نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

رافا بنیتز : دوست دارم سرمربی کدام بازیکن باشم؟ شاید لیونل مسی !

00012

رافا بنیتز سرمربی سابق رئال مادرید که در کارنامه خود سابقه کار کردن با ستاره های بزرگی نظیر کریستیانو رونالدو را دارد، در مصاحبه ای در پاسخ به این سوال که دوست دارد سرمربی کدام بازیکن شود از لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا یاد کرد.

بنیتز که با جدایی از نیوکاسل حالا در قاره آسیا و تیم دالیان چین مشغول به فعالیت است، چهار سال قبل و برای چند ماه هدایت کریستیانو رونالدو را بر عهده داشت و حالا ابراز علاقه می کند روزی سرمربی دیگر فوق ستاره دنیای فوتبال یعنی لیونل مسی هم باشد. رافا بنیتس در پاسخ به این سوال که علاقمند است سرمربی کدام بازیکن باشد گفت:

شاید لیونل مسی. او به قدری خوب است که من می توانم کنار نشسته و از تماشای بازی لیونل مسی لذت ببرم. مسی  در زمین تمرین منچسترسیتی در اردوی تیم ملی آرژانتین تمرین می کرد، من با او گفتگو کردم و ما به زبان فوتبال با یکدیگر صحبت کردیم.

رافا بنیتز و علاقه به همکاری با لیونل مسی


در ماه جولای بود که رافا بنیتز هدایت تیم دالیان ییفانگ چین را در دست گرفت تا اولین تجربه مربیگری اش در خارج از قاره اروپا را آغاز کند. زمانی که او سنت جیمزز پارک را ترک کرد، باعث ناامیدی بسیاری از هواداران نیوکاسل شد ولی بنیتز حالا در صحبتهایی اعلام کرده که دوست دارد تا در آینده دوباره در لیگ انگلیس مربیگری کند. او که سابقه هدایت لیورپول را نیز درکارنامه مربیگری اش دارد و با این تیم افتخارات متعددی را هم کسب کرده، در پاسخ به این سوال که دوست داشته تا کدامیک از بازیکنان فعلی لیورپول را در تیمش در فصل 9-2008 در آنفیلد در اختیار داشته گفت:

ویرجیل فن دایک، او می توانست به تیم ما کمک کند. منظورم این نیست که دیگر بازیکنان لیورپول خوب نیستند ولی در پست فن دایک، شاید در آن زمان او می توانست بهترین یار کمکی برای تیم ما باشد. ما فرناندو تورس و استیون جرارد را داشتیم و بازیکنان تهاجمی تیممان عالی بودند ولی قطعا اگر فن دایک را داشتم او می توانست تیم را به سطح دیگری ببرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل