نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

دیگو گودین : شباهت های زیادی بین اتلتیکو مادرید و اینتر می بینم

20202

دیگو گودین مدافع سابق اتلتیکو مادرید که به تازگی راهی تیم اینتر شده است، در انتظار فصلی درخشان و البته سخت در سری آ خواهد بود.

 پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت


او در مصاحبه ای با نشریه ایتالیایی گاتزتا در مورد موضوعات مختلف چنین گفت:

بازیکنان اروگوئه ای 

مردم از چگونگی نحوه ساخت بازیکنان بزرگ و با کیفیت در یک کشور با جمعیت ۳.۵ میلیون نفر متعجب می‌شوند اما این یک مسئله فرهنگی است. ما اروگوئه‌ای ها در هر شرایطی فوتبال بازی می‌کنیم و فرقی ندارد هوا سرد، گرم، بارانی یا آفتابی باشد. ما سطح تحمل بالایی داریم و چیزی نمی‌تواند ما را بترساند. اروگوئه‌ای‌ها می‌توانند در هر نقطه از کره زمین فوتبال بازی کنند.

پیوستن به اینتر 

اینتر برای جذب من اولین تیمی بود که تصمیم رسمی خود را به باشگاه اتلتیکومادرید فرستاد و نسبت به سایر باشگاه‌های خواهان من، جدیت بیشتری داشت. امسال تیم های بزرگ دیگری نظیر یوونتوس و منچستریونایتد نیز مرا می‌خواستند. قبلا منچسترسیتی هم خواهان من بود اما من با اتلتیکو مادرید قرارداد داشتم و نمی‌خواستم تیم را ترک کنم. هیچ باشگاهی نتوانست همانند اینتر، مرا متقاعد کند. همچنین همسر من متولد شهر کالیاری است، به خوبی ایتالیایی صحبت می‌کند و در راه یادگیری زبان، کمک زیادی به من خواهد کرد. پپه هررا، پدر همسرم با انزو فرانچسکولی در کالیاری هم‌تیمی بود و من و همسرم، مکالمات خیلی زیادی درباره سری آ داشته ایم و همه این اتقافات و امتیازات باعث شد تا از بین تیم هایی که نام آن ها را بردم اینتر ار انتخاب کنم.

مصاف دوباره با رونالدو این بار در سری آ 

 مصاف با رونالدو؟ مهار و یارگیری کریستیانو رونالدو صرفا یک مسئله فنی نیست بلکه به تمرکز بستگی دارد چون در طول نود دقیقه، یک لحظه هم نمی‌توانید از او چشم بردارید.

آیا مربی خواهی شد؟

فعلا چنین تصمیمی ندارم. یک مربی تنش‌های زیادی را تجربه می‌کند و ساعت‌های زیادی باید مطالعه کند. در فوتبال خواهم ماند اما مربی نخواهم شد.

دیگو گودین ، امید جدی اینتر برای خط دفاعی


مقایسه اتلتیکو مادرید و اینتر

شباهت‌های زیادی بین این دو باشگاه وجود دارد و این را به چشم خودم دیده ام. هر دوی این تیم‌ها در تلاش هستند تا لیگ را از سلطه قهرمان کنونی خارج کنند. هدف کنونی اینتر نیز قهرمانی در سری آ و پایان دادن به سلطه یوونتوس بر لیگ است که البته این امر نیازمند کار زیاد و انگیزه بالاست. از طرفی دیگر انتونیو کونته مرا به یاد سیمئونه می‌اندازد چرا که هر دوی آن ها اشتیاق و هیجان زیادی دارند، روی جزییات متمرکز هستند و از بازیکنانی که دارند، بهترین بازی را می‌گیرند. باید بگویم سیمئونه با من در خصوص انتقالم به اینتر صحبت کرد. او به من گفت اینتر بزرگترین باشگاهی است که می‌شناسد و هواداران این تیم شور و هیجان بسیار زیادی دارند. سیمئونه مربی بزرگی است و پیرو مکتب فوتبالی است که با آن توانست بارسلونا و رئال مادرید را به چالش بکشد. در سال ها اخیر همیشه به این موضوع باور داشته ام که سبک بازی اتلتیکو مادرید زیر نظر چولو، تنها راه مبارزه با رئال مادرید و بارسلونا بود.

 پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل