نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

رحیم استرلینگ: از قهرمانی لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا خوشحال شدم

raheem2

رحیم استرلینگ بال هجومی تیم منچستر سیتی می گوید از دیدن قهرمانی تیم سابقش در لیگ قهرمانان اروپای فصل گذشته خوشحال شده است اما معتقد است قهرمانی در لیگ برتر انگلیس برای منچستر سیتی در این فصل اولویت بالاتری دارد.

رحیم استرلینگ مهاجم انگلیسی سیتیزن ها می‌گوید هدف اصلی تیمش در فصل جدید تبدیل شدن به اولین باشگاه در کنار منچستر یونایتد است که موفق به کسب سه قهرمانی پیاپی در لیگ جزیره می‌شود. منچستر سیتی با نمایش های درخشان استرلینگ در فصل گذشته موفق شد فصل را با یک امتیاز بالاتر از لیورپول در جایگاه نخست به اتمام برساند. حالا شاگردان پپ گواردیولا در فصل آینده به دنبال کسب سومین لیگ برتر پیاپی خود هستند. اگر آنها موفق به انجام این کار بشوند بعد از منچستر یونایتد که طی سالهای ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ سه بار موفق به قهرمانی در لیگ برتر شد، اولین تیم هستند که در لیگ برتر هتریک قهرمانی می کنند. رحیم استرلینگ بازیکن سابق لیورپول که در فصول اخیر در بازی های خارج از خانه سیتی در آنفیلد، معمولا هدف حمله تماشاگران لیورپول قرار می گیرد ابراز خوشحالی خود را از موفقیت تیم سابقش پنهان نمی کند.

صحبت های رحیم استرلینگ در خصوص قهرمانی اروپایی لیورپول

برای مجموعه لیورپول واقعا خوشحال شدم. خوشحال شدم از اینکه چند تن از بازیکنانی که با آنها رابطه نزدیکی دارم موفق به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شدند. کاری که ما در فصل گذشته هر روزه و هفته به هفته انجام دادیم استثنایی بود. لیگ قهرمانان اروپا رقابتی بزرگ برای باشگاه ما به حساب می آید اما مهمترین مسئله برایمان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس است. در فصل آینده نیز قهرمانی در لیگ هدف اصلی ما خواهد بود.

لیگ قهرمانان اروپا جام زیباتر و در نظر مردم معتبر تری است اما در لیگ برتر شما هر هفته رقابت سخت و حساسی را پیش رو دارید و سفرهای خارج از خانه به استادیوم های بی‌نظیری را تجربه می‌کنید. شما باید در میدان به مصاف رقیب های سرسختی چون کریستال پالاس و برنلی بروید که کار را برای شما دچار مشکل می کنند. لیگ برتر رقابتی است که زمان زیادی را صرف قهرمانی در آن می گذرانید به همین دلیل آنرا گرامی می داریم. فصل آینده رقابت بسیار سخت تری نسبت به فصل قبل شاهد خواهیم بود. تکرار قهرمانی برای سومین بار یک ماموریت بزرگ برای ما خواهد بود. لیورپول و دیگر تیم های بزرگ لیگ تلاش خواهند کرد تا قهرمانی را از ما بگیرند. در رختکن ما بازیکنی وجود ندارد که فکر کند بهترین است. غرور و خودخواهی در رختکن تیم وجود ندارد و هیچ بازیکنی فکر نمی کند که پله یا مارادوناست.

به لحاظ فردی ثبت آمار ۲۵ گل و ۱۸ پاس گل در تمام رقابت ها در فصل گذشته، بهترین آمار دوران فوتبال استرلینگ را رقم زد اما با وجود نام های بزرگی چون لروی سانه و ریاض محرز و رقابت بر سر قرارگیری در ترکیب اصلی، استرلینگ معتقد است نمی تواند تنها به عملکرد سال گذشته خود تکیه کند. این نکته ای بود که در بازی فینال جام حذفی خود را نشان داد. منچستر سیتی در بازی فینال با شش گل موفق شد واتفورد را شکست داده تا سه گانه تاریخی خود را در فوتبال انگلستان تکمیل کند. استرلینگ انگلیسی دو گل در آن دیدار به ثمر رساند اما بعد از پایان بازی کنار زمین همراه گواردیولا ایستاده بود و سرمربی اسپانیایی نکاتی را به این بازیکن گوشزد می کرد.

نمی‌دانم این مسئله را چطور توضیح بدهم. شما ویدیوهایی از او دیده اید که کنار زمین در حال صحبت کردن با من است اما این چیزی نیست که هر روز اتفاق بیفتد. اینکه او با من به تنهایی صحبت کند معمولا به ندرت اتفاق می افتد. پپ با ما به عنوان یک گروه صحبت می کند. وظیفه شما یادگیری صحبت های اوست. اگر نکاتش را یاد نگیرید، بازی نخواهید کرد. مثل این نیست که فکر کنید او در اتاقی با کاغذ و خودکار نشسته و چیزهایی را که من باید انجام دهم یادداشت می کند. مردم از حالا به بعد نحوه عملکرد مرا قضاوت خواهند کرد بنابراین هر فصل تلاش می‌کنم بهتر از قبل عمل کنم. اگر شما خواهان پیشرفت خودتان نباشید کاری از دست پپ برای کمک به شما برنمی آید. گواردیولا استاندارد های سطح بالایی را در تیم به وجود آورده است. این مسئله به پیشرفت من کمک بسیاری کرد. او مطمئن می شود که من از استاندارد های تنظیم شده عقب نمانم.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل