نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیروزی رئال مادرید برابر آرسنال در شب مصدومیت شدید مارکو آسنسیو

01101

تیم رئال مادرید در اردوی پیش فصل در رقابت های اینترنشنال چمپیونز کاپ موفق شد پس از مساوی ۲-۲ در پایان وقت قانونی، تیم آرسنال را با نتیجه ۳ بر ۲ در ضربات پنالتی شکست دهد تا رئالی ها پس از باخت ۳ بر ۱ مقابل تیم بایرن مونیخ به اولین برد خود در اردوی پیش فصل دست پیدا کنند. دیداری که در آن مارکو آسنسیو مصدوم شد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

محک بازیکنان تازه وارد رئال مادرید مقابل آرسنال


این بازی شب گذشته ۲ مرداد ۹۸ در استادیوم فیدکس فیلد آمریکا برگزار شد تا رئالی ها با هدایت سرمربی خود زین الدین زیدان اولین برد خود را تجربه کرده باشند. این بازی در پایان وقت قانونی با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید. برای آرسنال در ابتدا الکساندر لاکازت و پیر-امریک اوبامیانگ و برای رئال گرت بیل و مارکو اسنسیو گل های مسابقه را به ثمر رساندند. از نکات قابل توجه این بازی، به میدان رفتن گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید بود که در ابتدا بازی را از روی نیمکت دنبال می کرد و در دقیقه ۴۶ به جای ادن هازارد وارد مسابقه شد و توانست یک گل نیز به ثمر برساند. ادن هازارد و لوکا یوویچ و مندی خرید های جدید رئال نیز برای این تیم به میدان رفتند تا محک و چالش آن ها شروع شود.
خلاصه گزارش بازی:
این بازی از ابتدا پر شور و پر برخورد دنبال شد تا این که در این بازی دوستانه ناچو بازیکن رئال از داور در دقیقه ۹ بازی کارت قرمز بگیرد و از زمین مسابقه اخراج شود تا این تیم از ابتدا با یک یار کمتر کار را دنبال کند.
ماجرا از این قرار بود که ناچو در ابتدا به خاطر خطا روی سئاد کولاسیناچ کارت زرد گرفت و سپس وقتی شوت الکساندر لاکازت را از روی خط دروازه با دست بازگشت داد کارت زرد دوم را دریافت کرد و بدین ترتیب اخراج شد. بعد از این اخراج لاکازت در دقیقه ۱۰ گل اول تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و در فاصله ۱۴ دقیقه بعد پاس گلی را برای پیر امریک اوبامیانگ ساخت تا او نیز بتواند گل دوم تیم اش را وارد دروازه حریف کند و از همین ابتدای نیمه اول کار برای کهکشانی ها سخت و پیروزی غیر ممکن شود. در دقیقه ۴۰ بازی اما سوکراتیس بازیکن آرسنال نیز از زمین مسابقه اخراج شد تا بعد از ۳۰ دقیقه ۱۰ نفره بودن رئالی ها، آرسنالی ها نیز ۱۰ نفره به کار خود ادامه دهند. در دقیقه ۵۶ مارکو اسنسیو با پاس گلی توپ را به گرت بیل رساند و بیل نیز گل اول سفید پوشان را به نام خود ثبت کرد. درست سه دقیقه بعد خود اسنسیو توسط مارسلو صاحب موقعیت شد و گل دوم تیم اش را زد تا رئالی ها به صورت کامل به مسابقه بازگردند و همه چیز برابر شود. بعد از ۴ دقیقه وقت اضافی بازی در ۹۰ دقیقه ۲-۲ شد و در نهایت کار به ضربات پنالتی رسید.

ضربات پنالتی:
برای رئال مادرید وینیسیوس جونیور، رافائل واران و ایسکو پنالتی خود را گل کردند و گرت بیل پنالتی چهارم رئال را از دست داد. برای قرمز پوشان نیز رابی بارتون، ناچو مونرئال و گرانیت ژاکا پنالتی های خود را از دست دادند و بوکایو ساکا و ریس نلسون پنالتی را تبدیل به گل کردند تا در نهایت رئال با نتیجه ۳-۲ در ضربات پنالتی پیروز میدان شود.

مصدومیت شدید مارکو آسنسیو


از نکات بسیار مهم برای رئالی ها در این بازی مصدومیت مارکو اسنسیو بود که در دقیقه ۶۴ برای گرفتن دوباره توپ دچار مصدومیت شد و بلافاصله تعویض و با آمبولانس به بیمارستان راهی شد. به نظر می رسد مصدومیت او جدی باشد و پس از تایید جدی بودن مصدومیت وی توسط زین الدین زیدان در کنفرانس خبری بعد از این بازی، معاینات اولیه پزشکان این خبر را دادند که رباط صلیبی او پاره شده است و به احتمال زیاد در صورت تایید این خبر ۸ تا ۱۰ ماه از میادین دور خواهد بود. لازم به ذکر است این اتفاق بر روی پای چپ این بازیکن که پای تخصصی وی نیز هست افتاده است و خبر بد و شوکه کننده ای برای این بازیکن جوان و هواداران در فاصله یک ماه مانده به فصل جدید بوده است. هنوز هم هواداران امید دارند تا در بررسی های بعدی به خبرهای امیدوار کننده ای برسند و مصدومیت او به این شکل جدی نباشد. باید منتظر ماند و دید که چه آینده ای در انتظار این بازیکن است و باشگاه نتیجه این معاینات را چگونه تایید می کند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل