نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مدیر برنامه های روملو لوکاکو از علاقه اینتر به این بازیکن خبر داد

lukaku

انتظار می‌رود روملو لوکاکو ستاره ملی پوش بلژیک و منچستر یونایتد در این تابستان اولدترافورد را ترک کند و به اینتر میلان ایتالیا بپیوندد.

مدیر برنامه های روملو لوکاکو در صحبت های اخیر خود تایید کرد که تیم اینتر میلان در تلاش برای به خدمت گرفتن مهاجم منچستر یونایتد در این تابستان است. در روزهای اخیر شایعات زیادی در مورد انتقال لوکاکو شنیده می‌شود و به نظر می‌رسد دوران حضور دو ساله او در جمع شیاطین سرخ در روزهای پایانی خود است. مهاجم بلژیکی خود چندی قبل به شایعات پیوستن به اینتر دامن زد و در مصاحبه ای آنتونیو کنته، سرمربی جدید نرآتزوری را بهترین مربی دنیا قلمداد کرد. لوکاکو همچنین از طرف سرمربی تیم ملی بلژیک روبرتو مارتینز توصیه شده که یونایتد را ترک کند. مارتینز چندی پیش گفته بود این واضح است که روملو باید منچستر را ترک کند و این انتقال به نفع طرفین خواهد بود. در میان این شایعات، فدریکو پاستورلو مدیر برنامه های لوکاکو روز گذشته ملاقاتی را در شهر میلان با سران اینتر داشته است. پاستورلو در خصوص این جلسه اظهار داشت که بحث اصلی این ملاقات در مورد انتقال ادواردو ورگانی یکی دیگر از موکلانش بوده است که به زودی راهی ساسولو می‌شود. اما او همچنین اعتراف کرد که پتانسیل انتقال دیگر موکلش نیز به اینتر وجود دارد و علاقه نرآتزوری را تایید کرد.

صحبت های مدیر برنامه روملو لوکاکو در مورد علاقه اینتر

با سران اینتر در مورد وضعیت ورگانی صحبت کردیم زیرا شرایط او در حال حاضر ارجح تر از دیگر بازیکنان بود. در روزهای آینده در مورد بازیکنان دیگر صحبت خواهیم کرد. انتقال لوکاکو رویایی خواهد بود و البته شرایط سخت خود را دارد اما بر این باورم که هیچ چیزی غیرممکن نیست. بله اینتر در تلاش برای امضای قرارداد با او است و خود روملو نیز به طور واضح از خواسته هایش صحبت کرده است اما باید ببینیم چه خواهد شد.

لازم به ذکر است روملو لوکاکو در فصل اخیر برای منچستر یونایتد در ۴۵ بازی موفق شد ۱۵ گل به ثمر برساند. یک فصل قبلتر او ۲۷ گل در ۵۱ بازی زد. با وجود این آمار نسبتا خوب عملکرد مهاجم سابق چلسی در لیگ برتر جزیره همواره با انتقادات فراوانی همراه بوده است. یونایتد با قرار گرفتن در رده ششم جدول از راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا بازماند و در بازی های اروپایی نیز با حذف پاری سن ژرمن به جمع هشت تیم برتر رسید اما مغلوب بارسلونا شد. در همین حال اینتر با پیروزی مقابل امپولی در روز آخر سری آ توانست سهمیه چهارم لیگ ایتالیا را بدست بیاورد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل