نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

رقابت های سری آ ایتالیا ؛ بهترین زمان برای بازگشت جالوروسی به قدرت

asroma dinese betcart

رقابت های سری آ ایتالیا ؛ بهترین زمان برای بازگشت جالوروسی به قدرت

از هفته سیزدهم رقابت های سری آ ، دو تیم اودینزه و آاس رم، از ساعت  ۱۷:۳۰ شنبه ۳ آذر، به وقت ایران، در ورزشگاه فریولیِ شهر اودینه به مصاف هم خواهند‌رفت. جالوروسی که مصدومان بسیاری دارد، به دنبال کسب پیروزی خواهد بود تا وضعیتش در جدول سری آ را بهبود بخشد.

اودینزه: در فریولی باید سختی بکشید

پس از آنکه این تیم نتایج پیاپی بدی را در رقابت های سری آ به دست آورد، خولیو ولازکز از سمت خود برکنار شد تا داویده نیکولاس که سابقه هدایت کروتونه را برعهده دارد، روی کار آید. همیشه بازی در زمین گورخرهای کوچک، برای تمام تیم‌های ایتالیایی دشوار بوده است، که شاید مهم‌ترین مثال، می تواند بازی اودینزه-میلان باشد که روسونری به سختی توانست در پایان سه امتیاز را از آنِ خود کند. اودینزه از چهار بازی قبلی خود، سه شکست و یک تساوی کسب کرده است. داویده نیکولاس می‌خواهد ثابت کند بی‌دلیل به او اعتماد نشده و چه قربانی‌ای بهتر از گرگ‌های پایتخت. با توجه به مصدومانی که رم دارد و قدرت اودینزه در ضدحملات سریع و غافلگیرکننده، می‌توان انتظار بازی پرگلی را داشت. امیدهای اصلی اودینزه در این بازی، رودریگو ده پائول آرژانتینی و کوین لازانیا خواهند بود.

آ اس رم: جنگ بر سر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا

رم که طی فصول اخیر همواره در بالای جدول رقابت های سری آ بوده، این فصل در پی تغییراتی که در ترکیب تیم رخ داد، هنوز نتوانسته پتانسیل خودش را نشان دهد. گرچه رم توانست پیش از تعطیلات بازی‌های ملی، سمپدوریا را ۴-۱ درهم کوبد، اما آن‌ها هنوز با رقبای خود در بالای جدول فاصله دارند؛ مخصوصا لاتزیو که همیشه رقابت شدیدی میان این دو تیم برقرار بوده. با توجه به اینکه همشهری آن ها این بار باید به مصاف میان برود و امکان لغزش وجود دارد، هیچ نتیجه‌ای جز پیروزی برای رمی‌ها قابل قبول نخواهد بود.

پیش بینی این بازی بسیار سخت و البته فریبنده است. همانطور که اشاره شد، هیچ تیمی در ورزشگاه فریولی کار ساده‌ای پیش رو نداشته و ندارد، اما نمی توان بدون ذکر یک نکته مهم، از کنار این بازی عبور کرد. رم در ۱۰ بازی گذشته خود برابر اودینزه در تمام رقابت ها، پیروز از زمین خارج شده است. بنابراین شاید این آمار و ارقام معمای این بازی را حل کند و سرنخی برای پیش بینی نتیجه آن دهد. از غایبان تیمِ اوزه بیو دی فرانچسکو می توان به کوستاس مانولاس، الکساندر کولاروف و کاپیتان ده روسی اشاره کرد که نبودشان قطعا احساس خواهد شد. با این حال، هیچ عذری از جانب دی فرانچسکو برای پیروز نشدن در این بازی پذیرفته نخواهد شد.

پیش‌بینی بازی اودینزه – آاس رم در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل