نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

رئال مادرید برای تقویت تیم در نقل و انتقالات زمستانی برنامه دارد

68

رئال مادرید علیرغم حضوری قدرتمند لالیگا، در لیگ قهرمانان اروپا به دردسر افتاده است. حالا باشگاه به فکر چاره افتاده است و قرار است این عملکرد ضعیف را با حضوری قدرتمند در نقل و انتقالات زمستانی جبران کند. مادرید در ژانویه بر روی امضای قرارداد با کریستین اریکسن تمرکز خواهد کرد!

برنامه رئال مادرید برای تقویت در زمستان

زین‌الدین زیدان می‌خواست خط میانی تیمش را در تابستان بازسازی کند. پل پوگبا انتخاب اول او بود اما این معامله با توجه به درخواست سنگین منچستریونایتد نهایی نشد. علیرغم آنکه خود زیدان معتقد است تیمش می‌تواند نمایش‌هایی مثل دیدار برابر سویا را به ‌طور منظم ارائه کند اما بازیکنان رئال مادرید در این رابطه تردید دارند. شبهات درباره صلاحیت تعدادی از بازیکنان برای حضور در ترکیب اصلی تا زمانی که نمایشی با ثبات ارائه ندهند ادامه خواهد داشت. همین وضعیت باعث شده تا سران رئال مادرید چاره‌ای جز نقل و انتقالات زمستانی پیش رو نداشته باشند. هرچند، هرگونه بازسازی تیم در اواسط فصل با جدایی دو بازیکن آغاز خواهد شد، ماریانو دیاز و براهیم دیاز هردو تمایل به ترک تیم دارند. جدایی این دو بازیکن جا را برای حضور بازیکنان جدید در خط میانی بازخواهد کرد.

با وجود آنکه پوگبا کماکان گزینه رویایی زیدان برای تقویت تیم به‌شمار می‌رود اما به‌نظر می‌رسد خرید کریستین اریکسن در ژانویه کاملا امکان‌پذیر باشد. اریکسن در حال حاضر ۲۷ ساله است و قرارداد خود با تاتنهام را تمدید نخواهد کرد. در این حالت تیم‌های زیادی به‌دنبال جذب هافبک دانمارکی خواهند بود. دانی فن ده بیک بیک نیز گزینه دیگری برای تقویت خط هافبک تیم خواهد بود. همچنین علاقه رئال مادرید به ادواردو کاماوینگا نیز افزایش یافته است. علاوه بر خرید بازیکنان جدید، انتظار می‌رود که زیدان به گروهی از بازیکنان جدید که به‌دنبال تثبیت حضور خود در ترکیب اصلی هستند بیشتر از قبل بازی بدهد. این گروه شامل وینیسیوس جونیور، ادر میلیتائو، لوکا یوویچ و رودریگو می‌شود. هرچند، در حال حاضر واضح است که زیدان ترجیح می‌دهد بازیکنان محبوب خود که در گذشته نیز برای تیم موفقیت‌هایی کسب کردند را در ترکیب ابتدایی قرار بدهد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل