نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بازی نواک جوکوویچ – جان ایسنر در رقابت های تنیس لندن

تنیس: پیش بازی نواک جوکوویچ – جان ایسنر در رقابت های تنیس لندن

به پایان سال میلادی ۲۰۱۸ نزدیک می شویم و رقابت های تنیس لندن، در انتظار عاشقان تنیس است. جایی که ۸ تنیسور برتر جهان در ۲ گروه ۴ تیمی قرار می گیرند و در پایان با صعود ۲ نفر به دور بعد، بازی های نیمه نهایی و فینال را برگزار می کنند. شب اول رقابت ها با شکست ناباورانه راجر فدرر همراه بود. دومینیک تیم اتریشی نیز در برابر اندرسون ِ با تجربه کاری از پیش نبرد. حالا در شب دوم رقابت های تنیس لندن، نواک جوکوویچ در برابر جان ایسنر و الکساندر زورف مقابل مارین چیلیچ قرار خواهند گرفت.

 

نواک جوکوویچ: قصاب بلگراد، بی رحم تر از هر زمان

نواک جوکوویچ روز های فوق العاده ای را سپری می کند. ۹ پیروزی و تنها ۱ شکست، حاصل کار جوکوویچ در ۱۰ بازی گذشته بوده است. قهرمانی در ویمبلدون، سینسیتانی، آزاد آمریکا و مسترز شانگهای، حاصل تلاش های جوکوویچ در سال ۲۰۱۸ و بازگشت او به صدر رده بندی رنکینگ تنیس بود. جوکوویچ و ایسنر ۸ بار مقابل یک دیگر قرار گرفته اند که سهم مرد صربستانی، ۶ پیروزی بوده است. با وجود رسیدن به فینال در رقابت های پاریس، جوکوویچ کیفیت فوق العاده اش در تورنمنت های قبلی را نشان نداد و این کمی طرفدارانش را نگران کرده است. باید دید نوله، چگونه رقابت های تنیس لندن را آغاز خواهد کرد.

جان ایسنر: متکی به سرویس های فوق العاده
مرد آمریکایی، رقابت های مسترز میامی و تورنمنت آتلانتا را در سال ۲۰۱۸ فتح کرد. بازی ایسنر همواره وابسته به سرویس های قدرتمند بوده است. ۵ پیروزی و ۵ شکست، حاصل کار ایسنر در ۱۰ مسابقه قبلی بوده است. برعکس جوکوویچ، ایسنر در ابتدا و اواسط سال نسبت به اواخر آن بسیار بهتر بود. حالا ایسنر می خواهد در رقابت های تنیس لندن، روی دیگر سکه را به علاقمندان تنیس نشان دهد. مرد ۲ متری دنیای تنیس، در اولین گام به دیوار سختی خورده است.

بیشتر بخوانید:۱۵+ ۳ پیشنهاد برای پیش بینی مسابقات تنیس

 

در راستای رقابت های تنیس لندن بازی نواک جوکوویچ و جان ایسنر، از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، برگزار خواهد شد.

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل