نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

باخت های دنباله دار رئال مادرید در اردوی پیش فصل؛ این بار در مقابل تاتنهام

111 4

تیم فوتبال رئال مادرید باز هم در ادامه روند ناکامی خب در اردوی پیش فصل، در یک بازی نسبتا ضعیف این بار نتیجه بازی را به تیم تاتنهام اسپرز واگذار کرد و انتقادات علیه این تیم بیش از پیش به اوج خود رسید.

 پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

آیا روند ناکامی های رئال مادرید هم چنان ادامه خواهد داشت؟

با این که کهکشانی ها در این تابستان چند خرید خوب و موفق از جمله ادن هازارد، لوکا یوویچ، مندی، میلیتائو و چند تن دیگر را داشتند، ولی به نظر می رسد ناهماهنگی و بی انگیزگی در ترکیب و سبک بازی این تیم دیده می شود و مشخص نیست که مشکل کار این تیم کجاست و آیا باز هم رئالی ها باید با خرید بازیکن خود را تقویت کنند یا مشکل از جای دیگر همانند سرمربی این تیم زین الدین زیدان یا مدیران و کادر فنی این تیم آب می خورد یا خیر. بعضی از طرفداران نیز معتقدند که برای تقویت خط میانی رئالی ها باید دست از تلاش برای جذب پوگبا برندارند و به هر صورتی که شده او را به مادرید بیاوردند و چند تن دیگر از بازیکنان را در لیست فروش قرار دهند بازیکنانی از جمله ناچو، مارسلو، کروس، مودریچ، وازکز، ایسکو،بنزما و بیل. ولی به نظر می رسد رئال مادرید باید در همین تابستان دست به چند خرید بزرگ دیگر بزند تا به نوعی وضعیت بحرانی این روزهایش را سر و سامان ببخشد.


در نظر سنجی اخیر نشریه مارکا اسپانیا در خصوص افراد مختلف این تیم با شرکت کردن حدود ۲۴۰ هزار نفر، نتایج جالبی به دست آمد که در زیر بخوانید:
۱-مقصر اصلی باخت های اخیر؟ بازیکنان، زین الدین زیدان و مدیران باشگاه هر کدام با ۳۳.۵ درصد سهم یکسانی داشتند و مقصر بودن آن ها در این نتایج یکسان به نظر می رسد.
۲- آیا زین الدین زیدان مناسب سرمربی گری این پروژه است؟ در کمال حیرت ۶۳ درصد پاسخ دادند خیر
۳- اگر شما جای زیدان بودید، چه چیزی را تغییر می دادید؟ گزینه فرصت دادن به بازیکنان جدید بیشترین آرا را به دست آورد.
۴- آیا تقویت رئال مادرید در تابستان موفق بوده است؟ ۸۰ درصد نظرشان منفی بود.
۵- کدام قسمت زمین نیاز به تقویت دارد؟ گزینه خط میانی بیشترین رای را به دست آورد.
۶-بهترین خرید تابستانی؟ ادن هازارد
۷- خرید پوگبا؟۶۰ درصد موافق این خرید هستند ولی معتقد هستند مشکلات با این خرید نیز حل نخواهد شد و رئالی ها به یک تغییر اساسی نیازمند هستند.
همان طور که در بالا مشاهده کردید از نظر هواداران مشخص نیست رئال مادرید آیا می تواند سال آینده با این ترکیب موفق باشد یا خیر و هواداران با ترکیب فعلی مخالف هستند. هر چند این نظر سنجی بی تاثیر از باخت های اخیر رئال نبوده است و هواداران از ناراحتی بسیاری از سوالات را پاسخ داده اند ولی به نظر می رسد تا حدودی نظرشان درست است و این رئال با کهکشانی های سابق زمین تا آسمان فرق دارد.


و اما در پی چند بازی اخیر که منجر به باخت رئالی ها مقابل رقبایشان شده که سنگین ترین آن به باخت ۷ بر ۳ مقابل اتلتیکو مادرید بر می گردد، در بازی که شب گذشته در استادیوم آلیانس آرنا مونیخ آلمان بین تیم های تاتنهام و رئال مادرید برگزار شد، رئالی ها باز هم با نتیجه ۱ بر ۰ بازی را واگذار کردند تا اردوی پیش فصل آن ها فعلا با برد همراه نباشد.
در ابتدای مسابقه تاتنهامی ها کار را هجومی کردند تا در دقیقه ۲۵ با پاس اشتباه مارسلو به گل رسیدند. هر کین گل پیروزی بخش اسپرز را به ثمر رساند. در ادامه رئالی ها چند موقعیت نصفه و نیمه داشتند ولی نتوانستند از موقعیت ها به خوبی استفاده کنند و تاتنهام توانست به فینال آئودی کاپ راه پیدا کند. در این بازی در انتهای مسابقه درصد مالکیت توپ ۵۱ به ۴۹ به نفع تاتنهام بود.

بازی بعدی رئال مادرید در مقابل فنر باغچه ترکیه است که امروز از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران شروع خواهد شد.

 پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل