نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

ریوالدو: انتقادات از لیونل مسی و نیمار منصفانه نیست

messi 1

ریوالدو اسطوره فوتبال برزیل در واکنش به صحبت های اخیر سرمربی سابق خود لوئیس فن خال به دفاع از دو فوق ستاره فوتبال دنیا یعنی لیونل مسی و نیمار پرداخت.

انتقادات لوئیس فن خال از لیونل مسی و نیمار و واکنش ریوالدو

لیونل مسی و نیمار در ترکیب تیم بارسلونا

چندی پیش بود که لوئیس فن خال سرمربی اسبق تیم بارسلونا به انتقاد از عملکرد لیونل مسی و نیمار پرداخت و آن ها را بازیکنانی عنوان کرد که در کار تیمی مشارکت نمی کنند. ریوالدو این صحبت ها را نادرست می داند. فن خال که در نیوکمپ زمانی سرمربی ریوالدو برزیلی بود ادعا می کند دو تیم بارسلونا و پاری سن ژرمن به این دلیل در لیگ قهرمانان اروپا موفقیتی کسب نمی کنند چون مسی و نیمار تنها برای خودشان بازی می کنند. مربی سابق منچستر یونایتد به این دو بازیکن توصیه کرده برای رسیدن به راه پیروزی برای باشگاه های خود، عملکردی شبیه به جیمز میلنر، هافبک لیورپول که امسال توانست در اروپا به قهرمانی برسد داشته باشند. اما ریوالدو در واکنش به این سخنان با انتشار پستی اینستاگرامی که شامل عکس مسی و نیمار و سرمربی هلندی بود به این نکته اذعان داشت که فن خال استعداد های فردی را زیاد نمی پسندد.

لیونل مسی، نیمار و کریستیانو رونالدو بازیکنانی هستند که در هر لحظه توانایی عوض کردن نتیجه بازی را دارند و هیچ تیم یا سرمربی ای نمی داند این بازیکنان چطور این کارهای خارق العاده را انجام می دهند. اما بسیاری از سرمربیان در دنیای فوتبال وجود دارند که این دسته از بازیکنان را نمی پسندند زیرا در بسیاری مواقع از دستورات مربی سرپیچی می کنند. بنابراین آن ها ترجیح می دهند این بازیکنان را طوری خطاب کنند که انگار چیزی از بازی تیمی نمی دانند و تنها به صورت فردی عملکرد خوبی دارند. من نزدیک به ۲۴ سال فوتبال بازی کردم و به خوبی می دانم که بسیاری از مربیان زمانی که خودشان بازیکن بودند عملکرد کاملا متوسطی داشتند و خیلی از آنها حتی بازیکن فوتبال نبودند. امروزه مربیان از بازیکنان خود می خواهند که برای تیم بازی کنند تا آن ها بتوانند شایستگی یک مربی بزرگ را بدست بیاورند. اما این واضح است که اگر شما بازیکنی مثل توتی، پله، یوهان کرویف، مسی، نیمار، کریستیانو رونالدو، زیدان، رونالدو، رونالدینیو، مارادونا، فیگو یا کاکا را در تیم خود داشته باشید کار برای شما آسان تر می شود. اما به این معنی نیست که حتما قهرمان می شوید. اگر تیمی داشته باشید که به لحاظ تاکتیکی مشکل داشته باشد، این تیم هیچ عنوان قهرمانی را برای شما نخواهد آورد. من بازیکنان تعیین کننده را ترجیح می دهم زیرا باید از فوتبال لذت برد و همه دوست دارند چیز متفاوتی ببینند. تیم همیشه مهم است اما شما به بازیکنانی احتیاج دارید تا چیزی بیشتر از بقیه را در درون زمین به نمایش بگذارند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل