نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

ادعای مارکا : برنامه ریزی زیدان و پرز برای خریدهای زمستانی رئال مادرید

df

نشریه مارکا اسپانیا در تازه ترین خبر خود مدعی شده است که زین الدین زیدان و فلورنتیو پرز جلسه ای را برگزار کرده اند و در طی آن به این نتیجه رسیده اند که باید در ژانویه خرید های دیگری را برای رئال مادرید انجام دهند تا تیم فعلی شاید به نوعی از بحران خارج شود زیرا هم اکنون رئال مادرید بر روی کاغذ شانس کمی برای صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا دارد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

شانس کم رئال مادرید برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا

رئال مادرید که در تابستان ۲۰۱۹ عنوان پرخرج ترین تیم اروپا را از آن خود کرد، با خرید های نه چندان خوب با هزینه زیاد به هیچ عنوان نتوانسته انتظارات را بر طرف کند و این تیم مادریدی مخصوصا در لیگ قهرمانان اروپا که همیشه در آن حرف اول را می زدند، شرایط خوبی ندارد. آن ها از دو بازی برگزار شده تنها توانستند یک امتیاز کسب کنند و در جایگاه چهارم جدول گروه خود که با تیم های پاری سن ژرمن، گالاتاسرای و بروخه هم گروه هستند، قرار دارند و حتی مشخص نیست که در ادامه بتوانند پیروز مسابقات باشند یا خیر تا به دور بعدی صعود کنند. رئال مادرید که هنوز در لیگ قهرمانان اروپا پیروز نشده است در شرایط نگران کننده ای قرار دارد. درست است که در لالیگا آن ها فعلا صدرنشین هستند ولی با این تیمی که در خط دفاعی و حمله متزلزل نشان داده است نمی توان حسابی بر روی تداوم صدرنشینی آن ها باز کرد. زیرا اتلتیکو مادرید و بارسلونا در تعقیب این تیم هستند و تنها با یک لغزش کوچک جایگاه اولی را از این تیم مادریدی می ربایند. ضمن این که رئال مادرید در کمتر از سه هفته دیگر باید در لالیگا به مصاف بارسلونا برود و آن بازی می تواند همه چیز را برای تیم مادریدی در لالیگا نیز به خطر اندازد.

آمار جالب و البته نگران کننده ای را مسیتر چیپ کارشناس اسپانیایی ارائه کرده است که در طی آن نوشته شده که بر طبق آمار و ارقام ، از بین ۱۵۳ تیم حاضر در لیگ قهرمانان در دو هفته نخست که تنها یک امتیاز به دست آوردند فقط ۳۰ تیم توانستند به دور بعد صعود کنند که درصد آن معادل ۱۹.۶ درصد می شود که آمار بسیار کمی محسوب می شود. این کارشناس با انتشار این آمار اشاره به تیم رئال مادرید دارد که شانس بسیار کمی برای صعود دارد.
۱۲ امتیاز در چهار هفته باقی مانده می‌توان کسب کرد. رئال مادرید پاری سن ژرمن را در صدر گروه خود می‌ بیند. اکنون پنج امتیاز کمتر از تیم فرانسوی دارد. به همین خاطر سخت به نظر می‌ رسد تیم زین الدین زیدان به عنوان صدر نشین به دور بعد صعود کند. دست‌ یابی به جایگاه دوم راحت تر است چون بروخه تنها دو امتیاز به دست آورده است. این شرایط برای مادرید عجیب نیست. سفید پوشان فصل ۰۳-۲۰۰۲ را این چنین شروع کردند. تیم ویسنته دل بوسکه در هفته نخست مغلوب میلان شد و سپس برابر لوکوموتیو مساوی کرد. مادرید در وضعیت بدی قرار گرفت و با کسب سه پیروزی و یک تساوی به دور بعد راه یافت. آن مادرید تا نیمه نهایی صعود کرد و مغلوب یوونتوس شد. تیم تورینی هم در فینال از میلان شکست خورد.
میسترچیپ در یک آمار دیگر نشان داد مادرید در شرایط بدی قرار دارد. ۹ تیم اسپانیایی در چنین وضعیتی قرار داشتند و تنها یک تیم به دور بعد صعود کرد که همان طور ذکر شد مادرید در سال ۲۰۰۳ به مرحله بعد راه یافت. در چنین شرایطی باید تیم زیدان به خود بیاید و با یک بازگشت خوب، خود را به مرحله حذفی برساند. یعنی در بین تیم های اسپانیایی اگر تیمی باشد که بتواند از این شرایط فرار کند با توجه به آمار که یک بار رئال این کار را کرده است، می تواند خود کهکشانی ها باشند که باید تمام تلاش خود را در ادامه راه انجام دهند و از پس دو بازی با گالاتاسرای، یک بازی با پاری سن ژرمن و یک بازی با بروخه بر آیند تا دوازده امتیاز کامل کسب کنند و به دور بعدی شاید به عنوان تیم دوم صعود کنند مگر این که تیم های دیگر این گروه نظیر پاری سن ژرمن که در صدر جدول با شش امتیاز کامل قرار دارد نتایج ضعیفی کسب کند که رئال در صورت پیروزی در تمام مسابقات به عنوان صدر شین راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا شود.

به خاطر همین شرایط همان طور که گفته شد نشریه مارکا اسپانیا مدعی شده است که زین الدین زیدان و فلورنتنیو پرز بعد از تساوی که رئال در خانه در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر تیم بروخه تیم نه چندان مطرح که آسان ترین حریف برای رئال محسوب می شد، این دو با هم جلسه ای را برگزار کردند و قرار شده است که رئال در ژانویه خرید های دیگری را انجام دهد تا شاید راه نجاتی برای آن ها پیدا شود. آن ها در این تابستان بازیکنانی هم چون:

را خریداری کردند که بر طبق آمار تنها ادن هازارد است که به صورت ثابت در ترکیب اصلی قرار می گیرد و در واقع تمام بازیکنان دیگری که رئالی ها خریداری کرده اند ذخیره هستند و این ضرورتی برای تیم مادریدی نداشت تا این همه هزینه بپردازد. در این تابستان مشخص بود که رئال مادرید باید هزینه بیشتری را نسبت به سال های گذشته پرداخت می کرد و بازیکنانی را به خدمت می گرفت که در ترکیب اصلی جایی داشتند. رئال مادرید ۳۰۵ میلیون یورو برای خرید بازیکنان اش هزینه کرد ولی همان طور که گفته شدند به جز ادن هازارد همه بازیکن تقریبا در سطح معمولی هستند. آن ها شش بازیکن(هازارد، یوویچ، مندی، میلیتائو، روردیگو و کوبو) را به خدمت گرفتند در حالی که کوبو را به مایورکا قرض دادند و رودریگو هم به تیم دوم فرستاده شد. مندی فعلا ذخیره مارسلو است، میلیتائو ذخیره راموس و واران و یوویچ نیز بعید است با حضور بنزما فرصت زیادی برای بازی پیدا کند. بنابر این رئال از بین این بازیکنان فقط هازارد را به عنوان بازیکن ثابت با مبلغ ۱۳۰ میلیون یورو خریده است و باقی بازیکنان در حد بازیکن ذخیره هستند.

به نظر می رسد خرید بازیکنان ذخیره با این سطح حس رقابتی نیز ایجاد نمی کند زیرا بازیکنان اصلی و قبلی با همان سیستم در ابتدا به میدان می روند و شاید این بازیکنان به عنوان ذخیره در بعضی اوقات وارد زمین شوند به همین خاطر می توان گفت خرید این بازیکن و این مبلغ پرداختی ضرورتی نداشته و رئال می توانست با این مبلغ بازیکنان بهتری را در اختیار بگیرد تا حداقل در تیم اصلی به کار آیند. به عبارت دیگر می توان گفت که رئال مادرید هنوز هم بر هسته اصلی تیمی که در سال ۲۰۱۴ ساخته بود تکیه دارد و عملا یک بازیکن ستاره همانند ادن هازارد در مقابل ده نفر دیگر به چشم نمی آید و آن ها باید حداقل دو یا سه خرید بزرگ دیگر انجام می دادند تا شاید آن ها بتوانند ناجی این تیم از هم گسیخته شوند. باید تا ژانویه فصل و نقل و انتقالات تابستانی صبر کرد و دید رئالی ها چه تدابیری برای رفع مشکلات خود می اندیشند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل