نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

زین الدین زیدان: همه نسبت به پیراهن رئال مادرید مسئولیت داریم

zzidane1

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید در نشست خبری پیش از دیدار خانگی مقابل ویارئال شرکت کرد. بیشتر صحبت های سرمربی فرانسوی حول محور فصل آینده و خرید های احتمالی این باشگاه در تابستان بود.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

ایکر کاسیاس

اولین صحبتم پیغام به کاسیاس است. پیغام روحیه بخش از سوی من و همه باشگاه. دیروز شخصا پیامی برایش فرستادم و او بهتر از روزهای قبل است. از اینجا برایش بهترین‌ها را آرزو داریم. ایکر اکنون حال بهتری دارد. او پاسخ پیغام ما را داد و نوشت که بهتر است. ایکر باید آرام باشد، از مشکلش ریکاوری کند و به استراحت کردن فکر کند. با این حال در تماسی که داشتیم دیدیم که حرکت می‌کند.  خوشبختانه روحیه و شرایط او بسیار خوب و بالاست.

بازی خانگی

می‌خواهیم در سانتیاگو برنابئو پیروز شویم. بازی فردا برای این است که به هواداران نشان دهیم می‌خواهیم فصل را به بهترین نحو به پایان برسانیم. یک فرصت دیگر برای بازی کردن داریم و نکته مثبت این است که در برنابئو بازی می‌کنیم. هدفمان این است که جوری بازی کنیم که هواداران به همه بازیکنان افتخار کنند. فصل دشوار و پیچیده‌ای داشتیم و این را می‌دانیم ولی فردا می‌خواهیم بازی خوبی انجام بدهیم.

پایان خوب برای فصل ضعیف رئال مادرید

امیدوارم و انتظار دارم سه بازی باقی مانده را ببریم. می‌خواهیم پایان خوبی داشته باشیم و دوست نداریم وضعیت نه چندان خوب هفته‌های اخیر ادامه پیدا کند. می‌دانیم برای بعضی تیم‌ها این سه بازی بسیار مهم است و کار سختی مقابل آنها خواهیم داشت ولی باید به خوبی برای این سه بازی آماده شویم و ببریم. رئال مادرید باید به خودش اعتماد به نفس داشته باشد و گاهی برای توجیه شکست‌هایی چون بازی قبلی، حتی یک کلمه توضیح هم وجود ندارد. فقط اینکه هیچ چیزی سر جای خودش نبود و خوب پیش نرفت. حالا انرژی من روی پیروزی در سه بازی باقی مانده است.

 آیا دوست دارید فصل همین حالا تمام شود؟

زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید

بله ولی امکانش نیست. سه بازی دیگر باقی مانده و باید انجام بدهیم. حال من خوب است. دفعه قبل که این حرف را زدم، درست مثل بقیه عصبانی بودم. فکر نکنید بازیکنان مشکلی با این نتایج ندارند و راحت زندگی می‌کنند ولی گاهی هیچ برداشتی از بازی نمی‌کنید. همان قدر که فصل بدی داشتیم، فردا فرصت داریم تا بازی قبلی را جبران کنیم. قرار نیست انگیزه بازیکنان برای فوتبال بازی کردن را از آنها بگیریم چون این خواسته بازیکنان است و قرار است از این اشتیاق استفاده کنیم. حرفم به هواداران این است که هدف ما عوض نمی‌شود. آنها نباید به این فصل نگاه کنند بلکه باید منتظر فصل بعد باشند چون قرار است تغییراتی داشته باشیم ولی این را هم بگویم که خیلی از بازیکنان فعلی می‌مانند. هواداران همان هواداران قبلی خواهند بود و در کنار هم کار را شروع می‌کنیم. به حمایت آنها برای گرفتن نتایجی خوب نیاز داریم.

وضعیت گرت بیل

من مربی هستم و تصمیم گیری با من است. بازیکن باید تمرین کند و تمرکزش روی بازی‌ها باشد. مسئله این است که من نمی‌توانم به جای بیل یا هر بازیکن دیگری به سوالات شما پاسخ بدهم. این بازیکنان خودشان بهتر می‌دانند کجای کار هستیم و چه مسئولیتی داریم. همین. همه هم درک می‌کنند که انتخاب ترکیب و تعویضی‌ها با من است. فردا هم خواهیم دید چه بازیکنانی به میدان می‌روند. من فقط امیدوارم همه بازیکنانم در بهترین فرم باشند. دیگر وقت تظاهر کردن ندارم. یک هفته تمام برای انجام یک بازی خوب تمرین کرده‌ایم و باید همین طور شود. آیا احتمالش هست فصل آینده بیل به عنوان دفاع چپ بازی کند؟ نه.

پل پوگبا

دفعه قبلی فقط گفتم او بازیکن بسیار خوبی است ولی اگر درباره دیگر بازیکنان هم از من سوال کنید، پاسخ مشابهی می‌شنوید. می‌دانم کار رسانه‌ها چگونه است. قرار نیست وارد بحث نقل و انتقالات بشوم و به شایعات دامن بزنم. به خصوص الان چون وقتی همه چیز خوب پیش برود، از اشتباه تو صرف نظر می‌شود ولی وقتی اوضاع بر وفق مراد نباشد، کافی است خطایی از تو سر بزند. پوگبا بازیکن منچستر یونایتد است. در پایان فصل خواهیم دید چه می‌شود. برخی می‌آیند و بعضی می‌روند. من نگفتم قرار است پل پوگبا را جذب کنیم. تا وقتی کاری تمام نشود، حرفی از آن نمی‌زنم.

وینیسیوس جونیور؟

خوب تمرین کرده و حالا بهتر است. آماده ورود به لیست است. او به این دو هفته تمرین نیاز داشت. برنامه از قبل طراحی شده بود و باید انجام می‌شد. او 18 ساله است و همسن پسر من است ولی از دیدن کیفیت او تعجب نکردم. وینیسیوس بازیکن بسیار خوب و مهمی است. به خصوص برای آینده. او 18 ساله است ولی لایق بودن در مادرید است. مسئله این است که در زمان مصدومیت باید با آرامش کار کنید. سه بازی باقی مانده و خواهیم دید وینیسیوس چقدر بازی می‌کند. مهم ترین چیز این است که باید ببینیم برای فصل بعد با وینیسیوس چه کنیم.

بازی با ختافه

ناکام نبودیم. خوب بازی کردیم. گلی نزدیم ولی از عملکرد تیم راضی بودم. درست مثل بازی با بیلبائو. در وایکاس و مقابل رایو وایکانو قضیه فرق داشت. مهم نیست چقدر من انسان خوش بینی هستم ولی ما نسبت به پیراهن و لوگو رئال مادرید وظیفه داریم. همه مسئولیم و من در راس آن ها بعنوان اولین نفر باید حاضر باشم. می‌گویم فردا فرصتی خوب برای انجام فوتبالی خوب است. می‌خواهیم همین کار را هم انجام بدهیم. اگر به زمین برویم و فقط بخواهیم لذت ببریم و نشان دهیم چقدر خوب هستیم، شانس زیادی برای پیروزی خواهیم داشت. ولی اگر خوب کار را شروع نکنید، داستان دیگری است.

شرایط ویارئال

تیم‌های زیادی هستند که امتیازات باقی مانده فصل برایشان بسیار مهم است. مثل رایو وایکانو. بنابراین همه با آمادگی بالا برای گرفتن نتیجه و به نمایش گذاشتن عملکردی مطلوب وارد زمین می‌شوند. آنها برای بقا امتیاز می‌خواهند. بنابراین باید آماده باشیم. همه می‌خواهند کار خاصی مقابل مادرید انجام بدهند. به خصوص وقتی امتیازات بازی اهمیت زیادی برایشان دارد. ویارئال تیمی است که فوتبال جذابی بازی می‌کند و کیفیت زیادی دارد.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل