نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

رسمی؛ آدریان رابیو به یوونتوس پیوست: بهترین زمان به تورین آمدم!

024534045

سرانجام آدریان رابیو پس از شرکت در آزمایش پزشکی یوونتوس ، قرارداد پنج ساله اش را با این تیم به امضا رساند.

یوونتوس برای این انتقال مبلغی را به پاری سن ژرمن پرداخت نکرد چون انتقال به صورت آزاد انجام شده است. دستمزد وی نیز سالیان هفت میلیون یورو خواهد بود. رابیو فردا ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران در کنفرانس خبری معارفه خود شرکت می کند. در همین راستا این بازیکن پس از امضای قرارداد در کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران جواب داد.

رابیو درباره پستش در میانه زمین گفت:

هنوز با ساری صحبت نکرده ام. ترجیحم این است که به عنوان هافبک چپ بازی کنم، معمولاً در ترکیبی با سه و دو هافبک بازی کرده ام. کاملا آماده ام که با خواسته‌های مربی و تیم خودم را تطبیق دهم. شماره ۲۵ را انتخاب کرده ام. ۶ ماه گذشته برایم از نظر ورزشی و شخصی، سخت و پیچیده بود، متأسفانه این اتفاقات در این حرفه رخ می‌دهد. به هر حال پرونده قبلی بسته شده و من حالا یک ماجراجویی جدید را آغاز خواهم کرد.

یوونتوس قبلا برای جذب من هم اقدام کرده بود، اما فکر می‌کنم حالا بهترین زمان مناسب برای آمدن به اینجا بود. برای آمدن به یوونتوس با بوفون بسیار صحبت کردم، او در مورد یوونتوس چیزهای خوبی گفت، طبیعی است کسی بهتر از او این تیم را نمی‌شناخت و بهترین شخصی بود که می‌توانستم از او اطلاعاتی در مورد یوونتوس بگیرم.

وی در مورد تماس های لئوناردو، مدیر پاری سن ژرمن، گفت:

او تماس‌هایی با مدیربرنامه هایم گرفت، اما پیشنهادی ارائه نداد، او فقط می‌خواست بداند در چند ماه اخیر چه اتفاقاتی رخ داده و تلاشی برای حفظ من در تیم نکرد، او می‌دانست که همه چیز آن جا برای من تمام شده است. با یووه مذاکرات کوتاهی داشتم و خیلی زود به ثمر نشست، مشکل خاصی نداشتیم و خیلی زود به توافق رسیدیم.

امیدواری آدریان رابیو به موفقیت در یوونتوس


رابیو ادامه داد:

با بلیز ماتویدی در پاری سن ژرمن همبازی بودم، به خوبی همدیگر را می‌شناسیم، طبیعی است که در یووه بازیکنان بزرگی حضور دارند و برای رسیدن به جایگاه، باید همه رقابت کنند. یوونتوس باشگاه بسیار معتبری است و در سطح بهترین‌های اروپا قرار دارد. به همین خاطر با تمام احترام، فکر می‌کنم یوونتوس نسبت به پاری سن ژرمن، یک گام رو به جلو بود.

او در پایان درباره لیگ قهرمانان اروپا و رونالدو گفت:

یک شبه نمی‌توان لیگ قهرمانان را فتح کرد، نیاز به تلاش و کار بسیاری دارد، طبیعتاً لیگ قهرمانان هدف ما خواهد بود. با بازیکنان بزرگی در دوران فوتبالم همبازی بوده ام، اما رونالدو در سطح متفاوتی قرار دارد و طبیعتاً حضور او اینجا در تصمیمم تأثیر گذار بود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل