نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

آمادگی رئال مادرید برای خرید یک فوق ستاره با تایید بودجه مالی تابستان ۲۰۲۰

31 4

نمایندگان باشگاه رئال مادرید شب گذشته جلسه ای را برگزار کردند تا حساب های مالی باشگاه را مورد تایید و بررسی دقیق قرار دهند تا بتوانند در مورد خرید سال آینده رئالی ها که پول بسیار زیادی نیاز است و به احتمال زیاد کیلیان امباپه خواهد بود بررسی های لازم را به عمل آورند و فلورنتینو پرز رییس باشگاه رئال مادرید صحبت هایی را در خصوص این باشگاه ارائه کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

کیلیان امباپه خرید احتمالی رئال مادرید در تابستان سال ۲۰۲۰

در حقیقت حساب های رئال نشان می‌دهد که رئال مادرید پتانسیل مالی لازم برای جذب یک کهکشانی در تابستان ۲۰۲۰ را خواهد داشت. در حقیقت رئال با این سرمایه کلان هیچ مشکلی برای راضی کردن باشگاه مورد نظر نخواهد داشت و تنها باید بازیکن مد نظر خود را که احتمالا کیلیان ام‌ باپه خواهد بود را راضی کند و پول هنگفتی که قطعا سران پاری سن ژرمن از آن ها درخواست می کنند را پرداخت کنند. هم چنین باید آن ها امباپه را متقاعد کنند که قرار داد خود را با پاریس تمدید نکند زیرا اگر تمدید کند قیمت او را بیش از پیش بالا خواهند برد که علاوه بر فشار آمدن به باشگاه رئال مادرید برای خرید این بازیکن، بازار نقل و انتقالات تابستانی را همانند سالی که نیمار به پی اس جی رفت و بعد از آن همه چیز عوض شد ملتهب تر خواهد کرد و قیمت ها سر به فلک خواهد کشید.

گفته شده است که به غیر از ۱۵۶ میلیون یورویی که هم اکنون و به صورت نقد در حساب های باشگاه موجود است، رئال اعتباری ۲۸۵ میلیون یورویی نیز دارد که می‌تواند آن را در قالب قرض بسته به شرایط مورد نیاز استفاده کند. این اعتبار تنها برای چنین شرایطی نقل و انتقالات و سایر مسائل مربوطه تخصیص داده شده و ربطی به اعتبارهای لازم برای نوسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو که فلورتینو پرز رییس باشگاه رئال مادرید برنامه ویژه ای برای آن دارد، نخواهد داشت.ام‌ باپه بازیکنی است که در قیاس با نیمار آینده درخشان تری دارد. همان طوری که گفته شد به نظر می رسد برنامه رئال این است که ام‌ باپه را متقاعد به عدم تمدید قرارداد با پاری سن‌ ژرمن کند زیرا قرارداد کنونی او تا ژوئن ۲۰۲۲ معتبر است. نتیجه این اتفاق آن است که در تابستان آتی، پی‌ اس‌ جی مجبور به ارائه یک پیشنهاد جدید برای او و یا فروش او خواهد بود، قبل از آن که ام‌ باپه به شکل آزاد پارک دو پرنس را ترک کند و پاریس از این لحاظ متضرر نشود. پس با تمدید نکردن قرار داد امباپه که او چندی پیش اعلام کرده بود که قصد تمدید قرار داد را ندارد و با توجه به این صحبت ها احتمال پیوستن امباپه به رئال مادرید زیاد خواهد بود.

فلورنتینو پرز رییس باشگاه رئال مادرید در این جلسه صحبت هایی را ارائه کرد که بخشی از آن را در زیر می خوانید:

اگر در خصوص نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۱۹ بخواهم چیزی بگویم این است که از نظر من خرید های خوبی انجام گرفته است. ما امسال ۶ بازیکن به خدمت گرفتیم و نقاط مختلف تیم را تقویت کردیم. در میان آن ها، ادن هازارد یکی از بهترین بازیکنان دنیا است که امید را به جمع مادریدیستا ها آورده است و هنگام معارفه او در برنابئو شاهد این مسئله بودیم و چند روز پیش هم دیدیم که او به عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ اروپا انتخاب شد. کنار او، لوکا یوویچ، فرلاند مندی، ادر میلیتائو، هامس رودریگز و رودریگو هم آمده اند و دروازه بانی مثل آرئولا را قرض گرفته ایم، تا جانشین کیلور عزیز شود. مردم می گویند که من فقط آمار و ارقام را نگاه می کنم، اما باید بگویم که چیز هایی هم از فوتبال می دانم. ما ۳۲ سال بدون قهرمانی در اروپا را تجربه کردیم، و وقتی من ریاست باشگاه را به عهده گرفتم، در رده سیزدهم باشگاه های جهان قرار داشتیم حالا تیم اول هستیم و ۱۳ قهرمانی اروپا داریم که هیچ کس همانند ما نیست. پس بدانید من هم برای باشگاه کار های زیادی را انجام داده ام و پروژه های بزرگ تری در سر دارم.


وی در ادامه افزود:

رئال مادرید یک باشگاه بزرگ است و همین قدرت ما را نشان می دهد. قدرتِ مادریدیستا بودن. باید درک کنیم که این تیم تمام جام های ممکن را برده و یک دوره بی نظیر تاریخی را سپری کرد و ما در ۹ فصل اخیر، ۱۷ جام کسب کردیم. این یک چرخه غیر قابل توصیف است. فصل سختی بوده و ما همه در حال انجام تمام کار های لازم هستیم زیرا باید شرایط را تغییر دهیم. هیچ شکی ندارم که این کار را انجام می دهیم. با داشتن توقعات بسیار بالا از خودمان، باید تحول مورد نیاز را انجام دهیم و این به مادریدیستاها (هواداران رئال) اجازه می دهد برای موفقیت ها و جام های جدید رویا پردازی کنند. چالش ما پیروزی در رده بین المللی است که به شدت پیچیده و رقابتی است و البته باید انگیزه موفقیت را در خودمان بازیابی کنیم. میلی که باعث شده از  یکی از بهترین برهه های تاریخی رئال مادرید لذت ببریم. کمی صبر پیشه کنید تا در کنار هم بتوانیم موفقیت های بیشتری را نظاره گر باشیم.

در حال حاضر و با بودجه کلانی که از آن رونمایی شد، می‌توان شاهد کهکشانی شدن یکی از ستارگان بزرگ دنیای فوتبال در تابستان ۲۰۲۰ بود. در مورد خرید نیمار ، رئال تردید هایی درباره مصدومیت های مداوم و حلقه بسته نزدیکان او دارد که اکثرا بارسلونی هستند و البته این حقیقت که او در سال ۲۰۱۳ بارسلونا را به رئال مادرید ترجیح داده بود و امسال نیز هر کاری برای پیوستن به جمع کاتالان ها کرده بود نیز وجود دارد که به نظر می رسد با توجه به این مسائل و مخالفت شدید هواداران برای این انتقال، پیوستن نیمار به رئال مادرید بعید به نظر می رسد ولی داستان کیلیان ام‌ باپه اما متفاوت تر است زیرا او بسیار آینده دار است و هم این که بار ها از علاقه اش به رئال مادرید سخن گفته و هم این که از لحاظ سنی استفاده زیادی از او می توان کرد و از هر لحاظ خرید بهتری برای سفید پوشان محسوب خواهد شد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل