نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

در پایان لیگ هجدهم، تیم های صعود کننده به لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

6 7

شب گذشته هفته سی ام لیگ خلیج فارس ایران به پایان رسید که در نهایت تیم پرسپولیس تهران موفق شد با برتری برابر پارس جنوبی قهرمان لیگ هجدهم شود و در شهر جم جشن قهرمانی بگیرد و جام را به خانه ببرد. اما شب گذشته تیم ها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هم تلاش می کردند.

صعود سه تیم به لیگ قهرمانان آسیا

اولین تیم صعود کننده به لیگ قهرمانان آسیا تیم قهرمان بود. پرسپولیس تهران که با ۶۱ امتیاز قهرمان مسابقات شد، به عنوان اولین نماینده ایران توانست به این رقابت ها صعود کند و سهمیه را کسب کند. پس از سرخپوشان پایتخت، تیم فوتبال سپاهان اصفهان توانست با ۵۸ امتیاز در رده دوم جدول قرار گیرد و دومین سهمیه را کسب کند. سومین سهمیه نیز برای استقلال تهران بود که توانست با ۵۷ امتیاز در رده سوم جدول قرار گیرد. به این ترتیب تیم های پرسپولیس، سپاهان و استقلال توانستند از طریق لیگ برتر ۳ سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند. تیم های پرسپولیس و استقلال در چند سال اخیر در این رقابت ها حضور داشتند و امسال در مرحله گروهی از دور رقابت ها حذف شدند. اما تیم سپاهان اصفهان پس از چندین سال دوری توانست جواز حضور در این رقابت ها را کسب کند.

اما هنوز یک سهمیه دیگر باقی مانده است که این سهمیه به سرنوشت جام حذفی بستگی دارد. تیم های پرسپولیس و سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی به مصاف یکدیگر می روند که برنده این دیدار در فینال به مصاف داماش گیلان خواهد رفت. اگر داماش گیلان در فینال پیروز شود و جام قهرمانی را به دست آورد، سهمیه چهارم را کسب خواهد کرد. اما اگر هر کدام از تیم های پرسپولیس و سپاهان قهرمان جام حذفی شوند، به دلیل این که سهمیه آسیا را دارند، این تیم پدیده خراسان خواهد بود که سهمیه چهارم ایران را در لیگ قهرمانان آسیا کسب خواهد کرد. پدیده در پایان لیگ هجدهم با ۵۶ امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفت تا امیدش برای کسب سهمیه زنده بماند.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل