نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

راهنمای شرط‌بندی؛ نکات آماری دیدار مهم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید

1

تیم‌های فوتبال رئال مادرید و اتلتیکو مادرید امروز ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ در هفته بیست و دوم لالیگا اسپانیا، از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف یکدیگر می‌روند. در آستانه این بازی به شرایط دو تیم، بازیکنان و اظهارنظر مربیان دو تیم می‌پردازیم تا یک شرط‌بندی آگاهانه برروی این بازی مهم داشته باشید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

در سایت‌های شرط‌بندی اکثریت افراد این بازی را ۲-۱ به نفع رئال مادرید پیش‌بینی کرده‌اند

امروز دو تیم رئال مادرید  اتلتیکو مادرید از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران به مصاف هم خواهند رفت و یکی از مهم‌ترین بازی‌های این فصل را برگزار می‌کنند تا شرایط خود را در جدول ارتقا ببخشند. رئال در تلاش است موقعیت خود را در صدر جدول تثبیت کند، زیرا در هفته قبل، بارسلونا که با تفاضل گل صدرنشین بود، با دو گل از والنسیا شکست خورد تا سفید پوشان از موقعیت خود استفاده کنند و در برابر رئال وایادولید به برتری برسند و با سه امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار گیرند. لازم به ذکر است رئال و بارسا تقریبا در بیشتر مقاطع فصل هم امتیاز با یکدیگر حرکت کردند و بارسا با تفاضل گلی بیشتر نسبت به مادرید در صدر قرار داشت. البته رئال مصدومان زیادی را از ابتدای فصل در ترکیب خود دیده است و مهمترین غایب بازی امشب نیز ادن هازارد می‌باشد. هازارد که به عنوان یک خرید کهکشانی در تابستان راهی سانتیاگو برنابئو شد، با چند مصدومیت بد موقع از ابتدای فصل به مشکل خورده است. آخرین مصدومیت هازارد در ۲۶ نوامبر گریبانش را گرفت تا اینکه بالاخره روز پنجشنبه (۳۰ ژانویه) او به تمرینات گروهی برگشت. بعد از ۶۶ روز دوری از میادین این اولین باری است که هازارد با سایر بازیکنان تمرین می‌کند و در این مدت ۱۴ بازی را از دست داد.


قابل درک است که هازارد جایی در لیست بازیکنان دعوت شده برای دربی مادرید نخواهد داشت، اما احتمالاً در مسابقه بعدی تیمش دقایقی فرصت بازی پیدا کند. این فرصت می‌تواند در مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری باشد یا در بازی روز یکشنبه (۹ فوریه) مقابل اوساسونا در لالیگا. با این اوصاف شاگردان زین الدین زیدان امشب می‌توانند با پیروزی، با خیالی راحت در صدر جدول باقی بمانند و کاری به نتیجه بازی بارسا نداشته باشند.

نکته قابل توجه دیگر بازگشت اسنسیو به لیست رئال است. ۶ ماه از مصدومیت وی در دیدار پیش فصل مقابل آرسنال گذشت و حالا لوس بلانکوس نام او را در لیست بازیکنانی که می‌توانند در لیگ قهرمانان به میدان بروند قرار داده است. اسنسیو این روزها روند ریکاوری را به صورت انفرادی دنبال می‌کند و با انتقال آلوارو ادریوزولا به بایرن مونیخ، یک جای خالی در لیست این تیم به وجود آمده که آسنسیو آن را پر خواهد کرد. قدم بعدی برای وینگر ۲۴ ساله بازگشت به تمرینات گروهی است که رئال مادرید فعلاً عجله‌ای برای این مورد ندارد. زیدان می‌داند که وی باید به طور کامل بهبود یابد و هیچ فشاری روی بازیکن نباشد. طبق برنامه او از ماه مارس به تمرینات گروهی باز خواهد گشت تا در مقطع حساس فصل به تیم کمک کند.

بد نیست بدانید که ۵ بازی از ۶ تقابل اخیر دو تیم در لالیگا با تساوی به پایان رسیده و عجیب‌تر اینکه رئال مادرید از دسامبر سال ۲۰۱۲ تاکنون موفق به کسب پیروزی مقابل اتلتیکو در سانتیاگو برنابئو نشده است. بنابراین تیم زیدان برای حفظ صدرنشینی و پایان دادن به این حسرت ۷ ساله، به دنبال پیروزی خواهد بود.

وضعیت تیم‌ها در جدول رده‌بندی لالیگا

در حال حاضر در جدول رده‌بندی لالیگا رئال مادرید با ۴۶ امتیاز از ۲۱ مسابقه در صدر جدول قرار دارد. بارسلونا با ۴۳ امتیاز در رده دوم و سویا از ۲۱ بازی و ۳۸ امتیاز در رده سوم جای دارد.
اتلتیکو مادرید حریف کهکشانی‌ها نیز با ۳۶ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد و در صورت پیروزی و با نگاهی به مسابقات دیگر می‌تواند تا رده سوم جدول صعودی را داشته باشد.
سهم مادرید تا به اینجا از ۲۱ مسابقه برگزار شده، ۱۳ پیروزی، ۷ تساوی و ۱ شکست بوده است و اتلتی ۹ پیروزی، ۹ تساوی و ۳ شکست را برای خود به ثبت رسانده است.


یک شرط‌بندی آگاهانه با داشتن اطلاعات مورد نیاز در خصوص این بازی مهم و شرایط دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید

این بازی در استادیوم خانگی رئال مادرید، سانتیاگو برنابئو به قضاوت خاویر استرادا هرناندز برگزار خواهد شد.

در خصوص مصدومان و محرومان دو تیم بدانید:

اتلتیکو مادرید: دیگو کاستا، سانتیاگو آریاس و ژائو فیلیکس مصدومان قطعی و کیران تریپر، کوکه، توما لوار و خوزه خیمنز مصدومیت جزئی دارند و مشخص نشده که برای بازی امشب آمادگی لازم برای حضور در میدان را دارند یا خیر.

رئال مادرید: مارکو اسنسیو و ادن هازارد مصدومان قطعی و ماریانو دیاز مصدومیت جزئی دارند و مشخص نشده که برای بازی امشب آمادگی لازم برای حضور در میدان را دارند یا خیر.

زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید پیش از این بازی صحبت‌هایی را در خصوص بازیکنان و شرایط تیم مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

بازی با اتلتیکو را چطور می‌بینید؟

اینکه این بازی در خانه خودمان است بسیار خوب است زیرا دربی همیشه از حساسیت خاص خودش برخودار است و این مهم است که هواداران از ما حمایت کنند تا این بازی مهم را پیروز شویم. می‌خواهیم هواداران پشت ما باشند و هم همینطور خواهد بود. همه ۲۵ بازیکن متمرکز خواهند بود و این چیزی است که اهمیت دارد. ما بازی پیش فصل و حتی بازی فینال سوپرکاپ را بازبینی نکرده‌ایم. برای هر دو تیم بازی متفاوتی است و با هیچ بازی دیگری قابل مقایسه نخواهد بود. می‌خواهیم در همه بازی‌ها پیروز شویم و این حقیقت را که از سال ۲۰۱۲ تاکنون اتلتیکو را در برنابئو شکست نداده‌ایم (در لالیگا)، تغییر دهیم. خارج از خانه آنها را برده‌ایم. من ۲۵ بازیکن دارم و همگی در فرم بسیار خوبی هستند و سپس باید از بین آنها انتخاب کنم. نکته خوب در مورد ترکیب ما این است که هرکس نقشی دارد و کسانی که به میدان می‌روند سعی دارند عملکرد خوبی ارائه کنند و همه توانشان را درون زمین به کار بگیرند. برای من این مهمترین چیز است. فقط می‌توانم ۱۸ بازیکن انتخاب کنم و برخی از آنها کنار می‌مانند. این یکی از قسمت‌های سخت کار مربی است. مهمترین نکته این است که همه بازیکنان آماده و متمرکز هستند. به شما نخواهم گفت که چه کسانی بازی خواهند کرد. بازیکنان باید آماده باشند و هستند. من بهترین ترکیب را در اختیار دارم و همگی مهم هستند. بازی‌های زیادی در پیش است و بازیکنان به خوبی این را می‌دانند و همه تلاششان را به کار خواهند گرفت.


بیست بازی بدون شکست؟

اگر در جایگاه فعلی قرار داریم بخاطر اعتماد به نفسی است که بازیکنان در خود می‌بینند و تلاشی مضاعف است که آنها در حال انجام دادن هستند. از تلاش کردن چیزهای خوبی حاصل می‌شود. امروز باید دوباره ثابت کنیم که درست کار می‌کنیم. نه بیشتر. خیلی خوب کار می‌کنیم و من ترکیب بسیار خوبی دارم. نکته اول خوب دفاع کردن است و سپس با کیفیتی که داریم، می‌توانیم در حملات نیز کارهایی انجام دهیم. هر سه روز یکبار باید خود را ثابت کنیم و این سخت است ولی همه می‌دانند در چه مقطع مهمی قرار داریم و نباید تسلیم شویم. وقتی برای رئال مادرید بازی می‌کردم همه می‌گفتند این بهترین دورانی است که در مادرید با این ترکیب داشته‌ای؟ الان هم به عنوان سرمربی این سوال از من می‌شود. مهمترین مسئله این است که اینجا همیشه همینطور بوده و رئال مادرید همواره بهترین بازیکنان را در اختیار داشته است. هر دوره‌ای متفاوت است و مادرید اصولا در بهترین حالت خود قرار دارد.

کیفیت فرلاند مندی را چطور می‌بینید؟

هنگامی که در لیگ فرانسه نیز بود بازی‌های او را تماشا می‌کردم و با او آشنایی دارم. او بسیار تشنه رقابت است و کیفیت زیادی دارد. رقابت کردن و نبردها را دوست دارد و این را نشان داده است. او تازه به اینجا آمده و کم کم با رئال مادرید آشنا می‌شود. می‌خواهد یاد بگیرد و پیشرفت کند و خیلی زود هم جا افتاده است. همیشه به او می‌گویم که باید زبان اسپانیایی را تقویت کند و او در تلاش است این کار را انجام دهد.

ریکاوری ادن هازارد چطور است؟

شاید او بتواند رفته رفته در جمع ما حضور داشته باشد ولی در بازی امروز قطعا غایب خواهد بود. نکته خوب این است که همه می‌خواهند نقشی در تیم داشته باشند و این مهمترین است. هیچوقت در مورد بازیکنان ریسک نمی‌کنیم. اگر بازیکنان سر زمانی که باید به تیم اضافه شوند به آنها آسیبی وارد نمی‌شوند. در مورد اسنسیو نیز همین موضوع را گفتم. نمی‌خواهیم سر هیچکدام از بازیکنان عجله کنیم و این عجله به ضرر ما تمام شود.

شرایط نامساعد اتلتیکو و سیمئونه؟

نمی‌دانم چرا با چند بازی کل عملکرد یک سرمربی زیر سوال می‌رود. البته این موضوع به ما ارتباطی ندارد زیرا هرکس وضعیت خود را بهتر می‌داند و من می‌دانم که چولو یکی از بهترین مربیان دنیا است. اخیراً گفتم که به نظرم گواردیولا بهترین مربی دنیاست. او همیشه این را نشان داده و نظرم در موردش عوض نمی‌شود. همه ما از از شرایط مربیگری در تیم‌های بزرگ اطلاع داریم و این مسائل برایمان عادی است و نباید توجهی به آنها داشت.


در خصوص آمار دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید بدانید:

به‌نظر شما چه نتیجه‌ای در بازی تیم‌های رئال مادرید و اتلتیکو مادرید که امروز ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ در هفته بیست و دوم لالیگا اسپانیا، از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود، رقم خواهد خورد؟!

با شرط‌بندی بازی‌های جذاب و مهم لالیگا را همراه ما باشید. بت کارت منتظر پیش‌بینی شما است

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل