نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

تحلیل شرط‌بندی؛ رئال مادرید و هفده گلزن متفاوت در فصل جاری

CFF

اصولا در هر باشگاهی مهاجم‌های آن تیم، گل‌ها را به ثمر می‌رسانند ولی این آمار برای رئال مادرید در این فصل متفاوت بوده است. آنها در فصل جاری هفده بازیکن داشتند که توانستند حداقل یک گل وارد دروازه حریفان کنند. باتوجه به پیش‌بینی‌های انجام شده مشخص نیست این روند گلزنی تا آخر فصل بتواند برای آنها مثمر ثمر واقع شود یا خیر.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

پیش‌بینی بازی‌ها و گلزنان رئال مادرید در نیم فصل دوم ۲۰۱۹- ۲۰۲۰

از هنگامی که کریستیانو رونالدو رئال مادرید را به مقصد یوونتوس ترک کرد، در فصل اول که رئالی‌ها اوضاع خوبی نداشتند و فصل با کاهش آمار گلزنی، تعویض سه سرمربی و بدون هیچ دستاوردی برای آنان به پایان رسید. در این فصل زین الدین زیدان توانسته به آنها جانی دوباره دهد و آمار گلزنی و دریافت گل بهبود پیدا کند ولی این کار توسط گلزنان اول باشگاه انجام نشده است. همانطور که گفته شد هفده بازیکن متفاوت در این فصل توانسته‌اند به تیم‌های حریف گل بزنند. کریم بنزما فصل را بخوبی شروع کرد و تا به اینجا توانسته ۱۲ بار گلزنی کرد. البته با مصدومیتی که چند هفته گذشته بدست آورد و دوباره به میادین بازگشت، هنوز گلی به ثمر نرسانده است. ادن هازارد که رویه خوبی را با بنزما پیش گرفته بود بیش از دو ماه است که از مصدومیت رنج می‌برد و تازه در تمرینات انفرادی شرکت کرده و مشخص نیست کی بازمی‌گردد. لوکا یوویچ که اکثرا به عنوان یار تعویضی به میدان رفته نتوانسته کاری از پیش برد و گرت بیل نیز همانند هازارد بیشتر بازی‌های فصل را مصدوم بوده است. وینیسیوس جونیور که فصل بسیار بدی را سپری می‌کند و رودریگو دیگر بازیکن جوان رئال نیز مدت‌هاست که موفق نشده گلی به ثمر برساند.


البته زیدان به دنبال راه حل هست تا از راه‌های مختلف به گل دست یابد و بازیکنانش این کار را انجام می‌دهند. براهیم دیاز که در دیدار برابر اونیونیستاس در کوپا دل ری گلزنی کرد آخرین نفری بود که به عنوان هفدهمین نفر به این فهرست اضافه شد. اکنون تنها ماریانو و مدافع‌هایی همچون مندی، مارسلو، میلیتائو و ناچو نتوانستند برای مادرید گلزنی کنند.

زیدان هفته گذشته پس از دبل کاسمیرو برابر سویا گفت که هر یک بازیکنانم در پست‌های متفاوت می‌توانند در نقش مهاجم حاضر شوند. با شروع کار مادرید در کوپا دل ری هشت بازیکنی که آخرین گل‌های این تیم را به ثمر رساندند مهاجم نبودند. چهارم ژانویه سفیدپوشان ختافه را با سه گل شکست دادند که رافائل واران و لوکا مودریچ گلزنی کردند. در پیروزی ۳ بر یک مقابل والنسیا ایسکو، تونی کروس و مودریچ گلزنی کردند.

بنزما نیز همانطور که گفته شد، با وجود این که در دوران خوبی به سر نمی‌برد و مدت‌هاست گلزنی نکرده است برترین گلزن مادرید محسوب می‌شود. رودریگو به خاطر نداشتن تجربه یازدهم دسامبر آخرین گلش را به ثمر رساند. او بیش از همه به دیگر مهاجم‌ها کمک کرده است. گرت بیل سه بار گلزنی کرد و یوویچ تنها یک گل به ثمر رسانده است. ۲۷ گل سفیدپوشان توسط بازیکنانی که در خط حمله حضور ندارند وارد دروازه حریفان شده است، یعنی ۴۷ درصد. این آمار نسبت به بارسلونا کمی متفاوت است. ۱۴ گل آبی‌اناری‌ها توسط مهاجم‌ها به ثمر نرسیده است که ۳۲ درصد می‌شود. لیونل مسی، لوییس سوارس و آنتوان گریزمان در ادامه ۶۸ درصد گل‌های تیم کاتالانی را وارد دروازه حریفان کردند که همگی مهاجم هستند.

جالب است بدانید بعد از کریم بنزما ۱۲ گله که بهترین گلزن رئال و دومین گلزن برتر لالیگا بعد از لیونل مسی است، سرخیو راموس مدافع رئال با فاصله قابل توجه از بنزما با ۳ گل دومین گلزن برتر رئال است. همچنین لوکا مودریچ و کاسمیرو نیز ۳ گله هستند. نکته قابل توجه این است که بعد از بنزما باید حداقل نام یک مهاجم دیگر در ثبت گل به عنوان دومین گلزن برتر دیده شود اما سه بازیکن مذکور در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند. از این حیث نیز اگر به بارسلونا نگاه کنیم لیونل مسی با ۱۴ گل، برترین گلزن بارسا و لالیگا است. لوییس سوارز با ۱۱ گل در رده دوم و آنتوان گریزمان با ۷ گل در رده سوم قرار دارند و به نظر می‌رسد شرایط برای بارسا تقریبا متعادل باشد.


اینکه تمامی بازیکنان در خط حمله به بازیکنان رئال کمک می‌کنند موضوع جالبی است ولی تداوم این روند و رها کردن پست مخصوص به هر بازیکن برای گلزنی نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد مثلا در صورتی که مدافعان به این روند گلزنی کمک کنند، قطعا به مرور زمان و در برخورد با تیم‌های بزرگ خط دفاعی رئال آسیب پذیر خواهد شد و رئالی‌ها با دریافت گل و عدم جبران آن متضرر خواهند شد. تا الان که رئال در زمستان خریدی را نیز انجام نداده است. باید دید زیدان چه تدبیری را برای گلزنی تیمش درنظر گرفته تا در بازی‌های حساس نیم فصل دوم کارساز باشد.

لازم به ذکر است در حال حاضر رئال مادرید با دریافت ۱۴ گل، برترین خط دفاعی و بارسلونا با ۵۰ گل زده، برترین خط حمله لالیگا را در اختیار دارند. از شرایط جدول نیز بدانید که بارسلونا با ۴۳ امتیاز از ۲۰ مسابقه در صدر جدول قرار دارد. رئال مادرید نیز با همین مقدار امتیاز و بنابر تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول قرار دارد و اتلتیکو مادرید با ۲۰ بازی و ۳۵ امتیاز در رده سوم قرار گرفته است.

بازی بعدی:

بازی‌ بعدی کهکشانی‌ها در هفته بیست و یکم لالیگا، فردا ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، با رئال وایادولید در خانه این تیم می‌باشد.
به نظر شما آیا رئال در بازی فردا موفق به گلزنی می‌شود؟ در صورت به ثمر رسیدن گل، چه بازیکنانی گلزنی خواهند کرد؟

با پیش‌بینی بازی‌های رئال مادرید همراه سایت بتکارت باشید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل