نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

احتمال محرومیت سنگین برای سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید پس از اتفاقات اِل دربی

78789789

شنبه شب دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید به مصاف هم رفتند و دربی شنبه شب مادرید در ورزشگاه واندا متروپولیتانو با تساوی بدون گل خاتمه یافت و به نقل از اسکای اسپرت نکته عجیب این دیدار این بود که سرخیو راموس مدافع کهکشانی ها که همیشه حرف اول را برای دریافت کارت زرد می زند، بدون دریافت این کارت این بازی را به پایان رساند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

با این حال، صحبت های راموس خطاب به یکی از کمک داوران مسابقه ممکن است با محرومیتی سنگین برای او همراه شود‌. این ادعا را دیگو سیمئونه مطرح کرده است که راموس خطاب به یکی از کمک های خوزه لوئیس گونزالس، داور مسابقه، حرف های زشتی به زبان آورد که همان موقع واکنش شدید دیگو سیمئونه و نیمکت نشینان اتلتیکو مادرید را به همراه داشت. به دنبال این اتفاق، دیگو سیمئونه در بین دو نیمه و در مسیر رختکن مکالمه ای در این خصوص با گونزالس داشت. مکالمه ای که البته بنابه گزارش ها منجر به وقوع یک درگیری کوچک در تونل هم شد.

خطر محرومیت برای سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید


در طول مسابقه همان طور که مشخص است راموس کارت زردی را از داور مسابقه دریافت نکرده است و این بدین معنی است که توهین های او دیده نشده است. در گزارش داور مسابقه نیز به صحبت های راموس اشاره ای نشده اما در صورتی که اتلتیکو بتواند با سند توهین ال کاپیتانو به یکی از داوران را ثابت کند، آن گاه محرومیتی ۴ جلسه ای در انتظار راموس خواهد بود. پیگیری سیمئونه و اتلتی احتمالا به خاطر آن است که دیگو کاستا هم در ماه آپریل به دلیل مشابه با محرومیتی سنگین مواجه شد. در جریان دیدار مقابل بارسلونا کاستا با توهین به داور در مقابل دیدگان او اخراج شد. او به خاطر توهین ۴ جلسه و به خاطر درگیری فیزیکی با داور ۴ جلسه دیگر محروم شد تا در مجموع ۸ جلسه محرومیت را تجربه کند.

وقتی بعد از پایان دربی مادرید از سیمئونه در خصوص صحبت های راموس پرسیده شد، او چنین پاسخی داد:

چیزی که در زمین اتفاق افتاده، در زمین می‌ ماند اما کمک داور کاملا می داند که راموس چه چیز هایی بر زبان آورد.

طبق ادعای اتلتیکو مادرید و دیگو سیمئونه، راموس به کمک داور بازی فحاشی‌ های رکیکی را ترتیب داده است که فدراسیون فوتبال اسپانیا را مجاب ساخته تا در این باره به تحقیق بپردازد که اگر این اتفاق به فدراسیون فوتبال اسپانیا ثابت شود، راموس حداقل ۴ جلسه و حداکثر 12 جلسه از میادین به دور خواهد بود و مشخص نیست این موضوع می تواند چه عواقب سنگینی را برای رئال مادریدی که این روز ها وضعیت نا به سامانی را تجربه می کند، خواهد داشت.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل