نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی روز دوم مسابقات هفته دوم لالیگا اسپانیا فصل ۲۰۱۹/۲۰

ll

در چارچوب هفته دوم رقابت های لالیگا اسپانیا ، شنبه دوم شهریور ماه از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران،‌ دو تیم رئال مادرید و رئال وایادولید به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار در ورزشگاه خانگی رئال مادرید،‌ سانتیاگو برنابئو به قضاوت پابلو گونزالس فورتس انجام خواهد شد.

پیش بینی هفته دوم لالیگا اسپانیا ؛ رئال مادرید – رئال وایادولید

وضعیت و نکات آماری تیم رئال مادرید

وضعیت و نکات آماری تیم رئال وایادولید

در چارچوب هفته دوم رقابت های لالیگا اسپانیا ، شنبه دوم شهریور ماه از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران،‌ دو تیم سلتاویگو و والنسیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار در ورزشگاه خانگی سلتاویگو،‌ بالایدوس انجام خواهد شد.

پیش بینی هفته دوم لالیگا اسپانیا ؛ سلتاویگو – والنسیا

وضعیت و نکات آماری تیم سلتاویگو

وضعیت و نکات آماری تیم والنسیا

لازم به ذکر است در دیگر دیدار مهم روز دوم هفته دوم لالیگا اسپانیا، شنبه دوم شهریور ماه از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران،‌ دو تیم ختافه و اتلتیک بیلبائو به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار در ورزشگاه خانگی ختافه،‌ کولیسیوم آلفونسو پرز انجام خواهد شد. ختافه که هفته گذشته با نتیجه خفیف یک بر صفر مغلوب اتلتیکو مادرید شد در این بازی به دنبال کسب پیروزی خانگی خواهد بود. ختافه در ۹ دیدار از ۱۰ دیدار خانگی اخیر خود در لالیگا شکست ناپذیر بوده است اما در این دیدار خورخه مولینا یکی از ستارگان اصلی خود را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت. در نقطه مقابل اتلتیک بیلبائو پس از پیروزی مقابل بارسلونا، قهرمان دو دوره اخیر لالیگا با روحیه مناسبی به میدان می آید. با این حال عملکرد بیلبائو در دیدار های خارج از خانه اخیرش چندان جالب نبوده و آنها در پنج بازی از هفت بازی اخیر خارج از خانه موفق به باز کردن دروازه حریفان نشده اند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل