نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

تحلیل شرط‌بندی؛ بازی مرگ و زندگی رئال مادرید در مقابل والنسیا در هفته هفدهم

ss

تیم‌های والنسیا و رئال مادرید امشب ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در هفته هفدهم لالیگا اسپانیا در استادیوم مستایا به مصاف یکدیگر می‌روند. در آستانه این بازی به شرایط دو تیم و بازیکنان آنها می‌پردازیم تا بتوانید یک شرط‌بندی آگاهانه برروی تیم مدنظر خود داشته باشید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

یک شرط‌بندی آگاهانه با داشتن اطلاعات مورد نیاز در خصوص شرایط دو تیم والنسیا و رئال مادرید در هفته هفدهم

در حال حاضر در جدول رده‌بندی لالیگا بارسلونا با تساوی که شب گذشته بدست آورد با یک امتیاز بیشتر با ۳۵ امتیاز در رتبه نخست جدول قرار دارد و رئال مادرید در بازی امشب فرصت این را دارد که با پیروزی در مقابل والنسیا به دو امتیاز اختلاف نسبت به کاتالان‌ها در صدر جدول قرار گیرند تا قبل از ال کلاسیکو این اختلاف به نفع آنها رقم بخورد. رئال مادرید همانطور که گفته شد با یک امتیاز کمتر با ۳۴ امتیاز در رده دوم قرار دارد که حاصل کار آنها ده پیروزی، چهار تساوی و یک شکست بوده است و تنها تیمی در جدول است که تنها در این فصل یکبار شکست خورده است. سویا نیز با ۳۱ امتیاز در مکان سوم قرار دارد. ضمن اینکه والنسیا با هفت پیروزی، پنج تساوی و چهار شکست با ۲۶ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.
کهکشانی‌ها در بازی قبلی خود در لالیگا با نتیجه ۲ بر ۰ اسپانیول را شکست داده‌اند و والنسیا با نتیجه ۴ بر ۲ لوانته را از پیش رو برداشته است.

در سایت‌های شرط‌بندی بیش‌تر افراد این بازی را ۲-۲ پیش‌بینی کرده‌اند.


این بازی در ورزشگاه خانگی تیم والنسیا مستایا به قضاوت خوزه ماریا سانچز مارتینز برگزار می‌شود.

مصدومان و محرومان دو تیم:

والنسیا: کریستیانو پیچینی، گونزالو کودس، لی کانگ این، یاسپر سیلسن، ماکسی گومز، کوین گامیرو مصدومان قطعی این تیم و دنیس چریشف و جفری کوندوگبیا مصدومیت جزیی دارند و مشخص نیست که بتوانند در این بازی به میدان بروند یا خیر.
رئال مادرید: ادن هازاد، لوکاس واسکز، مارکو اسنسیو، خامس رودریگز و مارسلو مصدومان قطعی این هستند. ضمن اینکه فرلاند مندی از این بازی محروم می‌باشد.

زین الدین زیدان سرمربی تیم رئال مادرید در کنفرانس خبری پیش از بازی صحبت‌هایی را در خصوص شرایط تیم و بازیکنان مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

بازی با والنسیا را چطور می‌بینید؟

والنسیا تیم خوبی است و این بازی برای ما محک مهمی خواهد بود. زیرا آنها حساب شده در زمین ظاهر می‌شوند و نتایج خوبی هم کسب کرده‌اند. به تازگی هم به عنوان صدرنشین گروه، راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان شده‌اند و می‌خواهیم در بهترین فرم خود به مصاف آنها برویم چون تمرکز ما روی بازی فردا قرار دارد. قصد داریم عملکرد خوبی ارائه کنیم و به عنوان تیم، پیشرفتمان را ادامه دهیم. بازیکنان از اهمیت این بازی آگاه هستند و می‌دانند که این بازی چقدر برای ما می‌تواند تعیین کننده باشد. اطلاعات بیشتری را نمی‌توانم مطرح کنم زیرا هر صحبتی تبعات خاصی را رقم می‌زند. چون وقتی در رئال مادرید هستید، حریف همه چیز مربوط به شما را مطالعه و بررسی می‌کند، کارهایی که در تمرینات انجام می‌دهید و حتی ممکن است صحبت‌های من یا خاراندن سر نیز در کنفرانس مطبوعاتی آنالیز شود. بنابراین نمی‌خواهیم چیزی در مورد کاری که امشب قرار است انجام دهیم را بیش از این بگویم زیرا اطلاعات محرمانه را در اختیار باشگاه حریف قرار داده‌ام که هیچ کس تمایلی به فاش شدن آن ندارد. در مورد لیست تیم صحبت نخواهم کرد و این به نظرم کاملاً طبیعی است. جواب‌های من همیشه یکسان است. این استراتژی من است. نمی‌دانم حالا زمان مناسبی برای تقابل با والنسیا است یا خیر؛ ولی این را بخوبی می‌دانیم که بازی سخت و چالش برانگیزی در پیش روی ما قرار دارد و برای آن آماده هستیم و امیدوار هستم بتوانیم سه امتیاز این مسابقه را کسب کنیم.


آیا در ترکیب تیم از سیستم چرخشی استفاده می‌کنید؟

مجبور هستم از سیستم چرخشی در بین بازیکنان استفاده کنم چون برخی از بازیکنان نمی‌توانند به صورت دائم به میدان بروند و دلیلش هم آن است که در بازه زمانی کوتاه سه بازی بسیار مهم در پیش داریم یا به همین ترتیب در مسابقات دیگر به همین صورت است. همانطور که همیشه گفته‌ام، ۲۵ بازیکن دارم و می‌توانم روی تک تک آنها حساب کنم. دو یا سه نفر از آنها به خاطر مصدومیت در دسترس نیستند و دوست داشتم که آنها هم باشند. در این سه مسابقه روی همه بازیکنان حساب خواهم کرد تا هم آنها را بسنجم و هم جای خالی بازیکنان مصدوم به نوعی پر شود.

زوج وینیسیوس و رودریگو؟

از نظر من سن یک عدد است برخی‌ها شاید کم سن و سال باشند و رکوردها را جابه جا کنند ولی مثلا در لیگ فرانسه بازیکنی هست که با ۴۲ سال هنوز هم بازی می‌کند و بازی‌های مهمی را از خود به نمایش می‌گذارد. به همین خاطر است که می‌گویم سن مهم نیست و وقتی انگیزه و علاقه در کار باشد صحبتی دیگر در میان نیست.

نظر شما در خصوص کیلیان امباپه؟

هم اکنون او متعلق به باشگاه پاری سن ژرمن است و دلیلی ندارد که در مورد او صحبتی داشته باشم زیرا اگر حرفی بزنم این نوعی بی احترامی محسوب خواهد شد. در مورد مسائل دیگر همه می‌دانند که کیلیان را خیلی خوب می‌شناسم و نظرم در مورد او چیست ولی هرچیزی را نمی‌توانم مطرح کنم زیرا حرفه‌ای نیست.

آیا روی گرت بیل حسابی باز کرده‌اید؟ کاسمیرو بازی می‌کند؟

همانطور که گفتم من ۲۵ بازیکن دارم که تک تک آنها از اهمیت خاصی برخوردار هستند. اگر منظور شما تعویض‌های بازی قبل است باید بگویم که بهرحال من به عنوان سرمربی تصمیم گیرنده هستم و در بازی قبلی هر سه تعویضم را انجام داده بودم و او جزو آنها نبود و برای هر بازیکنی این مسئله پیش خواهد آمد. اما گرت یکی از ماست و روی او حساب می‌کنم. می‌توانیم در مورد این بازیکن یا آن بازیکن صحبت کنیم و اینکه کدامیک مهم‌تر هستند، اما برای یک مربی همه بازیکنان مهم هستند و نه فقط در یک بازی، بلکه در روند روزمره تیم. هر روز با آنها هستم و همگی متعهد هستند؛ بالاخره این برای من هم مهم است. بازیکنان در دسترس هستند و من تصمیم می‌گیرم که از چه کسانی استفاده کنم زیرا استفاده از یک بازیکن در ترکیب ثابت و حتی در تعویض‌ها به عوامل مختلفی بستگی دارد که با تصمیم من عملی خواهد شد. همانند گرت نیز برای کاسمیرو باید بگویم که تصمیم اینکه باشد یا خیر به من مربوط است. باید جوانب را بررسی کنم تا ببینم برای بازی بعدیمان نیز چه ترکیبی خواهم چید. شاید استراحت کند و شاید به میدان برود هنوز تصمیم نگرفتم و هنگامی که بازی شروع شد متوجه خواهید شد.


رئال سوسیداد و بارسلونا و تساوی دو تیم؟

مشخص است که برای هر بازی سه حالت وجود دارد: شکست، تساوی و یا پیروزی. بازی را تماشا کردم زیرا به بازی بعدی ما مربوط می‌شد. سوسیداد فصل بسیار خوبی را سپری می‌کند و مهم نیست که بارسلونا، رئال مادرید یا اتلتیکو مقابلشان باشد. لالیگا تیم‌های خوب زیادی دارد و به همین خاطر است که این لیگ را دوست داریم و بهترین است، چون هر اتفاقی در هر مسابقه ممکن است رخ دهد. مثل یک هوادار این مسابقه را تماشا کردم. اینکه نتیجه این مسابقه چه تأثیری رو ما داشت را جواب نخواهم داد و ترجیح می‌دهم جوابش را پیش خودم نگه دارم زیرا این موضوع نیز حساسیت‌های خاص خودش را دارد.

ال کلاسیکو؟

قبلا هم گفتم که در مورد ال کلاسیکو زمان باقی مانده و به موقع در مورد آن صحبت می‌کنیم و الان اینجا حضور دارم تا بازی با والنسیا را ارزیابی کنیم. در مورد تاریخ برگزاری مسابقه نیز این لالیگا است که برنامه بازی‌ها را مشخص می‌کند. تقویم بازی‌ها را من تنظیم نمی‌کنم و باید به آن احترام بگذاریم و قطعا نمی‌توانیم تغییرش دهیم. در مورد آنچه روز چهارشنبه قرار است اتفاق بیافتد صحبت نخواهم کرد و علاقه‌ای ندارم تا مسائل دیگر را با بازی با والنسیا قاطی کنم.


در خصوص آمار دو تیم والنسیا و رئال مادرید بدانید:

به‌نظر شما چه نتیجه‌ای در بازی تیم‌های والنسیا و رئال مادرید که امشب ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در هفته هفدهم لالیگا اسپانیا در استادیوم مستایا برگزار می‌شود، رقم خواهد خورد؟!
بت کارت منتظر پیش‌بینی شما است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل