نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

تحلیل شرط‌بندی؛ رئال مادرید دوران افتِ پس از کیِف را پشت سر گذاشته است؟

245489

از آخرین قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا حدود ۱۹ ماه گذشته است، جایی که کهکشانی‌ها در فینال کیف موفق به شکست لیورپول شدند اما به نظر می رسد بعد از آن رئال مادرید نتوانسته از روش فوتبالی که بازی می‌کند، لذت ببرد.

با این حال اما لوس بلانکوس طی چند هفته اخیر نشان داده که در مسیر پیشرفت قرار دارد و دوباره به بهترین روزهای خود نزدیک می شود. بازی مقابل بارسلونا در نوکمپ را می توان بازتاب این پیشرفت دانست؛ پیشرفتی که قطعا زین الدین زیدان نقش مهمی را در آن ایفا می کند. برای ارزیابی روند پیشرفت رئال مادرید باید به عقب برگشت. سرمربی فرانسوی در این فصل استعدادهای جدیدی همچون والورده و رودریگو را به تیم خود تزریق کرده است. زیدان همچنین بازیکنانی نظیر گرت بیل، مارسلو و ایسکو را به فرم خوب گذشته بازگردانده است. نقطه عطف تیم زیدان اما شکست ۱-۰ مقابل مایورکا بود؛ شکستی که به نوعی مادرید را بیدار کرد و بعد از آن پیروزی ۱-۰ در لیگ قهرمانان مقابل گالاتاسرای اوضاع را تغییر داد. حالا حدود دو ماه از چرخه پیشرفت رئال می گذرد و به نظر می رسد که این تیم هر روز بهتر از قبل می شود.

دوازده مسابقه بدون شکست

بازگشت بازیکنان ذکر شده به دوران اوج و قرار گرفتن آن ها کنار جوانانی نظیر والورده، مندی و رودریگو اوضاع را برای مادرید تغییر داد. زیزو مجبور به انجام چنین تغییراتی بود چرا که نتایج گذشته رئال او را محکوم به انجام این کار می کرد. تیم زیدان حالا فرم فوق العاده ای پیدا کرده و از آخرین شکست آن ها ۱۲ مسابقه گذشته است. بهبود عملکرد بدنی و تاکتیکی بازیکنان رئال مادرید دو خواسته مهم زیدان از ابتدای فصل بوده است؛ خواسته هایی که حالا کاملا بر آورده شده است. بازیکنی که فرم خوبی نداشته باشد، در تیم زیدان جایی نخواهد داشت و فرانسوی در این باره کاملا محکم و جدی عمل کرده است.

جشن بازیکنان رئال مادرید پس از گلزنی کریم بنزما در مستایا، نشان دهنده روحیه بالا و دگرگونی این تیم بود. در بازی نوکمپ نیز رئال عملکرد فوق العاده ای مقابل بارسلونا داشت اما VAR مانع از پیروزی کهکشانی ها شد؛ موضوعی که خشم آن ها را نیز در پی داشت و کاپیتان مادرید یعنی سرخیو راموس ابراز امیدواری کرده بود که این دو امتیاز از دست رفته در پایان فصل تعیین کننده نباشد.

بازگشت رئال مادرید به فرم ایده‌آل


زین الدین زیدان از بازی امشب تیمش مقابل بیلبائو به عنوان یک تله یاد کرده بود. او معتقد است که تیمش بعد از دو بازی بسیار دشوار، در برابر بیلبائو نیز کار راحتی نخواهد داشت. سرمربی فرانسوی به شاگردانش هشدار داده که باید به فرم خوب خود ادامه دهند تا در نهایت در رقابت با والنسیا، اتلتیکو مادرید و مهم تر از همه بارسلونا پیروز شوند.

یکی از مشکلات زیدان در این فصل اما جایگزین برای کاسمیرو بوده است. این برزیلی در بازی برابر بارسلونا کارت زرد گرفت و دیدار امروز را از دست داد و حالا زیدان باید با چالش بازی کردن بدون او در بازی سخت مقابل بیلبائو روبرو شود و احتمالا والورده، کروس و مودریچ خط هافبک کهکشانی ها را تشکیل خواهند داد. از طرفی دیگر در مادرید احساسی موج می‌زند که البته تازگی ندارد. مدت هاست این حس در بین مدیران رئال، بازیکنان و هواداران این تیم وجود دارد که تصمیمات داوری علیه آنها و به عبارت دقیق‌تر به نفع بارسلونا است. اما آنچه چهارشنبه شب در نوکمپ اتفاق افتاد این حس‌ها و حدس و گمان‌ها را به شدت تقویت کرده و خشم مادریدی‌ها را در پی داشته چرا که آنها فکر می‌کنند اگر عدالت در زمین برقرار شده بود نتیجه نهایی ال‌کلاسیکو چیز دیگری به جز تساوی بدون گل بود. در ال کلاسیکو دو پنالتی مسلم روی واران گرفته نشد و هرناندس هرناندس داور وسط و نیز دی بورگوس داور وی ای آر چشم خود را روی هر دو مورد بستند. باشگاه رئال بلافاصله پس از ال کلاسیکو با انتشار تصویر خطای راکیتیچ روی واران در سایت رسمی خود نوشت:

نه داور و نه VAR دو پنالتی روی واران را ندیدند.


طبق ادعای مارکا امشب و در جریان بازی با بیلبائو، هواداران رئال قصد اعتراض گسترده به وی ای آر را دارند. همه چیز از لحظه اعلام داوران وی ای آر شروع خواهد شد و احتمالا در جریان بازی هر تصمیم داوری بر علیه رئال نیز با فریادهای اعتراضی ۸۰ هزار نفر همراه خواهد شد. دیدار رئال و بیلبائو یک دیدار کلاسیک در لالیگا است و امروز احتمالا پرتنش تر از قبل نیز خواهد بود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل