نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

دیگو گودین جدایی از اتلتیکو مادرید را در پایان فصل تایید کرد

godin

دیگو گودین کاپیتان اروگوئه ای اتلتیکو مادرید در کنفرانسی خبری، جدایی خود در پایان فصل از این باشگاه را با چشمانی اشکبار اعلام کرد.

دیگو گودین صحبت های خود را اینگونه آغاز کرد:

کمی اضطراب دارم. شاید حتی بیشتر از زمانی که پا به زمین بازی می گذارم. باید بگویم که من شما خبرنگاران را فراخواندم چون می خواستم اعلام کنم که این روزهای پایانی من در تیم اتلتیکو مادرید است. اینجا برای من صرفا یک باشگاه نیست. اتلتیکو مادرید برای من مثل یک خانواده است و خدافظی از این تیم بسیار سخت خواهد بود. اوقات شگفت انگیزی را در اینجا سپری کردم. بعد از ۹ سال زیباترین بخش دوران فوتبالی و زندگی من رو به اتمام است. افتخار می کنم که بخش کوچکی از تاریخ این باشگاه هستم. همیشه قدردان اتلتیکو مادرید خواهم بود.

خبرنگاران در مورد این تصمیم از گودین سوالاتی را مطرح کردند و او پاسخ داد:

سال گذشته بود که پیشنهاد منچستر یونایتد را رد کردم چون تصمیم داشتم در اتلتیکو بمانم. اما اکنون موقع مناسب رفتن رسیده است. من کاپیتان تیم هستم و سال های زیادی را در باشگاه حضور داشتم. در چند ماه گذشته با مدیران جلسات متعددی برگزار شد ولی در آخر برای ادامه همکاری به توافق نرسیدیم بنابراین می توانم بگویم که این پایان دوران من در باشگاه است. دوست داشتم که به بازی کردن در اینجا تا ۴۰ سالگی ادامه بدهم اما خوب می دانید که این امری غیر ممکن است. برای من همیشه اولویت اول، تیم بوده و هیچگاه منافع شخصی را به تیم ترجیح ندادم. این خیلی بحث ساده ایست. ما به توافق نرسیدیم و من تصمیم گرفتم باشگاه را ترک کنم. بحث دیگری وجود ندارد. از بچگی همواره رویای فوتبال بازی کردن و بازی برای تیم ملی اروگوئه را داشتم. بازی در یک تیم اروپایی و اینکه یک روز بازیکن بزرگی بشوم اما راستش را بخواهید هرگز به این فکر نمیکردم که روزی در چنین اتمسفری و در یک ورزشگاه بزرگ نامم را صدا بزنند. چیزی جذابتر از این اتفاق وجود ندارد.

دیگو گودین کاپیتان اتلتیکو مادرید

انریکه سرزو، مدیرعامل باشگاه اتلتیکو مادرید نیز در صحبت هایی از زحمات دیگو گودین تشکر و قدردانی کرد و افزود:

ما در اینجا هستیم تا با یکی از اسطوره های اتلتیکو مادرید خداحافظی کنیم. تو بخش عظیمی از موفقیت های اتلتیکو در این دوره بودی. با تاثیرگذاری های همیشگی و گل هایت، مثل گلی که در نیوکمپ قهرمانی لالیگا را به ما هدیه داد. تو همواره و در تمام بازی ها در راه دفاع از پیراهن باشگاه جنگیدی و بازوبند کاپیتانی تیم را به بازو بستی. هر جایی که بروی اتلتیکو برایت آرزوی موفقیت می کند. اتلتی برای همیشه خانواده تو و واندا متروپولیتانو خانه تو خواهد بود.

این مدافع ۳۳ ساله بعد از ۹ سال به دورانش به این تیم پایان خواهد داد. دیگو گودین از سال ۲۰۱۰ که از تیم ویارئال به اتلتیکو پیوسته، چیزی نزدیک به ۴۰۰ بازی برای این تیم انجام داده و تحت هدایت دیگو سیمئونه از ارکان اصلی قهرمانی اتلتیکو مادرید در لالیگای سال ۲۰۱۴ بعد از ۱۸ سال بود. لازم به ذکر است که آینده این بازیکن اروگوئه ای همچنان نامعلوم است. از اینترمیلان و منچستر یونایتد به عنوان گزینه های اصلی برای به خدمت گرفتن این مدافع باتجربه یاد می شود که در این بین شانس اینترمیلان برای جذب این بازیکن بیشتر خواهد بود.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل