نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

رائول گونزالس به عنوان سرمربی تیم دوم رئال مادرید ، کاستیا معرفی شد

0520452

رائول گونزالس اسطوره سال های پیشین تیم رئال مادرید سرمربی تیم کاستیا تیم دوم رئال مادرید شد.

او که مدرک سرمربیگری حرفه ای خود را هفته پیش از یوفا دریافت کرد، از این به بعد می تواند به عنوان سرمربی هر تیمی که بخواهد فعالیت داشته باشد و به نظر می رسد پس از پیشنهاد سران تیم رئال مادرید برای سرمربیگری تیم کاستیا او بار دیگر ئالی ها را انتخاب کرد. رائول که چند ماه پیش جانشین آلوارو بنیتو در تیم جوانان سفید پوشان شد و این تیم را قهرمان اسپانیا کرد با گذشت زمان و پیشرفت محسوس اش در زمینه مربیگری نظر سران رئال را به خود جلب کرد تا مدیران رئال تصمیم بگیرند هدایت تیم دوم باشگاه را به عهده او بگذارند.

بد نیست در خصوص این اسطوره پیشین رئال مادرید بدانید که او فوتبال خود را در رده جوانان از سن کریستوبال در سال ۱۹۸۷ آغاز کرد و بعد از ۳ سال به تیم جوانان اتلتیکو مادرید پیوست. او در سال ۱۹۹۲ به تیم جوانان رئال مادرید پیوست و به مدت دو سال در آن جا مشغول فعالیت بود. در سال ۱۹۹۴ ابتدا به رئال مادرید سی رفت و پس از درخشش در چند بازی به کاستیا منتقل و به صورت مستقیم راهی تیم اصلی رئال مادرید شد. او از سال ۱۹۹۴ تا سال ۲۰۱۰ در تیم رئال بود و در بیش از ۵۵۰ بازی که برای این تیم به میدان رفت توانست رکورد بیش از ۳۳۰ گل را برای خود به ثبت برساند. او در تیم رئال مادرید بسیار موفق ظاهر شد و به اسطوره این باشگاه نزد هواداران شناخته شد. او در سال ۲۰۱۰ بالاجبار از تیم رئال مادرید جدا شد ( به دلیل سیاست های رییس باشگاه فلورنتینو پرز که پس از مدتی او این چنین بازیکانی را که سال هاست در تیم حضور دارند را به محض این که کمی سن آن ها بالاتر می رود به فروش می گذارد ). او پس از جدایی از تیم رئال مادرید به تیم شالکه آلمان پیوست و در آن تیم نیز موفق بود و در ۶۶ بازی که برای آن ها طی دو سال به میدان رفت ۲۸ گل به ثمر رساند. او در سال های پایانی فوتبالش به السد قطر پیوست و تا سال ۲۰۱۴ در ۳۹ بازی به میدان رفت که توانست ۱۱ گل نیز به ثمر برساند. و در نهایت او در سال آخر فوتبال خود به نیویورک کاسموس منتقل شد و بعد از آن به عنوان بازیکن در سن ۳۸ سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

ماموریت جدید رائول در تیم رئال مادرید


رائول پس از سانتیاگو سولاری و زین الدین زیدان این بار سرمربی تیم پایه و مهم کاستیا را عهده دار شد و به نظر می رسد این سیاست باشگاه رئال مادرید است که اسطوره های سابق خود که می خواهند در زمینه مربیگری فعالیت کنند و سابقه خوبی نیز دارند را مربی تیم های پایه ای خود کند. زین الدین زیدان که در طی سال های ۲۰۱۴ -۲۰۱۶ سرمربی تیم کاستیا بود بعد از رافا بنیتز که نتایج نسبتا ضعیفی را کسب کرده بود توانست به تیم اول رئال بیاید و برای سه بار پیاپی و در یک رکورد تاریخی سه بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. هم چنین در سال ۲۰۱۷-۱۸ قهرمان لالیگا اسپانیا نیز شد. به نظر می رسد نشستن رائول گنزالس نیز بر روی نیمکت کاستیا خالی از لطف نخواهد بود با نشستن روی نیمکت رئال مادریدِ کاستیا، این فرصت را پیدا خواهد کرد تا با کسب نتایج خوب، خود را به گزینه ای برای هدایت تیم اول باشگاه در سال های آینده تبدیل کند.

او در بعد از انتصاب به عنوان سر مربی تیم کاستیا مصاحبه کرد و گفت:

روش های مختلفی برای پیروز شدن در یک مسابقه فوتبال وجود دارد که با ارزش هایی که من مد نظرم هست تفاوت دارد و از نظر من ان ها زیبا نیستند زیرا برایم انرژی منفی ایجاد می کنند. از مهم ترین اصول من احترام است و معتقد هستم هر فردی باید همواره با ارزش های خود در تناسب باشد و به آن عشق بورزد. در فوتبال شما باید به مسائلی بیاندیشید که همواره فقط برای فوتبال مفید است. اگر دوست دارید فوتبالیست شوید باید این اصل از کودکی درون شما باشد و خانواده نقش مهمی را ایفا می کند. من خودم هنگامی که ۱۱ ساله بودم در خیابان و در کنار دوست هایم این بازی را آغاز کردم و پدرم نیز کارگر بود و دائما من را تشویق می کرد تا دنبال علاقه ام بروم و از آن دست نکشم. فکر می کنم عشق به فوتبال از بد تولد در من بوده است و در نهایت انقدری با عشق آن را ادامه دادم تا به جایگاه کنونی ام دست پیدا کردم و از این بابت خوشحال هستم. امیدوارم در این مقطع و جایگاه که به آن دست پیدا کردم نیز بتوانم اصول خود را ادامه دهم و با عشق به آن روزهای زیبایی را برای تیم سابقم رقم بزنم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل