نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

رقابت های لیگ قهرمانان اروپا : پیش بازی تاتنهام- اینترمیلان

رقابت های لیگ قهرمانان اروپا

رقابت های لیگ قهرمانان اروپا : پیش بازی تاتنهام- اینترمیلان؛ نبرد مرگ و زندگی

در ادامه هفته پنجم از گروه B رقابت های لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ چهارشنبه ۷ آذرماه تیم فوتبال تاتنهام در خانه میزبان تیم فوتبال اینترمیلان ایتالیا خواهد بود. تیم فوتبال تاتنهام با دو شکست، یک تساوی و یک برد با کسب ۴ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی این گروه قرار دارد. در سوی دیگر تیم فوتبال اینترمیلان با یک شکست، یک تساوی و دو برد و کسب ۷ امتیاز جایگاه دوم جدول را به‌خود اختصاص داده است. دو تیم در‌حالی در مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد که تیم فوتبال تاتنهام در آخرین بازی خود در این گروه تیم پی.اس.وی آیندهوون هلند را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد و تیم اینترمیلان موفق شد در خانه تیم قدرتمند بارسلونا را متوقف کند. بازی رفت دو تیم در سنسیرو با نتیجه دو بر یک به نفع اینتری‌ها تمام شد. تاتنهام برای صعود به مرحله بعد این رقابت‌ها با کسب یک پیروزی خانگی در مقابل اینترمیلان هم انتقام دور رفت را از این تیم خواهد گرفت هم برای صعود به مرحله بعد امیدوار خواهد بود در هفته‌ پایانی نتایج به نفع این تیم رقم بخورد. تیم اینتر در صورت برد در این دیدار صعودش به مرحله بعد رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مسجل خواهد شد.

تاتنهام؛ در انتظار معجزه‌ای برای صعود لیگ قهرمانان اروپا

تیم فوتبال تاتنهام که در سال‌های اخیر تبدیل به یکی از قدرت‌های فوتبال جزیره شده است، در این فصل رقابت‌های لیگ برتر انگلیس نیز عملکرد درخشانی از خود به جا گذاشته است. آنها از ۱۳ بازی در ۱۰ دیدار پیروز شدند و به‌عنوان تیم سوم با اختلاف ۵ امتیاز، از صدر جدول فاصله دارند. آنها در لیگ قهرمانان اروپا در گروه B شرایط متفاوتی دارند به طوری که در صورت شکست مقابل اینتر باید از رقابت های لیگ قهرمانان اروپاخداحافظی کنند. نتیجه تساوی نیز برای آنها حکم حذف را خواهد داشت. تاتنهام به‌غیر از بازی اول خود مقابل پی.اس.وی آیندهوون بردی به‌دست نیاورده است و در سه بازی بعدی خود تنها به کسب یک امتیاز بسنده کرده است. تاتنهام برای امیدوار ماندن به صعود در این بازی خانگی محکوم به برد است. مائوریسیو پوچتینو به‌عنوان سرمربی تیم تاتنهام با در اختیار داشتن بازیکنان ارزشمندی چون هری کین و کریستین اریکسن با کسب برد خانگی می‌تواند به هفته آینده امیدوار باشد.

اینتر؛ در رویای جام

تیم فوتبال اینترمیلان ایتالیا که در این فصل رقابت‌های سری A ایتالیا یکی از جدی‌ترین رقیبان تیم یوونتوس محسوب می‌شود، در لیگ قهرمانان اروپا نیز نتایج قابل قبولی کسب کرده است. آن‌ها با کسب ۷ امتیاز برای این‌که صعود خود را در یک هفته مانده به اتمام بازی‌های این گروه مسجل کنند باید در مقابل تیم تاتنهام برنده بازی باشند. کسب تساوی نیز می‌تواند نتیجه بسیار خوبی برای اینترمیلان در راه صعود از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا باشد. اینتر در دو دیدار خارج از خانه خود پی.اس.وی را شکست داد و در نیوکمپ مقابل تیم بارسلونای اسپانیا دو بر صفر مغلوب شد. لوچیانو اسپالتی به‌عنوان سرمربی تیم اینترمیلان که در آستانه این دیدار حساس مدافع ارزشمند خود شیمه ورسالیکو را به دلیل مصدومیت به احتمال زیاد در ترکیب نخواهد داشت، می‌تواند با اتکا به بازیکنانی چون مائورو ایکاردی و ایوان پریشیچ با کسب یک برد خارج از خانه خیال خود را از صعود به مرحله بعد راحت کند و برای رسیدن به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان اروپا منتظر هفته‌های آینده باشد.

جونیت چاکر این دیدار حساس و مهیج را در استادیوم ومبلی قضاوت خواهد کرد.

پیش‌بینی مسابقه تاتنهام- اینترمیلان در سایت بتکارت

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل