نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

تلاش رئال مادرید برای جذب پل پوگبا ادامه دارد

5 13

نشریه مارکا اسپانیا مدعی شده است که پل پوگبا بازیکن منچستر یونایتد قصد دارد سران منچستر را تحت فشار بگذارد تا آن ها به پیوستن اش به رئال مادرید رضایت دهند و در صورتی که امسال اجازه خروج او صادر نشود، او قراردادش را با منچستر تمدید نخواهد کرد و پروژه ای همانند هازارد را بر روی این تیم انگلیسی پیاده خواهد کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

تنها چهار روز تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و آخرین تلاش های رئال مادرید!

زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید که از شروع فصل نقل و انتقالات علنا به فلورنتینو پرز رییس باشگاه رئال مادرید اعلام کرد که باید پل پوگبا به مادرید آورده شود و پرز نیز از تلاش برای تحقق این امر دریغ نکرد، هنوز خواستار جذب این بازیکن است و رئالی ها قصد دارند تا آخرین لحظه دست از تلاش برندارند. مینو رایولا مدیر برنامه پوگبا نیز از طرف دیگر با منچستری ها در حال مذاکره است تا آن ها را راضی کند ولی منچستر مبلغی که برای او درخواست دارد ۲۰۰ میلیون یورو است و شروط دیگری نیز برای این انتقال دارد که کار را برای جذب این بازیکن سخت و سخت تر کند.


نشریه مارکا اسپانیا نیز در تازه ترین خبر خود این خبر را تایید کرد که رئالی ها هم چنان در تلاش هستند و در صورتی که منچستر یونایتد رضایت ندهد که امسال او به مادرید بیاید، پوگبا قصد دارد کار ادن هازارد را انجام دهد.
ادن هازارد بازیکن سابق تیم چلسی نیز در سال های گذشته با این مشکل رو به رو شد که سران چلسی اجازه خروج او برای پیوستن به رئال را نمی دادند و او پارسال اعلام کرد که قراردادش را تمدید نمی کند و چلسی نیز از ترس این که پس از اتمام قرار داد او به عنوان بازیکن آزاد راهی مادرید شود، تابستان امسال بالاخره یک سال مانده به اتمام قراردادش به او برای ترک چلسی رضایت دادند. پوگبا نیز در نظر دارد همین کار را انجام دهد. او با شیاطین سرخ تا سال ۲۰۲۱ قرار داد دارد و در صورتی که امسال قراردادش را تمدید نکند منچستر سال آینده مجبور می شود برای جلوگیری از ضرر او را به رئال مادرید یا هر تیم دیگری بفروشد. تنها ۴ روز دیگر به پایان نقل و انتقالات باقی مانده و این انتقال به نظر بعید به نظر می رسد ولی چیزی که واضح است این است که کهکشانی ها نیز امسال به وجود این بازیکن نیاز دارند و در صورتی که او به این تیم ملحق می شد تا حدودی خیال هواداران در همین ابتدا راحت می شد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل