در آن جا نیز آمار خوب ۴۵ بازی ۲۱ گل را به ثبت رساند. بعد از دو فصل راهی اسپانیا شد و در سال ۱۹۹۶ به دیپورتیوو لاکرونیا پیوست. آمار درخشان او هم چنان ادامه پیدا کرد و او در مدت یک سالی که در لاکرونیا حضور داشت در ۴۱ بازی به میدان رفت و توانست ۲۱ گل وارد دروازه حریف کنید. بعد از آن به مدت پنج سال در تیم بارسلونا ماند و تا سال ۲۰۰۲ در ۱۵۷ بازی ۸۶ گل را برای بارسا ثبت کرد. در سال ۲۰۰۲ به آ ث میلان منتقل شد در ۲۲ بازی به میدان رفت و ۵ گل زد. از سال ۲۰۰۴ به بعد در تیم های کروزیرو، المپیاکوس ، آ. ا. ک آتن، بنیادکار، سائوپائولو و در نهایت در سال ۲۰۱۲ به تیم کابوس کورب آنگولا منتقل شد و گل های زیادی را در دوران آخر فوتبالی اش وارد دروازه حریف کرد. بعد از آن از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. هم چنین در رده ملی نیز از سال ۱۹۹۳ تا سال ۲۰۰۳ به تیم ملی برزیل دعوت شد و ۷۴ مسابقه راهی زمین شد و توانست ۳۴ گل ملی را در کارنامه خود به ثبت برساند.

حال این بازیکن با سابقه و اسطوره سال های نه چندان دور برزیل معتقد است که مهاجم تیم رئال مادرید می تواند آینده روشنی را در فوتبال برزیل رقم بزند.چرا که نگرانی برخی فوتبال دوستان به خاطر این که شاید رئال به خاطر جذب بازیکنان جدید از جمله لوکا یوویچ و ادن هازارد فوق ستاره بلژیکی در تنگنا برای استفاده از وینی قرار گیرد و او نتواند به راحتی در ترکیب اصلی رئال حضور پیدا کند. زیرا خود او در مصاحبه اخیرش تا حدودی اظهار نگرانی کرده بود از این که شاید عرصه بر او برای بازی در ترکیب اصلی تنگ شود و او زیاد فرصت بازی کردن را نداشته باشد. حال ریوالدو در مصاحبه سایت گل به خبرنگاران گفت:

من علی رغم صحبت‌های چند روز پیش وینیسیوس معتقد هستم که او مشکلی برای قرار گیری در کنار هازارد نخواهد داشت و به نظرم او می‌تواند به راحتی کنار ادن هازارد به میدان برود و اتفاقا زوج خوبی را هم با او تشکیل بدهند. رئال مادرید همواره از موقعیت اش استفاده می کند تا ستارگان را در کنار هم قرار دهد و او هم می تواند در این جمع قرار گیرد. بازی وینی در کنار بازیکنی مثل هازارد می تواند برای او مفید نیز باشد زیرا هازارد یک فوق ستاره است و وینیسیوس می تواند با بازی کنار او پیشرفت کند. او حتی می تواند با تلاش خود را در ترکیب زیدان جا کند.

نظرتان در خصوص ترکیب فصل آینده زین الدین زیدان؟

به نظرم رئال مادرید رو به جلو گام برداشته است و زیدان نقش مهمی را در این قضیه ایفا خواهد کرد. با توجه به این تغییرات نیاز است تا بازیکنان بتوانند با هم هماهنگ شوند. ولی زیزو همواره مربی با علم و دانشی است و می داند باید چه کسانی را به زمین مسابقه بفرستد و از آن ها نهایت استفاده را جهت منافع تیمی بکند. در مورد وینیسیوس نیز آینده بسیار درخشانی را برای او متصور هستم و می دانم که او می تواند به راحتی در کنار بزرگان بازی کند و بدرخشد.

امیدواری ریوالدو به حضور وینیسیوس در کنار ادن هازارد


دعوت نشدن وینی به تیم ملی برزیل برای کوپا آمریکا ۲۰۱۹ با توجه به مصدومیت نیمار؟

در حال حاضر تیم ملی برزیل در حال جوان گرایی است و کوپا آمریکا فرصت خوبی بود تا آن ها خودشان را نشان بدهند. قهرمان شدن ثمره مفیدی را به همراه خواهد داشت. درست است که آقای تیتو وینیسیوس را به تیم ملی دعوت نکرده است ولی مطمئن باشید در آینده ای نه چندان دور این کار را انجام خواهد داد. نبود نیمار به تیم ملی لطمه بزرگی را وارد کرد و در اواسط کوپا از قهرمانی مطمئن نبودیم. ولی دیدید که همین بازیکنان جوان و بازیکنان با تجربه دیگر چه کار بزرگی را حتی در نبود نیمار انجام دادند زیرا مصدومیت نیمار ضربه بزرگی را وارد کرد.

او در ادامه در خصوص دیگر بازیکنان جوان و آینده آن ها گفت:

مثلا گابریل ژسوس در جام جهانی ۲۰۱۸ نتوانست موفق ظاهر شود و اوضاع بدی را پشت سر گذاشت ولی آقای تیته از او دست نکشید و او نیز ثابت کرد چه بازیکن خوب و آینده داری است. او در این جام ثابت کرد که چه استعداد فوق العاده ای دارد و در کنار بازیکنان جوان دیگر می توانند آینده تیم ملی برزیل را تامین کنند. بقیه بازیکنان نیز به همین صورت هستند و نمی توان با یک بازی اهمیت آن ها را سنجید باید به آن ها فرصت داد تا بتوانند خود را نمایان کنند همان طوری که بازی های باشگاهی خود این کار را انجام می دهند.

لازم به ذکر است وینیسیوس جونیور در رده نوجوانان در سال ۲۰۰۵ فوتبال خود را از تیم فلامینگو آغاز کرد و تا سال ۲۰۱۷ در این باشگاه ماند. بعد از آن به تیم اصلی فلامینگو منتقل شد و بعد از درخشش این پدیده برزیلی رئال مادرید برای خرید او اقدام کرد و در ابتدا در تیم کاستیا تیم ب رئال مادرید در چند بازی به میدان رفت و بعد از آن به تیم اصلی رئال مادرید منتقل شد و انتظار می رود با توجه به درخشش او در فصل قبل که در چند بازی به میدان رفت و تکنیک بالایش او امسال در مادرید در کنار دیگر ستارگان جدید این تیم تحت نظر زین الدین زیدان روزهای خوبی را پشت سر بگذارد و به قول ریوالدو به نوعی آینده تیم ملی برزیل را نیز رقم برند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل