نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

رحیم استرلینگ: امیدوارم فصل جدید نیز در ترکیب اصلی منچستر سیتی باشم

raheem3

رحیم استرلینگ ملی پوش انگلیسی تیم منچستر سیتی از انتظارات بالای هواداران در ورزشگاه اتحاد برای شروع فصل جدید با خبر است.

رحیم استرلینگ ستاره سیتیزن ها در راستای ارتقای سطح بازی خود امیدوار است تا پپ گواردیولا همچنان به بازی دادن او در ترکیب اصلی تیمش ادامه بدهد. سطح بازی استرلینگ از زمان روی کار آمدن پپ گواردیولا در راس سکان هدایت منچستر سیتی بسیار بالا رفته و پیشرفت کیفیت بازی این مهاجم انگلیسی به وضوح قابل مشاهده است. رحیم استرلینگ در دو فصل گذشته موفق شده ۴۸ گل برای آبی های شهر منچستر به ثمر برساند و در فصل گذشته کمک شایانی برای تیمش در جهت رسیدن به سه گانه تاریخی فوتبال انگلستان بود. با این وجود ملی پوش انگلیسی از نیاز به تلاش بیشتر برای ادامه دادن موفقیت ها و پیشرفت های خود با خبر است تا جایگاه خود در ترکیب اصلی منچستر سیتی را از دست ندهد. وی در مصاحبه با خبرنگاران از چالش های پیش روی خود در فصل آینده صحبت کرد.

صحبت های رحیم استرلینگ پیش از شروع فصل آینده

بزرگ‌ترین تفاوتی که هر فصل با گذشته دارد در این است که رقابت هرساله سخت تر از قبل می‌شود. کیفیت بازیکنان افزایش پیدا می‌کند و این یکی از بهترین چیزهایی است که در سیتی وجود دارد. بخاطر همین است که هیجان در اینجا همیشه بالاست. شما همیشه در حال یادگیری هستید و برای قرارگرفتن در پست دلخواه خود در حال رقابت با دیگر بازیکنان هستید. سرمربی استاندارد تیم را به درجه بالایی رسانده و این به ما بازیکنان مربوط می شود که بتوانیم با آن استاندارد ها مطابقت پیدا کنیم و برای نشان دادن بهترین عملکردمان تلاش کنیم. امیدوار هستم که در فصل آینده نیز مربی من را در ترکیب اصلی قرار دهد. تلاش خواهم کرد تا دقایقی برای بازی کردن پیدا کنم. اکنون زمان مهمی برای ماست و باید برای شروع فصل آینده به مرز آمادگی برسیم. مهمترین مسئله ای که در حال حاضر وجود دارد این است که باید به آمادگی کامل بدنی برسم و بعد از آن امیدوار باشم تا برای تیم گل‌زنی کنم.

لازم به ذکر است رحیم استرلینگ هم اکنون همراه تیم منچستر سیتی در اردوی آماده سازی پیش فصل قرار دارد. در جریان رقابتهای جام آسیایی میان تیم‌های لیگ جزیره، استرلینگ به تیم گواردیولا کمک کرد تا بعد از پیروزی ۴-۱ مقابل وستهم در نیمه نهایی به فینال برسند. با این وجود سیتیزن ها در دیدار پایانی نتوانستند راهی به سمت دروازه ولوز پیدا کنند و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. در ضربات پنالتی ولورهمپتون با درخشش روی پاتریسیو، سنگربان پرتغالی خود به پیروزی رسید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل